Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 12:10 

Hardtraxx Beheerder

Zenda schreef:
SVB schreef:
De hele release sectie die een puinhoop word omdat niet een mods even de taken van Magnatron overneemt. Ook leuk voor Magnatron die dalijk terug komt van vakantie en eerst flink puin mag gaan ruimen omdat niemand van je mede modurators even wat meer tijd in HT wilt stoppen.

Magnetron houdt ook altijd het overzicht voor TOTW/TOTM bij, wat hij doet aan de hand van de releases die hij verplaatst. Als wij dus alles gaan verhuizen, is hij zijn overzicht kwijt. Vandaar dat het even tot maandag zal moeten wachten ;)

Ik heb een paar topics verplaatst, maar dat is eigen initiatief. Heeft niks met een puinhoop te maken.
Ik hoop dat SVB snapt dat wij ook nog een leven hebben naast HT.
(Ikzelf werk 40 uur per week en Zenda heeft het druk met zijn opleiding)
Tevens willen wij ons ook niet bemoeien met Magnetron zijn documentatie/notities wat betreft releases en het bijhouden daarvan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 12:26 

Donateur

Kut modurators magnatrons
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 12:27 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Kut modurators magnatrons

Magnatron, klinkt als een pokemon
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 13:36 

The Venator schreef:
Zenda schreef:
SVB schreef:
De hele release sectie die een puinhoop word omdat niet een mods even de taken van Magnatron overneemt. Ook leuk voor Magnatron die dalijk terug komt van vakantie en eerst flink puin mag gaan ruimen omdat niemand van je mede modurators even wat meer tijd in HT wilt stoppen.

Magnetron houdt ook altijd het overzicht voor TOTW/TOTM bij, wat hij doet aan de hand van de releases die hij verplaatst. Als wij dus alles gaan verhuizen, is hij zijn overzicht kwijt. Vandaar dat het even tot maandag zal moeten wachten ;)

Ik heb een paar topics verplaatst, maar dat is eigen initiatief. Heeft niks met een puinhoop te maken.
Ik hoop dat SVB snapt dat wij ook nog een leven hebben naast HT.
(Ikzelf werk 40 uur per week en Zenda heeft het druk met zijn opleiding)
Tevens willen wij ons ook niet bemoeien met Magnetron zijn documentatie/notities wat betreft releases en het bijhouden daarvan.

Ik heb altijd weer het gevoel dat jullie als mods en beheerder zijnde altijd wel een excuus hebben om iets niet te doen. Het argument wat Zenda geeft word eigenlijk al ontkracht door dat jij zegt dat je wel een aantal toppa's verplaatst hebt. Als jullie duidelijk met Aron afspraken hadden gemaakt over hoe jullie dit als team zouden oplossen zou je niet z'n half half aanpak hebben gehad (denk ik).
Ik snap dat jullie veel tijd in ht steken maar ik vind dat het als beheerder zijnde ook jou verantwoordelijkheid is. Het werk aan de site moet in mijn ogen voorgaan op tijden lang ouwehoeren in de shoutbox. Zorg eerst dat de site op orde is in zoverre jullie dat kunnen en ga dan gezellig in de shoutbox zitten.

Als niet een van jullie er meer tijd in wil steken had dan even aan iemand anders gevraagd of die in de vakantie van Aron zijn taken over zou willen nemen. Er zijn leden zat die dat wel hadden willen doen denk ik. Als Aron aan die persoon uitgelegd had hoe hij te werk gaat was hij ook het overzicht niet kwijtgeraakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 13:45 

Hardtraxx Veteran

Beter kunnen = uploaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 13:52 

Hardtraxx Beheerder

SVB schreef:
Ik heb altijd weer het gevoel dat jullie als mods en beheerder zijnde altijd wel een excuus hebben om iets niet te doen.

Dat kan, dat mag jij denken.
SVB schreef:
Het argument wat Zenda geeft word eigenlijk al ontkracht door dat jij zegt dat je wel een aantal toppa's verplaatst hebt.

Dit heb ik gedaan nadat Sander zijn comment plaatste. Hij wist er niet van af (inb4, meer communiceren blabla)
SVB schreef:
Als jullie duidelijk met Aron afspraken hadden gemaakt over hoe jullie dit als team zouden oplossen zou je niet z'n half half aanpak hebben gehad (denk ik).

Wat zit je precies dwars dan? Stoor je je zo erg aan topics die 1) niet eens in het juiste format staan om verplaatst te worden omdat leden simpelweg denken dat wij dat wel oplossen (kost weer extra tijd, wat we niet hebben) en 2) niet binnen 3 minuten verplaatst worden na het bekendmaken van de release/catid?
SVB schreef:

Ik snap dat jullie veel tijd in ht steken maar ik vind dat het als beheerder zijnde ook jou verantwoordelijkheid is. Het werk aan de site moet in mijn ogen voorgaan op tijden lang ouwehoeren in de shoutbox. Zorg eerst dat de site op orde is in zoverre jullie dat kunnen en ga dan gezellig in de shoutbox zitten.

Wat voor werk precies? Noem eens 5 dingen die niet zijn zoals jij wilt? Dan kunnen we daar misschien naar kijken.
SVB schreef:
Als niet een van jullie er meer tijd in wil steken stel had dan even aan iemand anders gevraagd of die in de vakantie van Aron zijn taken over wil nemen. Er zijn leden zat die dat wel hadden willen doen denk ik. Als Aron aan die persoon uitgelegd had hoe hij te werk gaat was hij ook het overzicht niet kwijtgeraakt.

Dat zal best, wij hebben een tijdje geleden een aantal leden gevolgd op het forum om te kijken of ze geschikt waren als nieuwe moderator. We hebben twee mensen hierop aangesporken, maar zij hadden simpelweg te weinig tijd of geen zin in die verantwoordelijkheid. Het gros van de leden vinden wij dus niet geschikt als moderator.

Nogmaals voor de leden die zorgen voor het posten van een releasedatum/catid: Zorg er alsjeblieft voor dat je ook gelijk het juiste format post met alle punten zo volledig mogelijk ingevuld zodat het geen rommeltje of ergenis wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 13:54 

Hardtraxx Elite

SVB, het is donderdag, geen dinsdag.

Misschien was het je ontgaan, maar de mods hebben een leven buiten HT.

Als je nou wil dat er 24/7 hier een team van mods rondloopt, dan stel ik voor dat jij doneert of een sponsor regelt, zodat we van het moderatorschap een betaalde functie kunnen maken, waardoor ze hun baan/studie kunnen opzeggen. Komt de professionaliteit van de mods ten goede, slechte mods kunnen op het matje geroepen worden en het aanbod aan mods wordt groter waardoor we de besten kunnen uitkiezen. Ik zie alleen maar voordelen!

Serieus man, zeur niet zo. Dezelfde mods waar je nu op zeikt, zijn dezelfde mods die dingen als een Q&A met Rudy Peters weten te regelen. Daar hoor ik je dan weer niet over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:18 

@Beheerder.

Ik stoor mij hier zo aan omdat jullie zoals je zelf al zegt is beter moeten gaan communiceren. Zenda, komt met een argument aanzetten wat al meteen de prullenbak in kan. Vind jij het dan zo raar dat ik dat zie als constant smoesjes verzinnen?
Jij komt op jou beurt altijd aanzetten met 'geen tijd' maar het irriteert mij nogal als ik je wel gedruurdende de hele dag in de shoutbox zie zitten maar je niet even 10 minuten de tijd neemt om de release sectie een beetje up to date te houden.

Ik snap heel goed dat jullie nog een leven hebben buiten ht maar zeg dat dan ook meteen ipv weer met 'geen tijd' of dat onzin argument van Zenda aan te komen zetten.

Je hebt naar nieuwe mods gezocht maar 1 iemand vinden die in de tijd dat Aron op vakantie is wat aan het release gedeelte wil werken moet te doen zijn toch?

Ik had bijvoorbeeld best dat release gedeelte een beetje op orde willen houden in overleg met jou, Zenda en Aron en voor de rest had ik geen reet gedaan met die status. Ik had iedere dag tijd genoeg om dat te doen en dan was het nu nog mooi op orde geweest.

Buiten dat hadden jullie het imo ook best even bij de mededingen en updates mogen zetten dat door de vakantie periode er wat achter de feiten aangelopen zal gaan worden. Dan had ik mijzelf op dat moment ook aan jullie kunnen aanbieden ipv er pas na een hele tijd achter te komen waarom de sectie zo verwaarloosd word.

Door open en eerlijk te cominuceren had je van mijn kant sws al op meer begrip kunnen rekenen en waarom word dit ook eigenlijk niet gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:20 

Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
@Beheerder.

Ik stoor mij hier zo aan omdat jullie zoals je zelf al zegt is beter moeten gaan communiceren. Zenda, komt met een argument aanzetten wat al meteen de prullenbak in kan. Vind jij het dan zo raar dat ik dat zie als constant smoesjes verzinnen?
Jij komt op jou beurt altijd aanzetten met 'geen tijd' maar het irriteert mij nogal als ik je wel gedruurdende de hele dag in de shoutbox zie zitten maar je niet even 10 minuten de tijd neemt om de release sectie een beetje up to date te houden.

Ik snap heel goed dat jullie nog een leven hebben buiten ht maar zeg dat dan ook meteen ipv weer met 'geen tijd' of dat onzin argument van Zenda aan te komen zetten.

Je hebt naar nieuwe mods gezocht maar 1 iemand vinden die in de tijd dat Aron op vakantie is wat aan het release gedeelte wil werken moet te doen zijn toch?

Ik had bijvoorbeeld best dat release gedeelte een beetje op orde willen houden in overleg met jou, Zenda en Aron en voor de rest had ik geen reet gedaan met die status. Ik had iedere dag tijd genoeg om dat te doen en dan was het nu nog mooi op orde geweest.

Buiten dat hadden jullie het imo ook best even bij de mededingen en updates mogen zetten dat door de vakantie periode er wat achter de feiten aangelopen zal gaan worden.

Door open en eerlijk te cominuceren had je van mijn kant sws al op meer begrip kunnen rekenen en waarom word dit ook eigenlijk niet gedaan?

SVB, ben jij die Sandervanbruggen dude van een tijd terug?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:35 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
SVB, ben jij die Sandervanbruggen dude van een tijd terug?

Dat is ie ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:37 

Hardtraxx Veteran

Dat verklaart een hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:39 

Hardtraxx Veteran

Wat veel informatie op de donderdag, wel leuk leesvoer.

Leve de Koning! SVB for mod!

OT: is het zo'n teringbende in dat stukje site? Niet naar gekeken maar zal toch wel meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:44 

@stan, ja dat ben ik.

Even voor de duidelijkheid ik solliciteer absoluut niet naar een mod status :P maar ik had de sectie wel gewoon op orde willen houden ten tijde van Aron's vakantie. Meneer de beheerder kan nu in de shoutbox al wel weer roepen ik brand nog liever de ht server af dan dat k svb mod maak maar als Kees mij de kans had gegeven had hij ook gezien dat ik daar met een verantwoordelijke manier mee om was gegaan. Had ik wel misbruik gemaakt van die status had hij mij zo van het forum kunnen knikkeren dus daar had ik alleen maar mijn eigen ruiten mee in gegooid. Ik had prima zonder gedoe die sectie op orde willen houden en daar had menneer de beheerder met zijn platbrand opmerkingen ook geen spijt van gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:52 

Hardtraxx Veteran

Haal dat zand eens uit je kut, joh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 14:53 

Hardtraxx Beheerder

SVB schreef:
@stan, ja dat ben ik.

