Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 06:17 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
hoofdpijn :/

Maximum schreef:
vrouwen.. :lol:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 06:17 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
dj-rico01 schreef:
hoofdpijn :/

Maximum schreef:
vrouwen.. :lol:

Dat zijn inderdaad twee grote bronnen van ergenis :lol:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
dj-rico01 schreef:
hoofdpijn :/

Maximum schreef:
vrouwen.. :lol:

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 11:53 
 
Hardtraxxer

Track n Trace van TNT...
Dan werktie, en dan weer niet!
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

nog steeds niet weten welke opleiding ik wil gaan doen volgend jaar :(
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 13:46 
 

Tingting schreef:
Track n Trace van TNT...
Dan werktie, en dan weer niet!

meer niet als wel heb ik altijd het idee :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie je een hele vette broek van Cars, voor 40 euro. Ga je hem passen, past goed, kom je erachter dat de knoop eraf is. En dan is het de enige van dat soort met die maat -.- :/
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 15:51 
 

Ravenwood schreef:
Zie je een hele vette broek van Cars, voor 40 euro. Ga je hem passen, past goed, kom je erachter dat de knoop eraf is. En dan is het de enige van dat soort met die maat -.- :/

Afbeelding?
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 17:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Invalcoach die je ineens on-aanvoerdert. -.-


Ravenwood schreef:
Zie je een hele vette broek van Cars, voor 40 euro. Ga je hem passen, past goed, kom je erachter dat de knoop eraf is. En dan is het de enige van dat soort met die maat -.- :/

Das idd zuur.

Net als een vette o'neill jas zien hangen die dan UITERAARD weer niet in je maat is...
Mja alsnog niet voor niets naar de stad geweest.
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bijna in slaap vallen terwijl je in de stoel beetje tv aan het kijken bent en aan het computeren bent :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 18:40 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

te warm hebben als het raam dicht zit, en te koud als het raam open is >.<
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 18:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
te warm hebben als het raam dicht zit, en te koud als het raam open is >.<


Raam open doen en in je slaapzak gaan zitten. Problem solved.
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dus in slaap gevallen, net weer wakker :(
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Irritatiemomentje:

Liep samen met een kameraad naar het winkelcentrum van Winterswijk, komt er een auto langs.
Gast achter het stuur zonnebrilletje op, stoere blik, 1 hand aan het stuur, en KEIHARD Live the Moment op, met het raampje los natuurlijk :')
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat zijn de ekte ekte
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wees blij dat hij die track draait
deze was erger geweest: The Partysquad - Ik Ga Hard(style) (Punish ft steve tremor Hardsty.mp3

ik heb ook wel eens dat hij langskomt op een cd en dan laat ik die track ook afspelen
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

met de voetbal 9-0 verliezen en na de match de enige zijn die helemaal kapot gelopen is :mad:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
met de voetbal 9-0 verliezen en na de match de enige zijn die helemaal kapot gelopen is :mad:


dat heb ik morgen weer :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Irritatiemomentje:

Liep samen met een kameraad naar het winkelcentrum van Winterswijk, komt er een auto langs.
Gast achter het stuur zonnebrilletje op, stoere blik, 1 hand aan het stuur, en KEIHARD Live the Moment op, met het raampje los natuurlijk :')


Hahaha The Best of Hardtyle Super Awsome Top Hits Megamix 2010... fuck yeaaah! :') :lol:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- auto's die met 1 km verschil andere auto's inhalen op de snelweg, waardoor je er minutenlang achter zit
- een auto die begrensd is op 204 km/u.
- zon
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:17 
 

Gisteren tijdens het afwassen allemaal vlijmscherpe messen moeten schoonmaken... snijd je jezelf niet aan, ga je verder met de afwas maak de laatste pan schoon, snijd je jezelf tering diep aan de rand van de pan..

FUFUFUFUFUUFUFUF!
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robkuh1990 schreef:
Gisteren tijdens het afwassen allemaal vlijmscherpe messen moeten schoonmaken... snijd je jezelf niet aan, ga je verder met de afwas maak de laatste pan schoon, snijd je jezelf tering diep aan de rand van de pan..

FUFUFUFUFUUFUFUF!


epic :P
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:26 
 

robkuh1990 schreef:
Gisteren tijdens het afwassen allemaal vlijmscherpe messen moeten schoonmaken... snijd je jezelf niet aan, ga je verder met de afwas maak de laatste pan schoon, snijd je jezelf tering diep aan de rand van de pan..

FUFUFUFUFUUFUFUF!

toen ik nog bij restuarant werkte was dr na ik gestopt was een meisje dat een scherp mes voor vlees enzo mee te snijden [fileer mes mss, weet niet zeker] vol met dr hand vastpakte: tot op het bot xd

meteen naar et ziekenhuis :P

dom kind :lol:
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/a11c4294_13z4hhv.gif
Het feit dat de dame hierboven niet in me bed ligt vanavond na een avondje stappen is ook redelijk irritant! xd
Bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 20:28 
 

-.-

dumpert, funnyjunk en skoften linken kan niet!
hoe fking vaak moeten we dat nog zeggen...
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic