Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
ErikZ wrote:F1 start om 07:00 zondag, dan sta ik gvd nog op Masters :mad:
Ff livestreampie erbij. :P
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 12 days ago
Of andersom; F1 kijken met MOH streampje erbij xd
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 20 hours ago
Uberhout wrote:Of andersom; F1 kijken met MOH streampje erbij xd
Lijkt me vreemd als je op masters bent :P
Nee ik ga proberen niks er van mee te krijgen en het wekkertje zetten om 2 uur 's middags. Voordeel is dan dat ik het 's avonds weer moe ben en goed slaap.
Hardtraxx Elite
2653 posts member since 2014
last seen 17 hours ago
F1 kijken op masters zie ik al voor me :Wie is nou wie?! Elke auto gaat een andere kant op!!1!
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Lennard95 wrote:F1 kijken op masters zie ik al voor me :Wie is nou wie?! Elke auto gaat een andere kant op!!1!
:lol:

Allemaal van die grootdoppige herkauwers voor een zo'n schermpje
Hardtraxx Veteran
4364 posts member since 2017
last seen Feb 2022
School hebben met dit weer.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Lennard95 wrote:F1 kijken op masters zie ik al voor me :Wie is nou wie?! Elke auto gaat een andere kant op!!1!
:lol: xd
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Unknown wrote:
:lol: xd
''Elk rondje is anders'' ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
OnePlus die met een nieuwe kleur komt voor de 3T terwijl ik net mijne een paar maanden heb in een vele malen minder mooie kleur. >.<
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 20 hours ago
Een stagedocent die moeilijk bereikbaar is, en pas 2 dagen voor de deadline van het onderzoeksvoorstel laat weten wat er anders moet. En dat is veel helaas. :mad:
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
teringlijers, wacht ook gvd al bijna 2 weken op feedback :/
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
Ik dacht dat ik toen ook wel 2 weken moest wachten alleen kwam het ineens in mijn schoolmail te staan waar ik nooit in kijk. :cry: xd
Hardtraxxer
755 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Werken tot 4 met dit weer, zit liever buiten.
Hardtraxxer
306 posts member since 2016
last seen Mar 2021
MelvinFR wrote:OnePlus die met een nieuwe kleur komt voor de 3T terwijl ik net mijne een paar maanden heb in een vele malen minder mooie kleur. >.<
Ben allang blij dat ik niet een van die mensen was die de OP3 heeft gekocht, terwijl toen 3 maanden later de OP3T uitkwam met betere specificaties en voor dezelfde prijs, dan voel je je al helemaal genaaid! Snap niet waarom ze niet al hun OP3(T) versies in 1 keer uitbrengen, ipv om de 3 maanden een nieuw toestel uit te brengen...
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Sneerfuljam2948 wrote:voor dezelfde prijs, dan voel je je al helemaal genaaid!
3T was 40eu duurder.
Hardtraxxer
819 posts member since 2014
last seen Aug 2023
MelvinFR wrote:OnePlus die met een nieuwe kleur komt voor de 3T terwijl ik net mijne een paar maanden heb in een vele malen minder mooie kleur. >.<
Als je er een andere kleur op wil kan ik Dbrand aanraden, zijn skins van hoge kwaliteit. Heb zelf al 2 jaar een skin op mijn OnePlus One en nog geen teken van schade of loslaten.

https://dbrand.com/shop/oneplus-3t-skins
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
Trajanusch wrote:
Als je er een andere kleur op wil kan ik Dbrand aanraden, zijn skins van hoge kwaliteit. Heb zelf al 2 jaar een skin op mijn OnePlus One en nog geen teken van schade of loslaten.

https://dbrand.com/shop/oneplus-3t-skins
De raad ik dan weer af, geeft echt niet het effect wat ze presenteren :P heb het er maar weer afgetrokken.

Die T3 midnight is wel heel vet maar is limited, zullen er niet veel van zijn. Ik houdt het wel bij silver
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Tijdens het sporten stiekem gluren naar een dame met een mooi achterwerk, terwijl je vergeten bent dat er overal spiegels hangen, wat leidt tot zeer ongemakkelijk oogcontact.
Last edited by yannickvk on 23 Mar 2017 13:32, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2022
yannickvk wrote:Tijdens het sporten stiekem gluren naar een dame met een mooi achterwerk, terwijl je vergeten bent dat er overal spiegels hangen, wat lijd op zeer ongemakkelijk oogcontact.
xd
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
yannickvk wrote:lijd
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
MelvinFR wrote:
yannickvk wrote:lijd
GODVERDOMME AANGEPAST GODVERDOMME

Edit: ik ben er trouwens heilig van overtuigd, dat iedereen die wel eens fitnesst, ooit eens in deze situatie terecht is gekomen.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 2 days ago
RT :lol: zelfs zo erg dat ik met degene waar ik mee was opmerkingen aan het maken was over het postuur van de mooie dame en dat we net iets te laat door had dat ze daar ongetwijfeld iets van door had >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2024
Achja, uiteindelijk kunnen ze het alleen maar opvatten als compliment. xd

En anders moeten ze maar niet van die uitdagende broeken aandoen.
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
yannickvk wrote:En anders moeten ze maar niet van die uitdagende broeken aandoen.
Hahaha altijd die lekkere kontjes in die strakke broekjes. Eigenlijk gewoon de reden waarom ik fitness.
Hardtraxx Veteran
14324 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
yannickvk wrote:Tijdens het sporten stiekem gluren naar een dame met een mooi achterwerk, terwijl je vergeten bent dat er overal spiegels hangen, wat leidt tot zeer ongemakkelijk oogcontact.
:lol: en het nog meer Awkward maken door gewoon te blijven staren