ook redelijk irritatie momentje van jou dit indd! en van mij ook.. lameKSwoosh wrote:
dumpert, funnyjunk en skoften linken kan niet!
hoe fking vaak moeten we dat nog zeggen...
Nu kan je het wel zien en het is het waar, geloof me!
ook redelijk irritatie momentje van jou dit indd! en van mij ook.. lameKSwoosh wrote:
dumpert, funnyjunk en skoften linken kan niet!
hoe fking vaak moeten we dat nog zeggen...
lol, amputeren en trekhandje van makenKSwoosh wrote:toen ik nog bij restuarant werkte was dr na ik gestopt was een meisje dat een scherp mes voor vlees enzo mee te snijden [fileer mes mss, weet niet zeker] vol met dr hand vastpakte: tot op het botrobkuh1990 wrote:Gisteren tijdens het afwassen allemaal vlijmscherpe messen moeten schoonmaken... snijd je jezelf niet aan, ga je verder met de afwas maak de laatste pan schoon, snijd je jezelf tering diep aan de rand van de pan..
FUFUFUFUFUUFUFUF!
meteen naar et ziekenhuis
dom kind
Maximum wrote:Hahaha The Best of Hardtyle Super Awsome Top Hits Megamix 2010... fuck yeaaah! :')Daveytl wrote:Irritatiemomentje:
Liep samen met een kameraad naar het winkelcentrum van Winterswijk, komt er een auto langs.
Gast achter het stuur zonnebrilletje op, stoere blik, 1 hand aan het stuur, en KEIHARD Live the Moment op, met het raampje los natuurlijk :')
lief toch?robkuh1990 wrote:Dat iemand is die me leuk vind, er voor uit komt... maar zo ONZEKER als fuck is en dus niet weet wat ze wil
Kijk dan op ThepiratebayKSwoosh wrote:dat er op isohunt nu NOG MEER vuile torrents zijn
heb nu al 17 paginas bekeken en maar iets van 5 schone gezieen
Heel lief... en ze is ook kei leuk en zou zo met der willen (nadat ik haar wat beter ken) maar ik snap bijgot niet waarom ze zo onzeker is..KSwoosh wrote:lief toch?robkuh1990 wrote:Dat iemand is die me leuk vind, er voor uit komt... maar zo ONZEKER als fuck is en dus niet weet wat ze wil
TPB is kut, fking traag en slechte zoekengineJolle wrote:Kijk dan op ThepiratebayKSwoosh wrote:dat er op isohunt nu NOG MEER vuile torrents zijn
heb nu al 17 paginas bekeken en maar iets van 5 schone gezieenMaarja, Torrents zijn dan ook niet geweldig.
Hmm nee dat kan ik niet zijn.Daveytl wrote:Maximum wrote:Hahaha The Best of Hardtyle Super Awsome Top Hits Megamix 2010... fuck yeaaah! :')Daveytl wrote:Irritatiemomentje:
Liep samen met een kameraad naar het winkelcentrum van Winterswijk, komt er een auto langs.
Gast achter het stuur zonnebrilletje op, stoere blik, 1 hand aan het stuur, en KEIHARD Live the Moment op, met het raampje los natuurlijk :')![]()
Op de grond gooien, werkt echtChukkels wrote:Dat mijn laptop aangeeft dat er nog 23 minuten batterij over is, terwijl we er pas over 30 minuten zijn
Welke gratis torrent site waar je niet moet inloggen ken je dan nog? Buiten TPB altijd gegevens ingeven en daar doe ik niet aanKSwoosh wrote:TPB is kut, fking traag en slechte zoekengineJolle wrote:Kijk dan op ThepiratebayKSwoosh wrote:dat er op isohunt nu NOG MEER vuile torrents zijn
heb nu al 17 paginas bekeken en maar iets van 5 schone gezieenMaarja, Torrents zijn dan ook niet geweldig.
en torrents zijn dan niet zo chill als usenet, maar wel lekker gratis! HA!
extratorrent, btjunkie, isohunt, thepiratebaynielstil wrote:Welke gratis torrent site waar je niet moet inloggen ken je dan nog? Buiten TPB altijd gegevens ingeven en daar doe ik niet aan
*kuch* ik *kuch*KSwoosh wrote:extratorrent, btjunkie, isohunt, thepiratebaynielstil wrote:Welke gratis torrent site waar je niet moet inloggen ken je dan nog? Buiten TPB altijd gegevens ingeven en daar doe ik niet aan
van die 4 sites kan ik alles halen wat ik nodig heb.
maar ik ben natuurlijk ook niet zon downloadjunkie als sommige hier
alles standaard lijjkt mebiscuit wrote:dagen dat je de tijd moet verzetten.
werkt HT daarin ook mee of komt jor-d alles zelf handmatig zetten?
ik post gewoon nog hoordjpatt wrote:mensen die snachts opeens niet meer posten
te weinigRAW-vizion wrote:ik post gewoon nog hoordjpatt wrote:mensen die snachts opeens niet meer posten
ik niet meerRAW-vizion wrote:ik post gewoon nog hoordjpatt wrote:mensen die snachts opeens niet meer posten