Jeetje.wrote:CYKA BLYATwrote:Regtse engert
Active topics in Off-Topic
Moderators
@OutsideSpacer, zuur voor je man. Al vaker dubieuze dingen over de man gehoord, dit bevestigt het alleen maar weer
.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Thanks man. Ja, ik nam die negatieve uitspraken over m eerder nooit zo serieus want hij maakte veel grappen/was vaak sarcastisch etc en leek zo aardig. Mja. Weet nu iig genoegwrote:@OutsideSpacer, zuur voor je man. Al vaker dubieuze dingen over de man gehoord, dit bevestigt het alleen maar weer.
Die meneer met die creatieve DJ-naam die bij WS op het label zit. Komt uit argentinië als ik me niet vergis. Ook beetje rare manier van how-to-social-mediawrote:Wie is Noiseshock
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Zit bij Scantraxx ^
oke, hoe kom ik dan bij WS? Daar was toch ook wat meewrote:Zit bij Scantraxx ^
heeft ook een release op dat label gehad van Wildstylez
"Noiseshock - Cosmic"
"Noiseshock - Cosmic"
-
S
Hij maakt wel goeie plaatjes 
Dacht dat hij een soort van 'gescout' was door WS 
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Van mij mag z'n carriere eindigen. Wat een gast. Mja, ik ben een nobody zonder social media bereik natuurlijk, wat wil ik doen
Dingen zullen zich uiteindelijk wel tegen hem gaan keren op deze manier.
Daarnaast had ik eerst geprobeerd met een maat Noiseshock te laten draaien in een cafe dichtbij m'n appartement. Cafe eigenaar was zeer enthousiast maar is uiteindelijk niet doorgegaan ivm vergunningen. Vraag me af of ie wel gekomen was als dat door was gegaan. Hij bood namelijk aan er gratis te draaien omdat ie toch 'naar mij zou komen'. Dus wss had ie dat uiteindelijk ook geskipt aangezien ie de dag dat ie afzei zei 'gotta ghost a track for somebody, can't miss out on the money'. Vraag me af of er dan wel verdere stappen hadden kunnen worden genomen
Daarnaast had ik eerst geprobeerd met een maat Noiseshock te laten draaien in een cafe dichtbij m'n appartement. Cafe eigenaar was zeer enthousiast maar is uiteindelijk niet doorgegaan ivm vergunningen. Vraag me af of ie wel gekomen was als dat door was gegaan. Hij bood namelijk aan er gratis te draaien omdat ie toch 'naar mij zou komen'. Dus wss had ie dat uiteindelijk ook geskipt aangezien ie de dag dat ie afzei zei 'gotta ghost a track for somebody, can't miss out on the money'. Vraag me af of er dan wel verdere stappen hadden kunnen worden genomen
Bedoel je niet die Sickddelzzzzz gast?wrote:Dacht dat hij een soort van 'gescout' was door WS
sickdddddelzzzzzzwrote:Bedoel je niet die Sickddelzzzzz gast?wrote:Dacht dat hij een soort van 'gescout' was door WS
Wat betekent die naam eigenlijk? Ik denk altijd aan frikadellen als ik die naam zie.
-
K
Nou hij heet Alex Riddell.. Achternaam - Ri + Sick + z = Sickddellz! Jezus man het is volgens mij echt zo, wat slechtwrote:Wat betekent die naam eigenlijk?
Kutfacebook, laat mij gewoon studie-ontwijkend scrollen

Heb overigens genoeg vrienden en dit bericht krijg ik al te zien na ong. 15 posts. Refresh hielp niet.

Heb overigens genoeg vrienden en dit bericht krijg ik al te zien na ong. 15 posts. Refresh hielp niet.
wtf haha. hoeveel vrienden heb je dan? ik heb er 200 en heb dat bericht echt nog nooit gezien.
ik heb er 38 en zelfs ik zie dit niet lolwrote:wtf haha. hoeveel vrienden heb je dan? ik heb er 200 en heb dat bericht echt nog nooit gezien.
Heb er 208. Tabblad sluiten en opnieuw openen werkte wel.
het id dat je 2 jaar geleden in las vegas liep 
Lijkt me juist een genietmomentje... beetje pessimistisch van je om dat een irritatiemomentje te noemen, niet?