SVB schreef:
Ik heb altijd weer het gevoel dat jullie als mods en beheerder zijnde altijd wel een excuus hebben om iets niet te doen.
Dat kan, dat mag jij denken.
SVB schreef:
Het argument wat Zenda geeft word eigenlijk al ontkracht door dat jij zegt dat je wel een aantal toppa's verplaatst hebt.
Dit heb ik gedaan nadat Sander zijn comment plaatste. Hij wist er niet van af (inb4, meer communiceren blabla)
SVB schreef:
Als jullie duidelijk met Aron afspraken hadden gemaakt over hoe jullie dit als team zouden oplossen zou je niet z'n half half aanpak hebben gehad (denk ik).
Wat zit je precies dwars dan? Stoor je je zo erg aan topics die 1) niet eens in het juiste format staan om verplaatst te worden omdat leden simpelweg denken dat wij dat wel oplossen (kost weer extra tijd, wat we niet hebben) en 2) niet binnen 3 minuten verplaatst worden na het bekendmaken van de release/catid?
SVB schreef:
Ik snap dat jullie veel tijd in ht steken maar ik vind dat het als beheerder zijnde ook jou verantwoordelijkheid is. Het werk aan de site moet in mijn ogen voorgaan op tijden lang ouwehoeren in de shoutbox. Zorg eerst dat de site op orde is in zoverre jullie dat kunnen en ga dan gezellig in de shoutbox zitten.
Wat voor werk precies? Noem eens 5 dingen die niet zijn zoals jij wilt? Dan kunnen we daar misschien naar kijken.
SVB schreef:
Als niet een van jullie er meer tijd in wil steken stel had dan even aan iemand anders gevraagd of die in de vakantie van Aron zijn taken over wil nemen. Er zijn leden zat die dat wel hadden willen doen denk ik. Als Aron aan die persoon uitgelegd had hoe hij te werk gaat was hij ook het overzicht niet kwijtgeraakt.
Dat zal best, wij hebben een tijdje geleden een aantal leden gevolgd op het forum om te kijken of ze geschikt waren als nieuwe moderator. We hebben twee mensen hierop aangesporken, maar zij hadden simpelweg te weinig tijd of geen zin in die verantwoordelijkheid. Het gros van de leden vinden wij dus niet geschikt als moderator.
Nogmaals voor de leden die zorgen voor het posten van een releasedatum/catid: Zorg er alsjeblieft voor dat je ook gelijk het juiste format post met alle punten zo volledig mogelijk ingevuld zodat het geen rommeltje of ergenis wordt