Even voor de duidelijkheid ik solliciteer absoluut niet naar een mod status :P maar ik had de sectie wel gewoon op orde willen houden ten tijde van Aron's vakantie. Meneer de beheerder kan nu in de shoutbox al wel weer roepen ik brand nog liever de ht server af dan dat k svb mod maak maar als Kees mij de kans had gegeven had hij ook gezien dat ik daar met een verantwoordelijke manier mee om was gegaan. Had ik wel misbruik gemaakt van die status had hij mij zo van het forum kunnen knikkeren dus daar had ik alleen maar mijn eigen ruiten mee in gegooid. Ik had prima zonder gedoe die sectie op orde willen houden en daar had menneer de beheerder met zijn platbrand opmerkingen ook geen spijt van gehad.

Als je meeleest in de shoutbox kun je ook gelijk de rest van de dingen meekopieren.
Nadat ik zei dat ik jou geen mod wilde maken zei ik namelijk ook nog dit:
Citaat:
[14:31] The Venator: maar dat is niet alleen bij svb, ongeveer 90% van de leden

Maar het blijkt wel weer dat jij of slecht geslapen hebt, of gewoon de enige bent die aan het huilen is. zo'n bende is het namelijk niet in releases.

SVB schreef:
Even voor de duidelijkheid ik solliciteer absoluut niet naar een mod status :P maar ik had de sectie wel gewoon op orde willen houden ten tijde van Aron's vakantie.

Wij redden ons prima, je bent de eerste in jaren die zeikt over een rommeltje.

Als mensen nog willen janken of iets willen melden over wat wij wel/niet verkeerd doen op het forum zie ik dat graag via pb tegemoet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 15:02 

je kan ook extreem moeilijk doen over het feit dat er topics een keer niet verplaatst worden. :lol:
wat gebeurd er als het een week duurt? ga je dood? vergaat de wereld?

Nee

de release sectie is alleen minder netjes dan normaal.
oh en hier bestaat nog steeds zoiets als een report knop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 15:04 

Hardtraxx Beheerder

jeffrey2107 schreef:
je kan ook extreem moeilijk doen over het feit dat er topics een keer niet verplaatst worden. :lol:
wat gebeurd er als het een week duurt? ga je dood? vergaat de wereld?

Nee

de release sectie is alleen minder netjes dan normaal.
oh en hier bestaat nog steeds zoiets als een report knop.

Jammer dat die nooit gebruikt wordt en wij verplicht van SVB 24/7 op HT moeten kijken of er perongeluk ook iets scheef ligt/niet verplaatst is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 15:41 

SVB jankt alleen dat er iets gebeuren moet en report zelf dan niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 16:06 

Hardtraxx Beheerder

jeffrey2107 schreef:

Zo gaat dat meestal, hij heeft waarschijnlijk Zygoma zijn reactie ook niet gelezen.

Geeft niet. Zand eruit.. eh ik bedoel, erover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 16:16 

The Venator schreef:
jeffrey2107 schreef:

Zo gaat dat meestal, hij heeft waarschijnlijk Zygoma zijn reactie ook niet gelezen.

Geeft niet. Zand eruit.. eh ik bedoel, erover.

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 18:29 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:

Ik denk dat ie naakt op het strand gelegen heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 21:19 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
STAN- schreef:

Ik denk dat ie naakt op het strand gelegen heeft...

Je zou voor minder met dit weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 21:51 

Hardtraxx Elite

Dinsdag alweer gezakt voor mijn rij examen >.< Volgende is pas op 3 November, straks moet ik weer mijn theorie doen als het zo doorgaat :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 aug 2016 22:36 

Hardtraxxer

Je moet ook niet op dinsdag gaan afrijden he :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2016 00:53 

Hardtraxxer

46/50 vragen goed bij de tijdmachine quiz. er zitten echt een paar onmogelijke vragen bij die je alleen kunt gokken lijkt me (temperatuur DQ1 2005?????)
Vorige  1 ... 901, 902, 903, 904, 905, 906, 907 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic