Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 10:19 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Spierpijn

Twee weken geen benen gedaan met sporten, ik denk dat ik er momenteel uitgesprint wordt door Lucille Werner
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 10:39 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
Spierpijn

Twee weken geen benen gedaan met sporten, ik denk dat ik er momenteel uitgesprint wordt door Lucille Werner

Ik doe alleen een potje voetbal op de zondagochtend in de 7e klasse en heb dus zondag zonder training 8km hardgelopen bij een evenement, moet zeggen dat het foutloos verliep haha. Gister dus wel benen als betonblokken
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 10:45 

Hardtraxx Veteran

Haha ik sport ook nog eens niet zo super lang (half jaar ongeveer?) dus als ik niet regelmatig benen blijf doen, dan blijft die immense spierpijn nog vaak terugkomen.

Briljante plan gehad om na 2 weken verzuimen, de donderdag voor hard bass benen te trainen... mijn god dat heeft aardig wat bier gekost voordat dat een beetje soepeltjes ging :lol:

Sterkte ermee, blijf in beweging vandaag, dat helpt schijnbaar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:02 

Hardtraxx Veteran

Zit de hele dag op een bureaustoel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:05 

Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
Zit de hele dag op een bureaustoel :cool:

Is leuk als je maar af en toe tussendoor hoeft op te staan. Succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:23 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Haha ik sport ook nog eens niet zo super lang (half jaar ongeveer?) dus als ik niet regelmatig benen blijf doen, dan blijft die immense spierpijn nog vaak terugkomen.

Briljante plan gehad om na 2 weken verzuimen, de donderdag voor hard bass benen te trainen... mijn god dat heeft aardig wat bier gekost voordat dat een beetje soepeltjes ging :lol:

Sterkte ermee, blijf in beweging vandaag, dat helpt schijnbaar :P

Na een training is het belangrijk om gelijk je je eiwitten (kip, mager rundvlees of vis) en koolhydraten zoals een (banaan, rijst of zoete aardappel) aan te vullen. Eiwitten zorgen voor herstel van de spieren en koolhydraten zorgen er voor dat de voorraad glycogeen word aangevuld.

Een aantal dingen om het te voorkomen/verhelpen zijn:
Slaap minimaal 8 uur per dag. Tijdens de nachtrust herstellen de spieren het snelst
Eet voldoende eiwitten, ongeveer 2 gram per kg lichaamsgewicht per dag
Een warme douche of een warm bad vermindert spierpijn
Masseer de spier meteen na het trainen
Zorg voor een goede warming-up en cooling-down
Smeer rozemarijnolie op je spieren om de pijn te verzachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:37 

Hardtraxx Veteran

Yea eiwitshake for the win (i know, zou vast niet de beste manier zijn, maargoed)

Slaaprust kom ik ook prima aan, heb behoorlijk goed ritme :) 12 u slapen, kwart voor 8 wekker

Maar thanks voor adviezen, rozemarijnolie klinkt te gay tho... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:56 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Yea eiwitshake for the win (i know, zou vast niet de beste manier zijn, maargoed)

Slaaprust kom ik ook prima aan, heb behoorlijk goed ritme :) 12 u slapen, kwart voor 8 wekker

12 uur slapen? #hoedan
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:58 

Hardtraxx Addict

sonnebloem schreef:
Rickzel schreef:

12 uur slapen? #hoedan

denk dat hij bedoelt dat hij om 12 uur gaat slapen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 11:58 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat die bedoeld om 12 uur slapen, just sayin'. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:17 

Hardtraxx Veteran

Dat is al wat logischer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:55 

Hardtraxx Veteran

Haha ja rond 00:00 slaap ik vaak wel (moet ook alles uitleggen hier :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 12:55 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:

Ik ben van mening dat als je supplementen gebruikt het eindresultaat er minder natuurlijk uitziet. Als je alles uit je voeding haalt duurt het natuurlijk wel langer voor je resultaat ziet maar het is wel helemaal natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 13:00 

Hardtraxx Veteran

Ja zo diep zit ik er niet in als ik eerlijk ben, ik ga nu een half jaar 2 of 3 keer in de week, kan een beetje verschil merken en zien (ging vooral in het begin snel), en die shakes is ook puur voor het herstel. Ik let ook wel wat meer op m'n eten maar volg geen doordacht dieet ofzo. Ben er vooral beetje casual mee bezig zeg maar :P

Maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben!! Wie weet in de toekomst eens wat serieuzer in duiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 15:22 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Ja zo diep zit ik er niet in als ik eerlijk ben, ik ga nu een half jaar 2 of 3 keer in de week, kan een beetje verschil merken en zien (ging vooral in het begin snel), en die shakes is ook puur voor het herstel. Ik let ook wel wat meer op m'n eten maar volg geen doordacht dieet ofzo. Ben er vooral beetje casual mee bezig zeg maar :P

Maar je zult ongetwijfeld gelijk hebben!! Wie weet in de toekomst eens wat serieuzer in duiken :)

Ik zit precies in hetzelfde schuitje op de shakes na dan. Dat geef ik liever uit aan bier, zie je ook resultaat van.
Maar nee, ik doe het ook casual, heb ook helemaal geen zin om het zo serieus te doen allemaal. Hoewel ik wel graag weer 5km zou willen lopen onder 28 minuten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2017 17:55 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Twee weken geen benen gedaan met sporten

:list: :list: :list:

Skip zelf ook legday
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:40 

Hardtraxx Veteran

InfinI schreef:
Re-vamp schreef:
Pfoe die kick is echt perfect :love: Dikke drive ook. Absoluut niet eens met diegene boven me haha :$

Jij komt ook net kijken of niet?

Award voor meest walgelijke elitaire opmerking van het jaar mag ook al weer vergeven worden :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:42 

Hardtraxx Veteran

Jeetje Rickzel doe niet zo op je teentjes getrapt, jij als boegbeeld voor positivisme zou alleen maar moeten lachen om zo'n opmerking :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:44 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
Jeetje Rickzel doe niet zo op je teentjes getrapt, jij als boegbeeld voor positivisme zou alleen maar moeten lachen om zo'n opmerking :D

Als er ook maar een grijntje sarcasme in zat misschien, maar dit was bloedserieus, hij gaat er later nog dieper op in zelfs :P

Die award kan je niet constant uitdragen natuurlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:47 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Unknown schreef:

Als er ook maar een grijntje sarcasme in zat misschien, maar dit was bloedserieus

Dan had ik er al helemaal om gelachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:48 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Hahaha het valt wel op als ik een keer geirriteerd ben merk ik, tijd voor een bakkie pleur :lol:

Beetje van slag door de zomertijd denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:50 

Hardtraxx Veteran

Dat valt idd heel erg op, ook omdat ik op jouw posts ben gaan letten, waarin dat positivisme duidelijk aanwezig is, maar dat wel een beetje ten grabbel gedaan wordt de laatste tijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:50 

Hardtraxx Veteran

Hahaha ik ben ook maar een mens
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 11:58 

Hardtraxx Veteran

Ja gelukkig wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2017 13:57 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Unknown schreef:

Als er ook maar een grijntje sarcasme in zat misschien, maar dit was bloedserieus, hij gaat er later nog dieper op in zelfs :P

Die award kan je niet constant uitdragen natuurlijk :lol:

Mijn doel dit jaar is om die award van je af te snoepen, voor de volgende verkiezingen :evil:. Met mijn brede muzieksmaak en ladingen positiviteit moet het kunnen :whistle:. Zeker nu je z'n zomertijd dipje hebt.
Vorige  1 ... 928, 929, 930, 931, 932, 933, 934 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic