Ik mag hopen dat je zus samen woont, dat wordt knallen vanavondroberttt wrote:Hij vind het ook wel vet, maar het is vandaag bekent gemaakt morgen wegMaarja risico van 't vak zoals rico al zij
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
dan ren je snel naar beneden en dat zeg je met een strak hoofd, wilde gullie bass? dan ren je weer snel naar boven, en dan blazen jonguuhdjpatt wrote:zet die beat nog ff wat harder danHoofdcoach wrote:Allemaal onbekenden mensen beneden en 0,0 zin om gezellig te doen beneden
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
En dan weer naar beneden, hier knullenbinkie!RAW-vizion wrote:dan ren je snel naar beneden en dat zeg je met een strak hoofd, wilde gullie bass? dan ren je weer snel naar boven, en dan blazen jonguuhdjpatt wrote:zet die beat nog ff wat harder danHoofdcoach wrote:Allemaal onbekenden mensen beneden en 0,0 zin om gezellig te doen beneden![]()
-
G
dat de Koppeling openen in nieuw tabblad bij FF 4 1 regel omhoog is gegaan waardoor ik steeds op openen in nieuw venster klik 
ja iddKSwoosh wrote:dat de Koppeling openen in nieuw tabblad bij FF 4 1 regel omhoog is gegaan waardoor ik steeds op openen in nieuw venster klik
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
winfaal hehKSwoosh wrote:dat de Koppeling openen in nieuw tabblad bij FF 4 1 regel omhoog is gegaan waardoor ik steeds op openen in nieuw venster klik
-
G
idd, veel beter, maar irritant_dp_ wrote:ja iddKSwoosh wrote:dat de Koppeling openen in nieuw tabblad bij FF 4 1 regel omhoog is gegaan waardoor ik steeds op openen in nieuw venster klikWel beter zo, maar moet er nog hard aan wennen
maar nog irritanter: de malfunctionerende History [hij vergeet altijd de 1e pagina] en de nieuwe tekst anti aliasing
-Moeten tennissen tegen de grootste knuppel op aarde. Die kerel kan wel een bal slaan maar daar blijft het bij. Tegen de tijd dat zijn bal stuitert heeft die nauwelijks voorwaartse snelheid. Ongelooflijk slooooome wedstrijd dus(en aangezien ik alles uit rag met zo'n laag tempo won ik niet al te overtuigend)
-Direct daarna nog een keer moeten tennissen tegen iemand die niet zó veel beter is.
-Tijdens beide wedstrijden om de 10 seconden moeten hoesten. En als de tegenstander er dan ook nog eens een sport van maakt zo vaak mogelijk te serveren in een hoestbui van mij is dat hellemaal irritant.
-Thuiskomen om half8 en dan iets extreem ranzigs eten.
-Direct daarna nog een keer moeten tennissen tegen iemand die niet zó veel beter is.
-Tijdens beide wedstrijden om de 10 seconden moeten hoesten. En als de tegenstander er dan ook nog eens een sport van maakt zo vaak mogelijk te serveren in een hoestbui van mij is dat hellemaal irritant.
-Thuiskomen om half8 en dan iets extreem ranzigs eten.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Nog niet geupdate hiero maar er staat me een nieuwe irritatie te wachten dusKSwoosh wrote:idd, veel beter, maar irritant_dp_ wrote:ja iddKSwoosh wrote:dat de Koppeling openen in nieuw tabblad bij FF 4 1 regel omhoog is gegaan waardoor ik steeds op openen in nieuw venster klikWel beter zo, maar moet er nog hard aan wennen
maar nog irritanter: de malfunctionerende History [hij vergeet altijd de 1e pagina] en de nieuwe tekst anti aliasing
maarja lifehack: druk met het scrollballetje op je muis op een link, opent ie ook in een nieuwe tab
mensen die zeiken in het release topic of er nou wel of geen slotje op moet omdat er te weinig info oid is, je gaat er heus niet dood aan een topic meer of minder
Dat dus. Sommigen maken zich echt te druk over stomme dingetjesPommer wrote:mensen die zeiken in het release topic of er nou wel of geen slotje op moet omdat er te weinig info oid is, je gaat er heus niet dood aan een topic meer of minder
IddJor-D wrote:Dat dus. Sommigen maken zich echt te druk over stomme dingetjesPommer wrote:mensen die zeiken in het release topic of er nou wel of geen slotje op moet omdat er te weinig info oid is, je gaat er heus niet dood aan een topic meer of minder
Nu al voor de 6e keer vandaag ene bloedneus gehad..
vanochtend werd ik al wakker met een bloedneus en nu blijft het eruit stromen..
[x] in before moet je maar niet in je neus peuteren
[x] in before moet je maar niet in je neus peuteren
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
[x] in b4 moet je niet zo veel snuivem
het raam open moeten hebben om mn kamer ff te luchten, maar de buren zitten buiten dus kan ik niet keihard muziekjes draaien
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Kan je niet aan je volumeknop draaien dan als je buren buiten zitten?djpatt wrote:het raam open moeten hebben om mn kamer ff te luchten, maar de buren zitten buiten dus kan ik niet keihard muziekjes draaien
dan heb ik geen monitor geluid meer, dus word draaioen oook lastigHoofdcoach wrote:Kan je niet aan je volumeknop draaien dan als je buren buiten zitten?djpatt wrote:het raam open moeten hebben om mn kamer ff te luchten, maar de buren zitten buiten dus kan ik niet keihard muziekjes draaien
-
T
De boete die ik net heb gekregen, 90/100 euro 
Wa hebbie gedaan?wesskeej wrote:De boete die ik net heb gekregen, 90/100 euro
Edit al gezien.
-
G
dat ze bij FearFM niet de HC Top 40 van Maart draaien, maar die van Februari
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
heeft eerder te maken met het aanwijzen van fouten/over het hoofd geziene zaken voor de crew.Pommer wrote:IddJor-D wrote:Dat dus. Sommigen maken zich echt te druk over stomme dingetjesPommer wrote:mensen die zeiken in het release topic of er nou wel of geen slotje op moet omdat er te weinig info oid is, je gaat er heus niet dood aan een topic meer of minder
Dan kan je daarover PM'en met een moderator. Maar hou het gewoon eens ontopic in een topic. En in het desbetreffende topic heb ik een uitleg neergezet. Neem aan dat je dit begrijpt? Zo niet, dan is dat jouw probleem 
Echt, waar soms moeilijk over wordt gedaan
.....
Echt, waar soms moeilijk over wordt gedaan
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
hoofdpijn