Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925 ... 1291  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Een paar mooie reacties:

Citaat:
wat een begin zeg ben niet gewend bouncing ball!! euphoric tracks? ben je wel goed snik ? vindt de set in ze algemeen ook niet echt wat jammer hebt wel betere sets afgeleverd

Begin van de set van Bouncing Ball:

01. NSCLT - How Many Sets
02. Prefix & Density - Search & Destroy
03. Phuture Noize - Fire
04. The Anarchist - Waiting 4
05. Stereotuners - Search & Destroy
06. The R3bels - Temptation
07. Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix)


Citaat:
sta je op hard bass en draai je deze slappe blije house rommel!!! Wat mankeren jullie b2s zeg zulke shit laat draaien op dit feest!!! gaat met de jaren achter uit!! wat een kut set he niks hardstyle aan gewoon house man wat saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai eerste 2 teams niet om aan te horen slappe blije rotzoooi kap eens er mee met die schamende trend (euphoric) dooooooood schamen dat moet jullie met deze wan prestatie


danny van Aalbeek at 54:16:
@evertjanterhaar: azijnpisser eerste klas chapeau! laagbegaafde pannenkoek dat je bent het feest draait niet alleen om jou smaak van muziek

Evert Jan ter Haar at 54:16:
@danny-van-aalbeek: nee draai niet om mijn smaak maar dit is gewoon geen hardstyle waardig set!!!!!!!!!!!!!!!!!! zal aan mij kont roesten wat jij van mij vindt!!! wat een ongelooflijke slechte bagger set is hardstyle hahahahahah ik laag begaafd nou jij heb meeer een iq van visstick

Evert Jan ter Haar at 54:16:
@danny-van-aalbeek: Je komt er net bij kijken snot neus

Evert Jan ter Haar at 54:16:
@danny-van-aalbeek: Jij hebt al helemaal geen smaak

Evert Jan ter Haar at 54:16:
@danny-van-aalbeek: azijnpisser moet je bij paay zijn


Citaat:
in 1 woord!!! weer dikke ruk deze podcast!!!! de happy blije shit show

Jeffrey at 22:44:
@evertjanterhaar: hhaha grote vriend als je de naam ziet wie het 1e uur draait skipp dan door na 2e of 3e uur of ga onder grond liggen heb je er geen last van

Evert Jan ter Haar at 22:44:
@loveharderstyles: haha friend kijk als jij nou oprot en die magic show met die nep hardstyle blije house achtige zoooi ben ik en andere echte hardstyle fans helemaal blij dus op tyfen met die saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaie nep shit zoooi

Evert Jan ter Haar at 22:44:
@loveharderstyles: Jij bent ook nep

Anym at 22:44:
@evertjanterhaar: dude, jij hebt ook echt overal commentaar op hè XD ik kijk bij Hard with Style en daar zit je te huilen dat hardstyle niet meer echt is. (feitje, dat is et wel ;) ). en nu hier.

Evert Jan ter Haar at 22:44:
@anymofficial: Niet over al op alleen op die nep euphoric blije house style troep wat hardstyl voor moet stellen

Anym at 22:44:
@evertjanterhaar: weet je wat, dan luister je hier niet naar :D. ga jij lekker depri worden, blijven wel in onze "happy house" bubbel

Evert Jan ter Haar at 22:44:
@anymofficial: haha simpele ziel!! ja dat heb je goed gezegd houden het wel bij onze happy house heb ik geen probleem mee. Jij moet helemaal zelf weten wat jij luisterd hoor mij toch niet klagen daar over? magic show is een hardstyle podcast ken het al van het begin top altijd nooit geklaagd hoor maar sinds die euphoric saaaaaie nep hardstyle dat house achtige slappe zoooi echt niet normaal hoor hardstyle staat daar ook niet eens voor het hoort hard te zijn harstyle is kruising van hardcore hard trance/uk hard house knallen zo hoort het!! anders valt het niet onder harde stylen is heel simpel


En dan vindt hij dit lekker klinken:

https://soundcloud.com/dark-base-671673 ... ouse-music

Citaat:
sounds good


Citaat:
kunt die podcast wel opdoeken, altijd waardeloos!!!!!!! totaal niet hardstyle gericht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anym at 48:44:
@evertjanterhaar: wat is daan lol. niemand neemt je serieus als je 10+ uitroeptekens aan het eind van je berich neerzet kiddo ;)

