Of gewoon een Post NL punt in de buurt opgeven als afleveradres. Kun je het daar uit school/werk ophalen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Ik had in al mijn enthousiasme gewoon maar mn adres ingevuld op de hoop dat een van mn ouders thuis waren. Scheelde net 10 minuten. Nu morgen maar ophalen bij de readshop want er is een handtekening voor nodig 
Lens kapot en nu 1 tot 3 weken zonder lens zitten.
Ook wel eens gehad, gelukkig heb ik er nog wel een bril bij. Zorg nu dat ik altijd een reservepaar heb.wrote:Lens kapot en nu 1 tot 3 weken zonder lens zitten.
Ik helaas niet omdat ik geopereerd aan mijn beide ogen ben. Zie met mijn rechteroog op dit moment 20% en met links 80%. Wanneer ik op mijn rechteroog een lens draag gaat dit ook naar 80%. Het is nu dus echt drama..wrote:Ook wel eens gehad, gelukkig heb ik er nog wel een bril bij. Zorg nu dat ik altijd een reservepaar heb.wrote:Lens kapot en nu 1 tot 3 weken zonder lens zitten.
Voetbal ook maar afgezegd vanavond, zie namelijk bijna niks.
Leicester - Sevilla gaat niet door?wrote: Voetbal ook maar afgezegd vanavond, zie namelijk bijna niks.
Mijn eigen voetbal. Had een wedstrijd onder de 23.wrote:Leicester - Sevilla gaat niet door?wrote: Voetbal ook maar afgezegd vanavond, zie namelijk bijna niks.
Waar woon je precies?wrote:briefje op de deur hangen en zeggen waar hij het kan droppen, briefje wordt er af gehaald als het er ligt.wrote:Pakketbezorger langs geweest en net niemand thuis![]()
![]()
Zo doe ik het al jaren, nog nooit iets mee gebeurt, zijn twee macbooks (nee niet alle twee voor mij) een ps4, en grote hoeveelheden kleren en schoenen zonder problemen afgeleverd![]()
Ik woon dan wel in een lief schattig dorp in de Achterhoek waar je touwtjes uit de brievenbus kunt laten hangen...
Misschien geen irritatie momentje maar eerder een geniet momentje, wanneer je je leuter uit de brievenbus hangt en een gratis handjob krijgt
Je weet dat postbezorgers meestal mannen zijn? Of jij moet dat fijn vinden natuurlijk. 
Net een gloryhole, je weet nooit wat er aan de andere kant zit.
Uit je werk komen en nog een potje Battlefield wilt doen en te zien krijgen dat die nog een uur met een update bezig is 
Lees ik nou goed dat je gvd van plan bent je schwanz door m'n brievenbus te hangen?wrote:Waar woon je precies?wrote:briefje op de deur hangen en zeggen waar hij het kan droppen, briefje wordt er af gehaald als het er ligt.wrote:Pakketbezorger langs geweest en net niemand thuis![]()
![]()
Zo doe ik het al jaren, nog nooit iets mee gebeurt, zijn twee macbooks (nee niet alle twee voor mij) een ps4, en grote hoeveelheden kleren en schoenen zonder problemen afgeleverd![]()
Ik woon dan wel in een lief schattig dorp in de Achterhoek waar je touwtjes uit de brievenbus kunt laten hangen...adres plus alles aub
![]()
Misschien geen irritatie momentje maar eerder een geniet momentje, wanneer je je leuter uit de brievenbus hangt en een gratis handjob krijgt
Dat zou gvd wel een irritatiemomentje zijn ja
Hardop gelachen 
En dat in het irritatiemomentjes topic
En dat in het irritatiemomentjes topic
Pb'tjes die dubbel verzenden
sorry Rickzel
sorry Rickzel
heb je miwer zijn muis gejat ofzo?wrote:Pb'tjes die dubbel verzenden![]()
sorry Rickzel![]()
Haha nee, maar zolang ik op ht zit heb ik dat probleem al (op mijn telefoon) dat ze bijna altijd dubbel verzenden. Ook gewoon 9 minuten na elkaar paswrote:heb je miwer zijn muis gejat ofzo?wrote:Pb'tjes die dubbel verzenden![]()
sorry Rickzel![]()
3 zetels voor DENK. 8,1% in Rotterdam, om je kapot te schamen...
1000 stemmen tellen van 21:00 tot 23:00 en dan uitkomen op één te weinig 
Voor wie? Blitse nieuwe username trouwens, zou zo een techno-dj kunnen zijn.wrote:1000 stemmen tellen van 21:00 tot 23:00 en dan uitkomen op één te weinig
wrote:3 zetels voor DENK. 8,1% in Rotterdam, om je kapot te schamen...
wrote:wrote:3 zetels voor DENK. 8,1% in Rotterdam, om je kapot te schamen...