Ik las yannickvk altijd als yannick vdk 
Lekker in het zonnetje uit het raam kijken it is
hahah dat zou wel next level zijn, ipv literatuuronderzoek even lord of the rings uitlezen komende wekenwrote:Download een ebookwrote:Zien dat bijna alle topics grijs zijn en je toch echt iets nuttigs moet gaan doen op stage
Ik ben maar begonnen met het luisteren naar deze mix:wrote:Zien dat bijna alle topics grijs zijn en je toch echt iets nuttigs moet gaan doen op stage
Is er ook een herkenmomentjes topic? Sterkte Rick.wrote:Zien dat bijna alle topics grijs zijn en je toch echt iets nuttigs moet gaan doen op stage
Ik ook, totdat ik plotseling de link legde met de accountnaam van zijn broertje/broer.wrote:Ik las yannickvk altijd als yannick vdk
Exactly hahawrote:Ik ook, totdat ik plotseling de link legde met de accountnaam van zijn broertje/broer.wrote:Ik las yannickvk altijd als yannick vdk
Voorkeur gaat overigens nog steeds uit naar vdk
Godverdomse is geen woord.wrote:Grammar Nazi's op dit godverdomde kut forum, ga fietsen godverdomme![]()
Oké*wrote:Oke sorry he
Ik ging dit ook nog nazoeken. Het is treurig met me gesteldwrote:Oké*wrote:Oke sorry he
Hè*wrote:Oke sorry he
Geen hoofdletter en geen punt.wrote:Hè*wrote:Oke sorry he
voor ik 't vergeet
En dat als 5e jaarswrote:Ik had beter moeten weten.
Nee daarom zijn het 5e jaarswrote:En dat als 5e jaarswrote:Ik had beter moeten weten.
'Vrijwilligerswerk' haha, prima te doen op het tellen na. Ja m'n eigen naam 4 jaar geleden was niet zo slim haha, achja. Had ook Yannickvdk kunnen doen met zelfde avatar, maar was even inspiratielooswrote:Voor wie? Blitse nieuwe username trouwens, zou zo een techno-dj kunnen zijn.wrote:1000 stemmen tellen van 21:00 tot 23:00 en dan uitkomen op één te weinig
doe gewoon YVKwrote:Voor degene die het believen, ben ik gewoon yannickvdk.