@user-318329057: Het kan jou wel schelen blijkbaar!!! Haha

Anym at 48:44:
@evertjanterhaar: ik zei niet dat jij mij niet boeit XD. ik zei dat niemand je serieus neemt als je zoveel uitroeptekens gebruikt, en geen goede reden geeft waarom het waardeloos is :P

Evert Jan ter Haar at 48:44:
@anymofficial: die reden heb ik al zovaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak gezegd als je op let hier op soundcloud als je beetje verstand hebt van hardstyle en de achter grond van weet en voor staat hoef ik jou dat niet uit leggen is het vanzelf sprekend!!


Evert heeft ook een hekel aan Delete:
Citaat:
@rutger-walma: Geen wonder die reactie dan van jou had ik wel verwacht!!!!! happy style lover de mazzel veel plezier met die nep schijt meuk ik ben van heel andere generatie als jou!!! wie hier echt sneu is dat ben jij zelf Delete vindt ik zelf geen reet aan dat is echt raw style ja vindt net zo erg als die tyfes zooi hier boven klinkt nergens na



Wat een vent :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahaha :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke artiesten vindt hij dan wel goed? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 21:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die vent mist toch wel wat steekjes. :lol: Het is gewoon zeker dat hij geen troll is, want om zo te typen als je gewoon bij je positieven bent kost heel veel moeite volgens mij. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 21:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Welke artiesten vindt hij dan wel goed? xd

Mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat machtig mooi. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2017 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoort dit niet in 'genietmomentjes' thuis :P
Zou toch mooi zijn om die man nog eens te ontmoeten en dan de discussie aan te gaan :lol:

Edit: Zie net dat Melvin 'm daar al gepost heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 00:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wauw. :x

Voor wie er geen genoeg van kan krijgen: https://soundcloud.com/evertjanterhaar/comments
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Als die vent zo zou terug praten in het echt met een discussie heeft hij toch vrij snel een vuist op z'n neus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Grim schreef:
Welke artiesten vindt hij dan wel goed? xd

Mij :P

Mij ook, zelfs als ik begin met wat euforischere plaatjes is 'ie positief :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Als die vent zo zou terug praten in het echt met een discussie heeft hij toch vrij snel een vuist op z'n neus :P

Ik denk dat die man zich geen 10 meter buiten zijn rukbunker begeeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterk Helicaze :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat moment dat je een reactie en vraag hebt getypt in het "Stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer topic" en dat je de melding krijgt dat er al een nieuwe reactie is geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
Dat moment dat je een reactie en vraag hebt getypt in het "Stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer topic" en dat je de melding krijgt dat er al een nieuwe reactie is geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Zamble schreef:
Dat moment dat je een reactie en vraag hebt getypt in het "Stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer topic" en dat je de melding krijgt dat er al een nieuwe reactie is geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Zamble schreef:
Dat moment dat je een reactie en vraag hebt getypt in het "Stel je vraag aan de volgende Hardtraxxer topic" en dat je de melding krijgt dat er al een nieuwe reactie is geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:56 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
sonnebloem schreef:
Zamble schreef:
Dat moment dat mensen te lui zijn om hun eigen bericht te typen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ben jij nou toch zelf ook :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 14:59 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Dat ben jij nou toch zelf ook :list: :list:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pakketbezorger langs geweest en net niemand thuis >.< >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mrt 2017 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Pakketbezorger langs geweest en net niemand thuis >.< >.< >.<


briefje op de deur hangen en zeggen waar hij het kan droppen, briefje wordt er af gehaald als het er ligt.

Zo doe ik het al jaren, nog nooit iets mee gebeurt, zijn twee macbooks (nee niet alle twee voor mij) een ps4, en grote hoeveelheden kleren en schoenen zonder problemen afgeleverd :lol:

Ik woon dan wel in een lief schattig dorp in de Achterhoek waar je touwtjes uit de brievenbus kunt laten hangen...
Vorige  1 ... 919, 920, 921, 922, 923, 924, 925 ... 1291  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic