Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2016 19:36 

Hardtraxx Veteran

Had je kunnen verwachten met spreadshirt, duurt altijd 4-5 werkdagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 11:54 

Hardtraxx Elite

Neem gewoon een mooie lepel mee dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 14:25 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Wat is een andere goeie? Wil Mr Robot downloaden.

Er staan mirrors van kickasstorrents online
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2016 17:24 

Hardtraxx Veteran

Fucking 2-Sidez snapback die nu al out of stock is. >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 01:27 

Hardtraxx Veteran

Muggen die je vergezellen tijdens het slapen :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2016 16:24 

Hardtraxxer

Thommy schreef:
Muggen die je vergezellen tijdens het slapen :mad:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2016 19:59 

Hardtraxx Addict

Waarom moet je bizar hoge prijzen betalen als je door je abonnement heen bent, en je je plafond wil verhogen? Hoezo kan ik niet gewoon opnieuw 17,50 neerleggen voor de 2GB die ik elke maand betaal, maar moet ik een schappelijke prijs van 30 euro betalen voor maar liefst 200MB?

Waarom kan ik mijn abonnement niet eerder laten ingaan ipv elke eerste dag van de maand?? vragen vragen..

Snap hun verdienmodel wel, maar erg klantvriendelijk is het niet. Ik ben nu gewoon genoodzaakt een hoog bedrag neer te leggen omdat ik anders niet eens "bereikbaar" ben dit weekend..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2016 10:31 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Waarom moet je bizar hoge prijzen betalen als je door je abonnement heen bent, en je je plafond wil verhogen? Hoezo kan ik niet gewoon opnieuw 17,50 neerleggen voor de 2GB die ik elke maand betaal, maar moet ik een schappelijke prijs van 30 euro betalen voor maar liefst 200MB?

Waarom kan ik mijn abonnement niet eerder laten ingaan ipv elke eerste dag van de maand?? vragen vragen..

Snap hun verdienmodel wel, maar erg klantvriendelijk is het niet. Ik ben nu gewoon genoodzaakt een hoog bedrag neer te leggen omdat ik anders niet eens "bereikbaar" ben dit weekend..

Zit zelf bij Tele2, daar kreeg ik ook melding dat ik over mijn abonnement heen was en €6,- moest betalen voor 500MB extra, of nog meer voor grotere bundels. Nu heb ik ff verder gezocht (in de Tele2 app), blijkt dus dat alleen m'n snelheid naar beneden gaat als ik over m'n abonnement heen ben (naar 64 kb/s). Misschien dat dit bij jouw provider ook het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2016 21:42 

Hardtraxx Veteran

Kut Spotify. Eerst het notificatie belletje weghalen en nu het scrollen verneuken. Elke keer als ik artiesten in afspeellijsten af ga om te kijken of ze nieuwe releases hebben, springt de afspeellijst weer naar boven zodra ik er terug naar toe ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 15:20 

Bierkoning

klapstoel schreef:
Kut Spotify. Eerst het notificatie belletje weghalen en nu het scrollen verneuken. Elke keer als ik artiesten in afspeellijsten af ga om te kijken of ze nieuwe releases hebben, springt de afspeellijst weer naar boven zodra ik er terug naar toe ga.

Ze vonden het ook leuk om een update o.i.d. te doen de 2e dag dat ik op vakantie was, had ik alles van te voren gedownload zodat ik offline kon luisteren, was alles weg >.< Heb maar 2 bundels aangeschaft zodat ik nog wat losse nummers kon downloaden, maar wel flink genaaid dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2016 17:16 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
klapstoel schreef:

Ze vonden het ook leuk om een update o.i.d. te doen de 2e dag dat ik op vakantie was, had ik alles van te voren gedownload zodat ik offline kon luisteren, was alles weg >.< Heb maar 2 bundels aangeschaft zodat ik nog wat losse nummers kon downloaden, maar wel flink genaaid dus.

Gister zette ik spotify online, gaat ie alles opnieuw downloaden, terwijl ie offline nog alles had :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2016 19:17 

Hardtraxx Veteran

Als je persoonlijke top 3 tegelijk staat op Decibel..
Was ook echt het eerste waar ik naar ging kijken toen ik de timetable zag. En ja hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 18:12 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Wel hoofdletters in de artiestennaam, geen hoofdletters in de tracktitel. Dit trek ik niet.

Eerst dit dus, en nu zie ik dat Facebook een ander font heeft. Gewoon zomaar ineens, zonder waarschuwing.
Wat een kut dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2016 20:18 

Hardtraxx Elite

2 verstandskiezen laten trekken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2016 17:37 

Hardtraxx Veteran

Providers die niks kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 00:50 

Hardtraxx Veteran

MeneerEend schreef:
2 verstandskiezen laten trekken :(

Och nee he :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 19:38 

Hardtraxxer

DJ's die hun muziek steeds uit zetten om het publiek mee te laten schreeuwen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2016 21:26 

Hardtraxx Elite

deze man was niet op xq bob denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2016 21:49 

Hardtraxxer

Fothermucker schreef:
deze man was niet op xq bob denk ik

voor die wil ik een uitzondering maken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2016 19:25 

Hardtraxx Addict

Iets kopen op E-Bay en al 2 keer worden er extra kosten aangerekend bij het verzenden boven op de door de verkoper aangegeven verzendkosten :mad: Ongelofelijk dat dit zomaar door de vingers wordt gezien, Pitney Bowes is pure oplichterij :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2016 14:35 

Hardtraxx Veteran

Net een drone gekocht en zit mezelf nu al weer helemaal gek te maken door naar de nieuwste modellen te kijken die ik toch niet kan betalen, dat is kut. Het kijken is wel leuk. Misschien zet ik die nog wel in de geluksmomentjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 19:01 

De hele release sectie die een puinhoop word omdat niet een mods even de taken van Magnatron overneemt. Ook leuk voor Magnatron die dalijk terug komt van vakantie en eerst flink puin mag gaan ruimen omdat niemand van je mede modurators even wat meer tijd in HT wilt stoppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 20:09 

Hardtraxx Veteran

Je weet dat er maar heel weinig actieve mods zijn he?
Te weinig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 20:10 

Hardtraxx Veteran

Magnatron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 aug 2016 20:57 

Hardtraxx Crew

SVB schreef:
De hele release sectie die een puinhoop word omdat niet een mods even de taken van Magnatron overneemt. Ook leuk voor Magnatron die dalijk terug komt van vakantie en eerst flink puin mag gaan ruimen omdat niemand van je mede modurators even wat meer tijd in HT wilt stoppen.

Magnetron houdt ook altijd het overzicht voor TOTW/TOTM bij, wat hij doet aan de hand van de releases die hij verplaatst. Als wij dus alles gaan verhuizen, is hij zijn overzicht kwijt. Vandaar dat het even tot maandag zal moeten wachten ;)
Vorige  1 ... 900, 901, 902, 903, 904, 905, 906 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic