dj-rico01 wrote:hoofdpijn
Maximum wrote:vrouwen..
dj-rico01 wrote:hoofdpijn
Maximum wrote:vrouwen..
Dat zijn inderdaad twee grote bronnen van ergenisHoofdcoach wrote:dj-rico01 wrote:hoofdpijnMaximum wrote:vrouwen..
Hoofdcoach wrote:dj-rico01 wrote:hoofdpijnMaximum wrote:vrouwen..
meer niet als wel heb ik altijd het ideeTingting wrote:Track n Trace van TNT...
Dan werktie, en dan weer niet!
Ravenwood wrote:Zie je een hele vette broek van Cars, voor 40 euro. Ga je hem passen, past goed, kom je erachter dat de knoop eraf is. En dan is het de enige van dat soort met die maat![]()
?Das idd zuur.Ravenwood wrote:Zie je een hele vette broek van Cars, voor 40 euro. Ga je hem passen, past goed, kom je erachter dat de knoop eraf is. En dan is het de enige van dat soort met die maat![]()

Raam open doen en in je slaapzak gaan zitten. Problem solved.Pommer wrote:te warm hebben als het raam dicht zit, en te koud als het raam open is
dat heb ik morgen weernielstil wrote:met de voetbal 9-0 verliezen en na de match de enige zijn die helemaal kapot gelopen is
Hahaha The Best of Hardtyle Super Awsome Top Hits Megamix 2010... fuck yeaaah! :')Daveytl wrote:Irritatiemomentje:
Liep samen met een kameraad naar het winkelcentrum van Winterswijk, komt er een auto langs.
Gast achter het stuur zonnebrilletje op, stoere blik, 1 hand aan het stuur, en KEIHARD Live the Moment op, met het raampje los natuurlijk :')
epicrobkuh1990 wrote:Gisteren tijdens het afwassen allemaal vlijmscherpe messen moeten schoonmaken... snijd je jezelf niet aan, ga je verder met de afwas maak de laatste pan schoon, snijd je jezelf tering diep aan de rand van de pan..
FUFUFUFUFUUFUFUF!
toen ik nog bij restuarant werkte was dr na ik gestopt was een meisje dat een scherp mes voor vlees enzo mee te snijden [fileer mes mss, weet niet zeker] vol met dr hand vastpakte: tot op het botrobkuh1990 wrote:Gisteren tijdens het afwassen allemaal vlijmscherpe messen moeten schoonmaken... snijd je jezelf niet aan, ga je verder met de afwas maak de laatste pan schoon, snijd je jezelf tering diep aan de rand van de pan..
FUFUFUFUFUUFUFUF!