Radiator, radiateur...bijna 
Daarmee was ik in de war iddwrote:Radiator, radiateur...bijna
Daarmee was ik in de war iddwrote:Radiator, radiateur...bijna
HAHAHwrote:Ik zou als ik jou was gewoon een overdosis nemen. Zijn we ook weer van die stomme opmerkingen af...wrote:ik zou een nieuwe vragen aan de kerstmanwrote:Vorig jaar lekkende radiateur... vervangen incl coolpack (airco)... kostte me flink wat. En gisteren weer een lekkende radiateur... godverdomme
Mogen meerdere doen overigens.. junks
wrote:Wil je een bloemetje rob? Daar word je vaak weer vrolijk van.
emo's?wrote:Die 'Rawr xD ' gasten tegen komen en hun depressieve gesprekken aan horen over hoe zwaar ze het hebben
wrote:emo's?wrote:Die 'Rawr xD ' gasten tegen komen en hun depressieve gesprekken aan horen over hoe zwaar ze het hebben
Dit moet je zelf instellen bij je profielwrote:Hardtraxx loopt nog niet op zomertijd
Ik heb niks gezegdwrote:Dit moet je zelf instellen bij je profielwrote:Hardtraxx loopt nog niet op zomertijd
huhwrote:Ouders die zeuren om geld.
Ik zit een beetje met geldproblemen en vind sparen nogal lastig. Nou heb ik nog wat feestjes voor de boeg, maak ik nog wel eens wat geld op in het weekend en een Defqon weekend ticket aangeschaft. Ging gisteren uit werk even langs de pizzeria & daar waren me ouders niet heel blij mee want daar ging weer 10,-. Even een preek gehad toen.wrote:huhwrote:Ouders die zeuren om geld.