Ff livestreampie erbij.wrote:F1 start om 07:00 zondag, dan sta ik gvd nog op Masters
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 12 days ago
Of andersom; F1 kijken met MOH streampje erbij 
Lijkt me vreemd als je op masters bentwrote:Of andersom; F1 kijken met MOH streampje erbij
Nee ik ga proberen niks er van mee te krijgen en het wekkertje zetten om 2 uur 's middags. Voordeel is dan dat ik het 's avonds weer moe ben en goed slaap.
F1 kijken op masters zie ik al voor me :Wie is nou wie?! Elke auto gaat een andere kant op!!1!
wrote:F1 kijken op masters zie ik al voor me :Wie is nou wie?! Elke auto gaat een andere kant op!!1!
Allemaal van die grootdoppige herkauwers voor een zo'n schermpje
wrote:F1 kijken op masters zie ik al voor me :Wie is nou wie?! Elke auto gaat een andere kant op!!1!
''Elk rondje is anders''wrote:wrote:F1 kijken op masters zie ik al voor me :Wie is nou wie?! Elke auto gaat een andere kant op!!1!![]()
OnePlus die met een nieuwe kleur komt voor de 3T terwijl ik net mijne een paar maanden heb in een vele malen minder mooie kleur. 
Een stagedocent die moeilijk bereikbaar is, en pas 2 dagen voor de deadline van het onderzoeksvoorstel laat weten wat er anders moet. En dat is veel helaas. 
teringlijers, wacht ook gvd al bijna 2 weken op feedback 
Ik dacht dat ik toen ook wel 2 weken moest wachten alleen kwam het ineens in mijn schoolmail te staan waar ik nooit in kijk.

Werken tot 4 met dit weer, zit liever buiten.
Ben allang blij dat ik niet een van die mensen was die de OP3 heeft gekocht, terwijl toen 3 maanden later de OP3T uitkwam met betere specificaties en voor dezelfde prijs, dan voel je je al helemaal genaaid! Snap niet waarom ze niet al hun OP3(T) versies in 1 keer uitbrengen, ipv om de 3 maanden een nieuw toestel uit te brengen...wrote:OnePlus die met een nieuwe kleur komt voor de 3T terwijl ik net mijne een paar maanden heb in een vele malen minder mooie kleur.
3T was 40eu duurder.wrote:voor dezelfde prijs, dan voel je je al helemaal genaaid!
Als je er een andere kleur op wil kan ik Dbrand aanraden, zijn skins van hoge kwaliteit. Heb zelf al 2 jaar een skin op mijn OnePlus One en nog geen teken van schade of loslaten.wrote:OnePlus die met een nieuwe kleur komt voor de 3T terwijl ik net mijne een paar maanden heb in een vele malen minder mooie kleur.
https://dbrand.com/shop/oneplus-3t-skins
De raad ik dan weer af, geeft echt niet het effect wat ze presenterenwrote:Als je er een andere kleur op wil kan ik Dbrand aanraden, zijn skins van hoge kwaliteit. Heb zelf al 2 jaar een skin op mijn OnePlus One en nog geen teken van schade of loslaten.wrote:OnePlus die met een nieuwe kleur komt voor de 3T terwijl ik net mijne een paar maanden heb in een vele malen minder mooie kleur.
https://dbrand.com/shop/oneplus-3t-skins
Die T3 midnight is wel heel vet maar is limited, zullen er niet veel van zijn. Ik houdt het wel bij silver
Tijdens het sporten stiekem gluren naar een dame met een mooi achterwerk, terwijl je vergeten bent dat er overal spiegels hangen, wat leidt tot zeer ongemakkelijk oogcontact.
Last edited by yannickvk on 23 Mar 2017 13:32, edited 1 time in total.
wrote:Tijdens het sporten stiekem gluren naar een dame met een mooi achterwerk, terwijl je vergeten bent dat er overal spiegels hangen, wat lijd op zeer ongemakkelijk oogcontact.
GODVERDOMME AANGEPAST GODVERDOMMEwrote:wrote:lijd
Edit: ik ben er trouwens heilig van overtuigd, dat iedereen die wel eens fitnesst, ooit eens in deze situatie terecht is gekomen.
RT
zelfs zo erg dat ik met degene waar ik mee was opmerkingen aan het maken was over het postuur van de mooie dame en dat we net iets te laat door had dat ze daar ongetwijfeld iets van door had 
Achja, uiteindelijk kunnen ze het alleen maar opvatten als compliment.
En anders moeten ze maar niet van die uitdagende broeken aandoen.
En anders moeten ze maar niet van die uitdagende broeken aandoen.
Hahaha altijd die lekkere kontjes in die strakke broekjes. Eigenlijk gewoon de reden waarom ik fitness.wrote:En anders moeten ze maar niet van die uitdagende broeken aandoen.
wrote:Tijdens het sporten stiekem gluren naar een dame met een mooi achterwerk, terwijl je vergeten bent dat er overal spiegels hangen, wat leidt tot zeer ongemakkelijk oogcontact.