Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Of gewoon een Post NL punt in de buurt opgeven als afleveradres. Kun je het daar uit school/werk ophalen.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had in al mijn enthousiasme gewoon maar mn adres ingevuld op de hoop dat een van mn ouders thuis waren. Scheelde net 10 minuten. Nu morgen maar ophalen bij de readshop want er is een handtekening voor nodig -.-
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lens kapot en nu 1 tot 3 weken zonder lens zitten.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Lens kapot en nu 1 tot 3 weken zonder lens zitten.

Ook wel eens gehad, gelukkig heb ik er nog wel een bril bij. Zorg nu dat ik altijd een reservepaar heb.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Naad schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Lens kapot en nu 1 tot 3 weken zonder lens zitten.

Ook wel eens gehad, gelukkig heb ik er nog wel een bril bij. Zorg nu dat ik altijd een reservepaar heb.


Ik helaas niet omdat ik geopereerd aan mijn beide ogen ben. Zie met mijn rechteroog op dit moment 20% en met links 80%. Wanneer ik op mijn rechteroog een lens draag gaat dit ook naar 80%. Het is nu dus echt drama..

Voetbal ook maar afgezegd vanavond, zie namelijk bijna niks.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Voetbal ook maar afgezegd vanavond, zie namelijk bijna niks.


Leicester - Sevilla gaat niet door?
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Voetbal ook maar afgezegd vanavond, zie namelijk bijna niks.


Leicester - Sevilla gaat niet door?


Mijn eigen voetbal. Had een wedstrijd onder de 23.
Bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
Pakketbezorger langs geweest en net niemand thuis >.< >.< >.<


briefje op de deur hangen en zeggen waar hij het kan droppen, briefje wordt er af gehaald als het er ligt.

Zo doe ik het al jaren, nog nooit iets mee gebeurt, zijn twee macbooks (nee niet alle twee voor mij) een ps4, en grote hoeveelheden kleren en schoenen zonder problemen afgeleverd :lol:

Ik woon dan wel in een lief schattig dorp in de Achterhoek waar je touwtjes uit de brievenbus kunt laten hangen...


Waar woon je precies? :lol: adres plus alles aub :P

Misschien geen irritatie momentje maar eerder een geniet momentje, wanneer je je leuter uit de brievenbus hangt en een gratis handjob krijgt
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je weet dat postbezorgers meestal mannen zijn? Of jij moet dat fijn vinden natuurlijk. xd
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net een gloryhole, je weet nooit wat er aan de andere kant zit.
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 02:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uit je werk komen en nog een potje Battlefield wilt doen en te zien krijgen dat die nog een uur met een update bezig is :(
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:
sonnebloem schreef:
Pakketbezorger langs geweest en net niemand thuis >.< >.< >.<


briefje op de deur hangen en zeggen waar hij het kan droppen, briefje wordt er af gehaald als het er ligt.

Zo doe ik het al jaren, nog nooit iets mee gebeurt, zijn twee macbooks (nee niet alle twee voor mij) een ps4, en grote hoeveelheden kleren en schoenen zonder problemen afgeleverd :lol:

Ik woon dan wel in een lief schattig dorp in de Achterhoek waar je touwtjes uit de brievenbus kunt laten hangen...


Waar woon je precies? :lol: adres plus alles aub :P

Misschien geen irritatie momentje maar eerder een geniet momentje, wanneer je je leuter uit de brievenbus hangt en een gratis handjob krijgt


Lees ik nou goed dat je gvd van plan bent je schwanz door m'n brievenbus te hangen?

Dat zou gvd wel een irritatiemomentje zijn ja
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:cool:
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 17:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardop gelachen :lol:
En dat in het irritatiemomentjes topic
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pb'tjes die dubbel verzenden :x

sorry Rickzel :$
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 22:02 
 

Svbtwee schreef:
Pb'tjes die dubbel verzenden :x

sorry Rickzel :$

heb je miwer zijn muis gejat ofzo?
Bericht Geplaatst op 15 mrt 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
Svbtwee schreef:
Pb'tjes die dubbel verzenden :x

sorry Rickzel :$

heb je miwer zijn muis gejat ofzo?

Haha nee, maar zolang ik op ht zit heb ik dat probleem al (op mijn telefoon) dat ze bijna altijd dubbel verzenden. Ook gewoon 9 minuten na elkaar pas :lol:.
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Hardtraxx op mijn telefoon
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 zetels voor DENK. 8,1% in Rotterdam, om je kapot te schamen...
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

1000 stemmen tellen van 21:00 tot 23:00 en dan uitkomen op één te weinig >.<
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
1000 stemmen tellen van 21:00 tot 23:00 en dan uitkomen op één te weinig >.<


Voor wie? Blitse nieuwe username trouwens, zou zo een techno-dj kunnen zijn. :P
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
3 zetels voor DENK. 8,1% in Rotterdam, om je kapot te schamen...
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[+_+] schreef:
MelvinFR schreef:
3 zetels voor DENK. 8,1% in Rotterdam, om je kapot te schamen...
Bericht Geplaatst op 16 mrt 2017 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STVK schreef:
1000 stemmen tellen van 21:00 tot 23:00 en dan uitkomen op één te weinig >.<


In de trant van MVTATE ga ik je vanaf nu STUK noemen... wat op zich als een compliment opgevat kan worden
Vorige  1 ... 920, 921, 922, 923, 924, 925, 926 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic