Omdat het lit is.wrote:Doen wat ze horen te doen. Maar waarom dat vandaag intensief veel is?
Active topics in Off-Topic
Moderators
Lit als in Blits?wrote:Omdat het lit is.wrote:Doen wat ze horen te doen. Maar waarom dat vandaag intensief veel is?
Dit soort onzin mag ook wel weer stoppen. Mocht iemand het nog grappig vinden kan diegene een warn verwachten.wrote:MOD EDIT: WEG
Af en toe een stroomschok krijgen op stage als ik een deurklink aanraak door de combinatie schoenen + tapijt. Dit resulteert dus in heel angstvallig de deurklink vastpakken, niet leuk. 
Waarom lach je dan?wrote:Af en toe een stroomschok krijgen op stage als ik een deurklink aanraak door de combinatie schoenen + tapijt. Dit resulteert dus in heel angstvallig de deurklink vastpakken, niet leuk.
Dat zal volgens mij best komisch uitzien.wrote:Af en toe een stroomschok krijgen op stage als ik een deurklink aanraak door de combinatie schoenen + tapijt. Dit resulteert dus in heel angstvallig de deurklink vastpakken, niet leuk.
Omdat het er heel debiel uitziet, zoals Thommy al aangeeft.wrote:Waarom lach je dan?
Midden in een prima potje battlefield zitten en dan stuurt een of andere lamzak een bericht waardoor battlefield vastloopt 
Hoe doe je dat nou weer? PC zekerwrote:Midden in een prima potje battlefield zitten en dan stuurt een of andere lamzak een bericht waardoor battlefield vastloopt
Maar ik heb echt kats veel zin in die uitbreiding. Dinsdag komt hij uit, woensdag vrij. Ik weet het wel.
Is dat niet eerder een genietmoment?wrote:Maar ik heb echt kats veel zin in die uitbreiding. Dinsdag komt hij uit, woensdag vrij. Ik weet het wel.
OT:
De werklaptop die over je handen staat te blazen in deze al zo warme ruimte
Wat een kutmopje was dat ook.wrote:slotje op thera solo
Elke keer wanneer D-Block & S-Te-Fan - Supernova ingemixt wordt en je hoopt dat het The Magical Mystery is 
Vorig jaar lekkende radiateur... vervangen incl coolpack (airco)... kostte me flink wat. En gisteren weer een lekkende radiateur... godverdomme
Ik zou als ik jou was gewoon een overdosis nemen. Zijn we ook weer van die stomme opmerkingen af...wrote:ik zou een nieuwe vragen aan de kerstmanwrote:Vorig jaar lekkende radiateur... vervangen incl coolpack (airco)... kostte me flink wat. En gisteren weer een lekkende radiateur... godverdomme
Mogen meerdere doen overigens.. junks
Het is nog geen eens dinsdagwrote:Ik zou als ik jou was gewoon een overdosis nemen. Zijn we ook weer van die stomme opmerkingen af...wrote:ik zou een nieuwe vragen aan de kerstmanwrote:Vorig jaar lekkende radiateur... vervangen incl coolpack (airco)... kostte me flink wat. En gisteren weer een lekkende radiateur... godverdomme
Mogen meerdere doen overigens.. junks
Koophuis? En wel flink balen dan ja.wrote:Vorig jaar lekkende radiateur... vervangen incl coolpack (airco)... kostte me flink wat. En gisteren weer een lekkende radiateur... godverdomme
Gastwrote:Koophuis? En wel flink balen dan ja.wrote:Vorig jaar lekkende radiateur... vervangen incl coolpack (airco)... kostte me flink wat. En gisteren weer een lekkende radiateur... godverdomme
Denk dat 'ie hem gelijk terug geeft als 'ie die zou krijgen.wrote:ik zou een nieuwe vragen aan de kerstmanwrote:Vorig jaar lekkende radiateur... vervangen incl coolpack (airco)... kostte me flink wat. En gisteren weer een lekkende radiateur... godverdomme
Wutwrote:Koophuis? En wel flink balen dan ja.wrote:Vorig jaar lekkende radiateur... vervangen incl coolpack (airco)... kostte me flink wat. En gisteren weer een lekkende radiateur... godverdomme
Of bedoel je een woonwagen?
Ik vraag of hij een koophuis heeft, wat is daar zo raar aan
? Bij een huurhuis hoef je de reparaties aan de radiateur etc toch nooit zelf te betalen.
Edit: Even gegoogled, een radiateur bleek iets anders te zijn dan wat ik dacht dat het was
. Maar nog steeds erg balen voor je Rakkietakkie.
Edit: Even gegoogled, een radiateur bleek iets anders te zijn dan wat ik dacht dat het was
Last edited by Svbtwee on 26 Mar 2017 20:19, edited 4 times in total.