Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 24 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 7 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 2 hours ago
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
roberttt wrote:Hij vind het ook wel vet, maar het is vandaag bekent gemaakt morgen weg ;) Maarja risico van 't vak zoals rico al zij xd
Ik mag hopen dat je zus samen woont, dat wordt knallen vanavond :lol:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
ja ze is al uit gelukkig :lol:
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
djpatt wrote:
Hoofdcoach wrote:Allemaal onbekenden mensen beneden en 0,0 zin om gezellig te doen beneden xd
zet die beat nog ff wat harder dan
dan ren je snel naar beneden en dat zeg je met een strak hoofd, wilde gullie bass? dan ren je weer snel naar boven, en dan blazen jonguuh :lol: :lol:
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
RAW-vizion wrote:
djpatt wrote:
Hoofdcoach wrote:Allemaal onbekenden mensen beneden en 0,0 zin om gezellig te doen beneden xd
zet die beat nog ff wat harder dan
dan ren je snel naar beneden en dat zeg je met een strak hoofd, wilde gullie bass? dan ren je weer snel naar boven, en dan blazen jonguuh :lol: :lol:
En dan weer naar beneden, hier knullenbinkie!
G
dat de Koppeling openen in nieuw tabblad bij FF 4 1 regel omhoog is gegaan waardoor ik steeds op openen in nieuw venster klik >.<
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
KSwoosh wrote:dat de Koppeling openen in nieuw tabblad bij FF 4 1 regel omhoog is gegaan waardoor ik steeds op openen in nieuw venster klik >.<
ja idd :x Wel beter zo, maar moet er nog hard aan wennen
R
Hardtraxx Veteran
6778 posts member since 2010
KSwoosh wrote:dat de Koppeling openen in nieuw tabblad bij FF 4 1 regel omhoog is gegaan waardoor ik steeds op openen in nieuw venster klik >.<
winfaal heh :whistle:
G
_dp_ wrote:
idd, veel beter, maar irritant

maar nog irritanter: de malfunctionerende History [hij vergeet altijd de 1e pagina] en de nieuwe tekst anti aliasing :/
Hardtraxx Addict
1418 posts member since 2011
last seen May 2013
-Moeten tennissen tegen de grootste knuppel op aarde. Die kerel kan wel een bal slaan maar daar blijft het bij. Tegen de tijd dat zijn bal stuitert heeft die nauwelijks voorwaartse snelheid. Ongelooflijk slooooome wedstrijd dus(en aangezien ik alles uit rag met zo'n laag tempo won ik niet al te overtuigend)
-Direct daarna nog een keer moeten tennissen tegen iemand die niet zó veel beter is.
-Tijdens beide wedstrijden om de 10 seconden moeten hoesten. En als de tegenstander er dan ook nog eens een sport van maakt zo vaak mogelijk te serveren in een hoestbui van mij is dat hellemaal irritant.
-Thuiskomen om half8 en dan iets extreem ranzigs eten.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
KSwoosh wrote:
_dp_ wrote:
idd, veel beter, maar irritant

maar nog irritanter: de malfunctionerende History [hij vergeet altijd de 1e pagina] en de nieuwe tekst anti aliasing :/
Nog niet geupdate hiero maar er staat me een nieuwe irritatie te wachten dus :P
maarja lifehack: druk met het scrollballetje op je muis op een link, opent ie ook in een nieuwe tab ;)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
mensen die zeiken in het release topic of er nou wel of geen slotje op moet omdat er te weinig info oid is, je gaat er heus niet dood aan een topic meer of minder
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 24 minutes ago
Pommer wrote:mensen die zeiken in het release topic of er nou wel of geen slotje op moet omdat er te weinig info oid is, je gaat er heus niet dood aan een topic meer of minder
Dat dus. Sommigen maken zich echt te druk over stomme dingetjes :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 23 days ago
Jor-D wrote:
Pommer wrote:mensen die zeiken in het release topic of er nou wel of geen slotje op moet omdat er te weinig info oid is, je gaat er heus niet dood aan een topic meer of minder
Idd -.-
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Nu al voor de 6e keer vandaag ene bloedneus gehad.. >.< vanochtend werd ik al wakker met een bloedneus en nu blijft het eruit stromen..

[x] in before moet je maar niet in je neus peuteren
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
[x] in b4 moet je niet zo veel snuivem
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
het raam open moeten hebben om mn kamer ff te luchten, maar de buren zitten buiten dus kan ik niet keihard muziekjes draaien
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
djpatt wrote:het raam open moeten hebben om mn kamer ff te luchten, maar de buren zitten buiten dus kan ik niet keihard muziekjes draaien
Kan je niet aan je volumeknop draaien dan als je buren buiten zitten?
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Hoofdcoach wrote:
djpatt wrote:het raam open moeten hebben om mn kamer ff te luchten, maar de buren zitten buiten dus kan ik niet keihard muziekjes draaien
Kan je niet aan je volumeknop draaien dan als je buren buiten zitten?
dan heb ik geen monitor geluid meer, dus word draaioen oook lastig
T
De boete die ik net heb gekregen, 90/100 euro :/
Hardtraxx Addict
1937 posts member since 2010
last seen Nov 2013
wesskeej wrote:De boete die ik net heb gekregen, 90/100 euro :/
Wa hebbie gedaan?

Edit al gezien.
G
dat ze bij FearFM niet de HC Top 40 van Maart draaien, maar die van Februari
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Pommer wrote:
Jor-D wrote:
Idd -.-
heeft eerder te maken met het aanwijzen van fouten/over het hoofd geziene zaken voor de crew.
Hardtraxx Beheerder
6137 posts member since 2008
last seen 24 minutes ago
Dan kan je daarover PM'en met een moderator. Maar hou het gewoon eens ontopic in een topic. En in het desbetreffende topic heb ik een uitleg neergezet. Neem aan dat je dit begrijpt? Zo niet, dan is dat jouw probleem ;)

Echt, waar soms moeilijk over wordt gedaan :x .....
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
vrouwen.. :lol:
D
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2011
hoofdpijn :/