Kijk om me heen...
OT: Doet Google het bij iemand anders slecht of niet? Kan maar niks zoeken
Je bent niet de enigste: https://gathering.tweakers.net/forum/li ... /1762237/0wrote:Kijk om me heen...
Vind je Yannickvk niet goed dus?wrote:doe gewoon YVKwrote:Voor degene die het believen, ben ik gewoon yannickvdk.
Stuk en Yuk, dynamisch duo met je broer
wrote:Ik vind het allemaal prachtig Yuk

Enige*.wrote:Je bent niet de enigste: https://gathering.tweakers.net/forum/li ... /1762237/0wrote:Kijk om me heen...
Heb jij de grammaticale fout in het Qapital anthem al ontdekt als Grammar Nazi zijnde?wrote:Die grammar Nazis zijn inderdaad echt ongelooflijk irritant.
Ik steun je in deze barre tijd.wrote:Net een potje CS:GO, speel serieus m'n beste pot ooit. We staan 9-1 voor met het team (is bo30, 5v5) en heb 24 kills. Word ik daardoor voor hacker uitgemaakt, wat in zo'n beetje elke shooter het mooiste compliment is. Dan besluit enemy team om doodleuk triggerbot aan te zetten (instant death als je in zn vizier bent). Gevolg: game verloren met 10-16
Dankje.wrote:Ik steun je in deze barre tijd.wrote:Net een potje CS:GO, speel serieus m'n beste pot ooit. We staan 9-1 voor met het team (is bo30, 5v5) en heb 24 kills. Word ik daardoor voor hacker uitgemaakt, wat in zo'n beetje elke shooter het mooiste compliment is. Dan besluit enemy team om doodleuk triggerbot aan te zetten (instant death als je in zn vizier bent). Gevolg: game verloren met 10-16
Altijd leuk.wrote:Zometeen drugs om het leed te verzachten
Ik ken hetwrote:de AI in halo 5
"oh je bent dood aan het gaan en wilt een revive? nou nee ik ga wel vast zitten op een balhaar van een fucking grunt"
ja dat ja, helemaal verschrikkelijk als je een legendary run aan het doen bentwrote:Ik ken hetwrote:de AI in halo 5
"oh je bent dood aan het gaan en wilt een revive? nou nee ik ga wel vast zitten op een balhaar van een fucking grunt"stelletje retarts... Oh revive nodig? laat ik even de langere route door de vijandlinie heen lopen.