Heh, dat heeft mijn toetsenbord ook. Medion dingetje toevallig?
Verder nooit last van..
Verder nooit last van..
Waar gaan we met dit land naartoe zeg, zo blij dat dit verzoek is afgewezen, soms schaam ik me echt nog om in dit land te wonenEen opmerkelijk verzoek van een aantal inwoners van Beuningen is afgewezen, meldt De Gelderlander. De groep bewoners wilde af van de stoep bij hun huis. Ze zijn bang dat de huizen minder waard worden als asielzoekers erover lopen.
Nja ik heb het helemaal gelezen, maar stond in de Gelderlander en op de NOS.wrote:Klinkt als een bericht van Nieuwspaal/De Speld.
Hoe voelt dat om als enige op de hele wereld WMP te gebruiken?wrote:Windows Media Player z'n zogenaamde "Shuffle" functie, die 2 keer hetzelfde nummer na elkaar speelt uit een lijst met 1156 nummers.
Dit heb ik ook altijd met Spotifywrote:Windows Media Player z'n zogenaamde "Shuffle" functie, die 2 keer hetzelfde nummer na elkaar speelt uit een lijst met 1156 nummers.
Je kunt me niet vertellen dat ze alleen in Nederland zulke onzin hebbenwrote:Waar gaan we met dit land naartoe zeg, zo blij dat dit verzoek is afgewezen, soms schaam ik me echt nog om in dit land te wonenEen opmerkelijk verzoek van een aantal inwoners van Beuningen is afgewezen, meldt De Gelderlander. De groep bewoners wilde af van de stoep bij hun huis. Ze zijn bang dat de huizen minder waard worden als asielzoekers erover lopen.![]()
Windows Media Playerwrote: Hoe voelt dat om als enige op de hele wereld WMP te gebruiken?
Ja hallo voor MP Classic of VLC moet ik helemaal m'n rechtermuisknop gebruiken, en dan nog eens 2 clicks. Ipv gewoon op enter te drukken.wrote:Hoe voelt dat om als enige op de hele wereld WMP te gebruiken?wrote:Windows Media Player z'n zogenaamde "Shuffle" functie, die 2 keer hetzelfde nummer na elkaar speelt uit een lijst met 1156 nummers.
wrote:Hij en Unresolved zijn juist vrienden, die zeiken elkaar overal af, zo uiten ze hun vriendschap graag ofzo. Geloof ook niet dat ie impliceert dat zijn tracks (of die van Unresolved) daar voor in aanmerking zouden komen.wrote:Interview met Caine:
http://www.hardnews.nl/exclusief-interv ... le-viking/
LolWhat is your favorite track of the moment/of all time and why?
Of the moment? Well… it’s definitely NOT an Unresolved track LMAO,. Alsof een Caine track daar wel in aanmerking voor komt bij iemand. LMAO
Nieuwsgroepenwrote:Wat is een andere goeie? Wil Mr Robot downloaden.
Extratorrent is op zich wel aardig. Ziet er alleen nogal oud uit.wrote:Wat is een andere goeie? Wil Mr Robot downloaden.
Rarbg, TPB (als ie geen errors geeft), Extra zoals hierboven vermeld, 1337xwrote:Wat is een andere goeie? Wil Mr Robot downloaden.