SVB schreef:
Woonde die niet aan de andere kant van de aardbol?
Wel echt super lullig voor je, meer dan dat

. Kan me voorstellen dat jij je op zoiets ontzettend verheugd.
Hoop voor je dat het alsnog heel gezellig gaat worden

.
Ps. Ook wel flauw van de mensen die nu al afzeggen. Ik was sws gekomen alleen al voor de moeite die jij erin hebt gestoken.
Ja, hij komt uit Argentinie maar is 3 maanden in nederland vanwege z'n europa tour. Draait dus bijna wekelijks de zomer door op festivals en gaat dan in september oid weer terug. Maar dit weekend was hij vrij zei hij. Dit heb ik vervolgens meerdere malen bevestigd gekregen en 1 dag ervoor dus de afzegging. Feest is al geweest btw, was wel leuk maar niet meer dan een 'gewone' zaterdagavond met vrienden. En dan achteraf zie ik dat ie de betreffende zaterdagavond op Pussylounge was en de dag erna op een ander achtertuin feest. Blijkbaar was het dus erg belangrijk voor hem. Gisteren nog verteld dat ik het nog steeds niet vind kunnen en dan ik er mee zit en dan krijg ik reacties in de trant van 'stop stalking/spamming me' en dat ik overdrijf/creepy ben. Maak dan geen afspraken als je niet wil dat mensen zwaar teleurgesteld in je zijn. Had 2 maten nog getagd in z'n instagram foto waar ie op een andere achtertuinbash het wel erg naar z'n zin had zodat ze konden zien wat voor laag figuur het is, maar ben toen meteen geblokkeerd van z'n insta.
Gelukkig weet ik dit nu en zijn er genoeg mensen die de tijd en moeite wel waard zijn. Maar voorlopig organiseer ik niks (groots) meer.
Zie ook wel weer gebeuren dat Scantraxx oid dit leest en dit allemaal weg moet om z'n reputatie te beschermen ofzo. :')