Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 14:05 

Hardtraxx Veteran

LeDuif schreef:
sonnebloem schreef:

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Ken je me niet meer? :cry:

Ik ben het meestal wel met je eens toch STAN :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2016 14:11 

Hardtraxxer

sonnebloem schreef:
LeDuif schreef:
sonnebloem schreef:

¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿

Ken je me niet meer? :cry:

Ik ben het meestal wel met je eens toch STAN :cry:

Gelukkig wel Daantje :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 19:06 

Hardtraxx Elite

Vrijdag en maandag met Defqon werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 20:28 

Hardtraxx Elite

DL22 schreef:
Maandag met Defqon werken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 22:06 

Hardtraxx Veteran

Met de organisatie van Defqon werken bedoel je? Of tijdens defqon bij je werk werken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2016 22:16 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
Met de organisatie van Defqon werken bedoel je? Of tijdens defqon bij je werk werken?

Dan had ik het wel in genietmomentjes gezet :lol:
Nee helaas, donderdag voor Defqon is men eerste dag :( :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 00:24 

Bierkoning

30000 oude topics bumpen, de lol is er wel vanaf hoor (als die er al was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 12:36 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
30000 oude topics bumpen, de lol is er wel vanaf hoor (als die er al was).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:20 

Hardtraxx Veteran

Een weekend plannen met een dj/producer waar je al een tijdje online mee omgaat, (+- 3 jaar en het laatste jaar bijna dagelijks) 20+ mensen optrommelen voor een tuinfeest waar ik dan met een maat en die dj zou gaan draaien, fb event maken, eten en drank en alles in huis halen omdat meneer dj ook komt crashen etc. En 1 dag van tevoren 'ik kom niet' krijgen, terwijl je deze afspraak met hem al hebt staan sinds maart/april, meerdere keren om bevestiging gevraagd (omdat te mooi om waar te zijn natuurlijk), feest door laten gaan en zelf maar draaien maar meedere mensen zeggen al af vanwege meneer die niet komt opdagen. Heb geprobeerd over te brengen dat er een 20+ mensen komen voor hem, ik inkopen heb gedaan etc. Wordt op gereageerd met 'you should have told me those people were coming for me. im not an exhibition thing. and i would get shy anyways'. Meneer wist allang dat er mensen voor hem kwamen (meerdere keren aangegeven), was zelf ook lid van het privé FB evenement waar hij kon zien hoeveel/wie er kwam. Heb na 4x 'nee ik kom niet' het opgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2016 16:25 

Warframe en de rng loot drops

oh ik zie dat je dat wapen al helemaal geleveld hebt en een bepaald part ervan al weer 6 keer hebt?

oh oke dan krijg je dat part deze 3 missies achter elkaar :mad:

Korte samenvatting: Fuck RNG :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2016 23:12 

Hardtraxx Veteran

Russen en lokaal volk in Marseille. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 00:06 

Hardtraxx Veteran

MelvinFR schreef:

Het zijn ook altijd die Russen he :x :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 00:19 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
MelvinFR schreef:

иди нахуй, го́пник
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 00:32 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:

Jammer dat je nergens geld kon inzetten dat jij hierop ging reageren, dan had ik gegarandeerd gewonnen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 11:44 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 11:53 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Een weekend plannen met een dj/producer waar je al een tijdje online mee omgaat, 20+ mensen optrommelen voor een tuinfeest waar ik dan met een maat en die dj zou gaan draaien, fb event maken, eten en drank en alles in huis halen omdat meneer dj ook komt crashen etc. En 1 dag van tevoren 'ik kom niet' krijgen, terwijl je deze afspraak met hem al hebt staan sinds maart/april, meerdere keren om bevestiging gevraagd (omdat te mooi om waar te zijn natuurlijk), feest door laten gaan en zelf maar draaien maar meedere mensen zeggen al af vanwege meneer die niet komt opdagen. Heb geprobeerd over te brengen dat er een 20+ mensen komen voor hem, ik inkopen heb gedaan etc. Wordt op gereageerd met 'you should have told me those people were coming for me. im not an exhibition thing. and i would get shy anyways'. Meneer wist allang dat er mensen voor hem kwamen (meerdere keren aangegeven), was zelf ook lid van het privé FB evenement waar hij kon zien hoeveel/wie er kwam. Heb na 4x 'nee ik kom niet' het opgegeven.

