Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 59 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 4 hours ago
yannickvk wrote:En anders moeten ze maar niet van die uitdagende broeken aandoen.
De feministische vrouwenbeweging zal niet blij zijn met deze opmerking :nono:.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Svbtwee wrote:
yannickvk wrote:En anders moeten ze maar niet van die uitdagende broeken aandoen.
De feministische vrouwenbeweging zal niet blij zijn met deze opmerking :nono:.
Beetje dubbelop niet?

Irritatie momentje, dit soort groeperingen in de VS, zo veel cringe.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
[14:58] The Venator: Zeg sander, waarom ga je nou een foto van hardstylboy reporten terwijl het een openbare profielfoto van partyflock is

Pas op wat je doet jongens, voor je het weet heb je een report van Sander aan je broek hangen. :sick:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Cruelty wrote:Haha, heerlijk toch. Wat een droeftoeter
Hij heeft er wel een goede rede voor.
Svbtwee: Hoe zou jij het vinden als ik op je fb ff foto's ga zoeken en ze allemaal op ht donder? Obenbaar of niet, dat doe je toch gewoon niet.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Exterkate wrote:Mensen die 'fiske' zeggen ipv feestje
Brabant (L)
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Theon (L)
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Ran-D (L)
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Dit is het topic voor irritatiemomentjes gvd, kap eens met die liefde :list:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 19 hours ago
Liefde in het irritatiemomentjes topic is ander best een irritatiemomentje
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 6 hours ago
Broken Balance wrote:
Cruelty wrote:Haha, heerlijk toch. Wat een droeftoeter
Hij heeft er wel een goede rede voor.
Svbtwee: Hoe zou jij het vinden als ik op je fb ff foto's ga zoeken en ze allemaal op ht donder? Obenbaar of niet, dat doe je toch gewoon niet.
Snap zen punt wel maar alsnog is de ander in zijn recht. Dan maar niet je foto's openbaar zetten voor de wereld tok. De wereld is kut en er is altijd iemand die het toch doet :P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
@Nuracore. Heeft imo gewoon met normen en waarden te maken! Moet iedere hardtraxxer nu zijn insta account op slot gaan zetten, omdat je anders het risico loopt dat iemand op ht zo laag is om je online op te zoeken, en zonder enige reden je foto's op ht te donderen? Wat een bullshit >.< Ga je gewoon gedragen.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Svbtwee wrote:@Nuracore. Heeft imo gewoon met normen en waarden te maken! Moet iedere hardtraxxer nu zijn insta account op slot gaan zetten, omdat je anders het risico loopt dat iemand op ht zo laag is om je online op te zoeken, en zonder enige reden je foto's op ht te donderen? Wat een bullshit >.< Ga je gewoon gedragen.
Als het goed is heb je geen foto's op je instagram account staan, die de rest van de wereld niet mag zien, als je geen slotje hebt toch?

Maar ik snap wel wat je bedoelt though.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Svbtwee wrote:@Nuracore. Heeft imo gewoon met normen en waarden te maken! Moet iedere hardtraxxer nu zijn insta account op slot gaan zetten, omdat je anders het risico loopt dat iemand op ht zo laag is om je online op te zoeken, en zonder enige reden je foto's op ht te donderen? Wat een bullshit >.< Ga je gewoon gedragen.
Nee daarom zeg ik, ik snap je echt wel hoor :P Vind het zelf ook laag maar dit is wel enige manier om het tegen te gaan jammer genoeg :(
Hardtraxx Beheerder
6140 posts member since 2008
last seen 59 minutes ago
Cruelty en Svbtwee, als jullie onenigheid met elkaar hebben, los dat onderling dan even op, niet hier op het forum. Anders zijn jullie beide hier niet meer welkom. Het internet heeft geen zin in jullie fittie of onenigheid, en wij ook niet.

Vanaf hier graag ontopic, beide heren kunnen mij PM'en.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Mensen die passief agressieve berichten plaatsen op social media. Foto van een random quote met daaronder de tekst 'Bye loser'. Zo veel vragen. Wie heeft je pijn gedaan? Helpt zo'n post bij je zeer breekbare gevoelens? Haal je er voldoening uit? You go girl -.-
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
klapstoel wrote:Mensen die passief agressieve berichten plaatsen op social media. Foto van een random quote met daaronder de tekst 'Bye loser'. Zo veel vragen. Wie heeft je pijn gedaan? Helpt zo'n post bij je zeer breekbare gevoelens? Haal je er voldoening uit? You go girl -.-
Of van die mensen die in hun snap story een zwart beeld met 'val dood *boze emoji*' zetten. Wat moeten je volgers met z'n post? xd Niemand van je volgers weet waar het over gaat of tegen wie je het hebt :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Svbtwee wrote:Of van die mensen die in hun snap story een zwart beeld met 'val dood *boze emoji*' zetten. Wat moeten je volgers met z'n post? xd Niemand van je volgers weet waar het over gaat of tegen wie je het hebt :lol:
Ik heb gelukkig geen snapcontacten die dit doen dus ik herken het niet, sorry. :(
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Sowieso social media. Iedereen janken over dat iedereen alles kan zien en hun blootstaan aan alles wat online staat. Schadelijk, speelt met mijn prive zemmer.

Je hebt het zelf geaccepteerd/zo ingesteld. Eigen schuld.
Ik geef de leraar ook niet de schuld als ik een toets niet goed geleerd heb.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
Cruelty wrote:ik hou van svb met heel me hart hoor kijk je moet gwn iedereen zichzelf laten zijn maar ik wilde hem nie kwetsen en zijn norme en waarde ook niet beschadigen. hou van anderen maar vooral ook van jezelf
Bennie een geherndikepte mergool?
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Mn concentratie is ver te zoeken vandaag >.<
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 6 days ago
Image
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
hardstylboy, is that you?
Hardtraxx Addict
1115 posts member since 2016
last seen Dec 2024
MOD EDIT: WEG
Hardtraxx Veteran
last seen 19 hours ago
Mods zijn aardig op gang vandaag trouwens.
Hardtraxx Veteran
last seen 6 hours ago
Doen wat ze horen te doen. Maar waarom dat vandaag intensief veel is?