ik doe lekker op 8, 10 moet optyfen gauw
wrote:7 master race
Nee, dit is gewoon een uitbarsting van enthousiasme gebaseerd op mijn ervaringen.wrote:Berekening plswrote:10 is 100x beter dan 8 en zelfs 2x beter dan 7 imo.
Spotify gebruiken, heb je alles.wrote:Ik hou volgende week m'n verjaardag, dus ik zoek dan altijd even wat Top 40 muziek enzo op om in een afspeellijst te zetten. Maar tering wat is dat kut geworden zeg, gewoon 40 exact dezelfde soort nummers (van dat halve R&B/Deephouse/Ubercoole relaxmuziek), dat mensen daar niet helemaal gestoord van worden als ze dat de hele dag op de radio moeten horen.
Meen je nietwrote:Spotify gebruiken, heb je alles.wrote:Ik hou volgende week m'n verjaardag, dus ik zoek dan altijd even wat Top 40 muziek enzo op om in een afspeellijst te zetten. Maar tering wat is dat kut geworden zeg, gewoon 40 exact dezelfde soort nummers (van dat halve R&B/Deephouse/Ubercoole relaxmuziek), dat mensen daar niet helemaal gestoord van worden als ze dat de hele dag op de radio moeten horen.
Ja, wie niet? Al is het wel geinig om 1, 2, 3, 4 pillen te gooien. Klapt er wel op.wrote:Meen je nietwrote:Spotify gebruiken, heb je alles.wrote:Ik hou volgende week m'n verjaardag, dus ik zoek dan altijd even wat Top 40 muziek enzo op om in een afspeellijst te zetten. Maar tering wat is dat kut geworden zeg, gewoon 40 exact dezelfde soort nummers (van dat halve R&B/Deephouse/Ubercoole relaxmuziek), dat mensen daar niet helemaal gestoord van worden als ze dat de hele dag op de radio moeten horen.Tuurlijk gebruik ik Spotify, ik luister bijna niet anders meer naar muziek. Ik irriteer me alleen aan die muziek in de Top 40.
wrote:Volgende keer naar altijdgeslaagd.nl![]()
View on YouTubewrote:Het handje klappen onder de benen. Steeds als ik dit zie sterven er gemiddeld meer hersencellen in me dan een gemiddeld avondje bier drinken.
Ik zal er aan denken de volgende keer dat ik je ziewrote:Het handje klappen onder de benen. Steeds als ik dit zie sterven er gemiddeld meer hersencellen in me dan een gemiddeld avondje bier drinken.
wrote:View on YouTubewrote:Het handje klappen onder de benen. Steeds als ik dit zie sterven er gemiddeld meer hersencellen in me dan een gemiddeld avondje bier drinken.
Of: 3 kicks in 2 secondenwrote:Producer post LQ filmpje van 5 seconden van een nieuwe track op Facebook
Eerste reactie: "When will it be released?"![]()
Elke. Fucking. Keer.
Jeetje, en jullie vinden mij pessimistisch.wrote:Of: 3 kicks in 2 secondenwrote:Producer post LQ filmpje van 5 seconden van een nieuwe track op Facebook
Elke. Fucking. Keer.
''DIK maat'' ''Sick'' ''Best track ever'' ''Poah check die kicks''
WEG WEG WEG
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿wrote:Jeetje, en jullie vinden mij pessimistisch.wrote:Of: 3 kicks in 2 secondenwrote:Producer post LQ filmpje van 5 seconden van een nieuwe track op Facebook
Elke. Fucking. Keer.
''DIK maat'' ''Sick'' ''Best track ever'' ''Poah check die kicks''
WEG WEG WEG
Ken je me niet meer?wrote:
¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