Zeg er dan ook even bij om welke DJ het gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 12:16 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
OutsideSpacer schreef:
Een weekend plannen met een dj/producer waar je al een tijdje online mee omgaat, 20+ mensen optrommelen voor een tuinfeest waar ik dan met een maat en die dj zou gaan draaien, fb event maken, eten en drank en alles in huis halen omdat meneer dj ook komt crashen etc. En 1 dag van tevoren 'ik kom niet' krijgen, terwijl je deze afspraak met hem al hebt staan sinds maart/april, meerdere keren om bevestiging gevraagd (omdat te mooi om waar te zijn natuurlijk), feest door laten gaan en zelf maar draaien maar meedere mensen zeggen al af vanwege meneer die niet komt opdagen. Heb geprobeerd over te brengen dat er een 20+ mensen komen voor hem, ik inkopen heb gedaan etc. Wordt op gereageerd met 'you should have told me those people were coming for me. im not an exhibition thing. and i would get shy anyways'. Meneer wist allang dat er mensen voor hem kwamen (meerdere keren aangegeven), was zelf ook lid van het privé FB evenement waar hij kon zien hoeveel/wie er kwam. Heb na 4x 'nee ik kom niet' het opgegeven.

Zeg er dan ook even bij om welke DJ het gaat

Ik wist niet of dat toegestaan is, maar nu je erom vraagt: Noiseshock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 14:44 

Hardtraxx Veteran

Unknown schreef:
MelvinFR schreef:

Linkse Hont
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2016 15:49 

Hardtraxx Veteran

Regtse engert :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 08:53 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Ik wist niet of dat toegestaan is, maar nu je erom vraagt: Noiseshock.

Is ook een dweil
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 10:15 

Woonde die niet aan de andere kant van de aardbol?

Wel echt super lullig voor je, meer dan dat :/. Kan me voorstellen dat jij je op zoiets ontzettend verheugd.
Hoop voor je dat het alsnog heel gezellig gaat worden :thumbsup:.

Ps. Ook wel flauw van de mensen die nu al afzeggen. Ik was sws gekomen alleen al voor de moeite die jij erin hebt gestoken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 10:37 

Hardtraxx Veteran

SVB schreef:
Woonde die niet aan de andere kant van de aardbol?

Wel echt super lullig voor je, meer dan dat :/. Kan me voorstellen dat jij je op zoiets ontzettend verheugd.
Hoop voor je dat het alsnog heel gezellig gaat worden :thumbsup:.

Ps. Ook wel flauw van de mensen die nu al afzeggen. Ik was sws gekomen alleen al voor de moeite die jij erin hebt gestoken.

Ja, hij komt uit Argentinie maar is 3 maanden in nederland vanwege z'n europa tour. Draait dus bijna wekelijks de zomer door op festivals en gaat dan in september oid weer terug. Maar dit weekend was hij vrij zei hij. Dit heb ik vervolgens meerdere malen bevestigd gekregen en 1 dag ervoor dus de afzegging. Feest is al geweest btw, was wel leuk maar niet meer dan een 'gewone' zaterdagavond met vrienden. En dan achteraf zie ik dat ie de betreffende zaterdagavond op Pussylounge was en de dag erna op een ander achtertuin feest. Blijkbaar was het dus erg belangrijk voor hem. Gisteren nog verteld dat ik het nog steeds niet vind kunnen en dan ik er mee zit en dan krijg ik reacties in de trant van 'stop stalking/spamming me' en dat ik overdrijf/creepy ben. Maak dan geen afspraken als je niet wil dat mensen zwaar teleurgesteld in je zijn. Had 2 maten nog getagd in z'n instagram foto waar ie op een andere achtertuinbash het wel erg naar z'n zin had zodat ze konden zien wat voor laag figuur het is, maar ben toen meteen geblokkeerd van z'n insta.

Gelukkig weet ik dit nu en zijn er genoeg mensen die de tijd en moeite wel waard zijn. Maar voorlopig organiseer ik niks (groots) meer.

Zie ook wel weer gebeuren dat Scantraxx oid dit leest en dit allemaal weg moet om z'n reputatie te beschermen ofzo. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 11:33 

Wat een walgelijke reactie ook weer om te zeggen dat jij moet stoppen hem te stalken en je een engerd bent.
Mijn bloed was echt gaan koken :x.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 11:33 

Hardtraxxer

Unknown schreef:
Regtse engert :cry:

CYKA BLYAT
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2016 11:41 

Hardtraxx Veteran

Wat een zielig mannetje HMU IF U AGRE M8
Vorige  1 ... 896, 897, 898, 899, 900, 901, 902 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic