Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 10:22 

Songfestival is kei leuk man xd. Gwn gezellig 3 dagen in het jaar met elkaar op de bank naar die prachtige kunst stukjes kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 10:28 

Hardtraxx Beheerder

SVB schreef:
Songfestival is kei leuk man xd. Gwn gezellig 3 dagen in het jaar met elkaar op de bank naar die prachtige kunst stukjes kijken.

Ik verwachtte al dat jij dit helemaal het einde zou vinden. Past wel bij je :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 10:35 

Hardtraxx Veteran

SVB schreef:

Ik kan dit gewoon niet serieus lezen, maargoed sender, ieder z'n ding :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 10:56 

sonnebloem schreef:
SVB schreef:

Ik kan dit gewoon niet serieus lezen, maargoed sender, ieder z'n ding :corn:

Prachtige kunst stukjes moet je ook niet serieus lezen :P , maar kan er prima naar kijken, mede doordat het een echt familie ding is geworden om er ieder jaar naar te kijken. Best grappig om te zien wat die landen af en toe insturen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 10:58 

Hardtraxx Veteran

Een beter lied dan dat van Moldavië in 2010 komt er toch nooit dus wat heeft het allemaal nog voor zin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 13:00 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Ik vind songfestival ook vermakelijk.

doei

Cruelty schreef:
doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 13:32 

Hardtraxx Beheerder

Delt-A schreef:
Een beter lied dan dat van Moldavië in 2010 komt er toch nooit dus wat heeft het allemaal nog voor zin.

Die was wel erg goed ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 13:57 

Bierkoning

The Venator schreef:
Delt-A schreef:

Die was wel erg goed ja.

Ik weet niet of dit serieus is, maar hoe kun je in godsnaam herinneren welk nummer in welk jaar door welk land werd gezongen xd Neem aan dat het ook weer niet zo'n indruk kan maken dat hele songfestival. De enige die ik me kan herinneren was die Finse metalband met die psycho outfits :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2016 14:23 

Hardtraxx Beheerder

Pommer schreef:
The Venator schreef:
Delt-A schreef:

Die was wel erg goed ja.

Ik weet niet of dit serieus is, maar hoe kun je in godsnaam herinneren welk nummer in welk jaar door welk land werd gezongen xd Neem aan dat het ook weer niet zo'n indruk kan maken dat hele songfestival. De enige die ik me kan herinneren was die Finse metalband met die psycho outfits :worship:

Even snel opgezocht xd
Er is maar 1 die ik onthouden heb en dat is:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 11:42 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
The Venator schreef:
Delt-A schreef:

Die was wel erg goed ja.

Zo grappig als je dat nu terug ziet. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:03 

Hardtraxx Veteran

Niks boven Ukraine van 2007

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 13:16 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
The Venator schreef:
Delt-A schreef:

Die was wel erg goed ja.

Google dan welk nummer dat is, dan snap je het :P
Het is de track waar Epic Sax Guy vandaan komt iig.

Maar als we serieus zijn vind ik die Lordi wel de beste die ik heb gezien en gehoord, maar ik heb maar een klein gedeelte van alle jaren gezien, maar 2 a 3 keer meegekeken vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 14:17 

het feit dat mn scherm steeds geel word, alles is nagekeken en alles werkt zoals het zou moeten tot ik de boel allemaal aan elkaar knoop >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2016 15:50 

Bierkoning

Delt-A schreef:

Google dan welk nummer dat is, dan snap je het :P
Het is de track waar Epic Sax Guy vandaan komt iig.

Maar als we serieus zijn vind ik die Lordi wel de beste die ik heb gezien en gehoord, maar ik heb maar een klein gedeelte van alle jaren gezien, maar 2 a 3 keer meegekeken vroeger.

Had hem wel opgezocht op Youtube, maar zei me nog steeds niks :P Die Lordi is ook gewoon belachelijk slecht imo, maar gewoon awesome dat ze dat inzenden. Ik hoor dat nummer van Douwe Bob trouwens vaak op de radio voorbij komen en ik moet eerlijk toegeven dat het best een lekker plaatje is. Helemaal in vergelijking met al die over de top pleurismuziek die je normaal op het songfestival hoort. Nummer doet me ook een beetje denken aan de Eagles :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2016 16:37 

Hardtraxx Veteran

Op de pakjes Camel staat een dromedaris want dat logo heeft maar 1 bult maar het merk heet wel Camel, mijn autisme kan dat niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2016 10:00 

Hardtraxx Beheerder

Fuzzylogic schreef:
Op de pakjes Camel staat een dromedaris want dat logo heeft maar 1 bult maar het merk heet wel Camel, mijn autisme kan dat niet aan.

Citaat:
Vanouds kan kameel op beide soorten van het geslacht Camelus slaan. Daar het woord uit het Arabisch komt (جمل ǧamal), bedoelde men er oorspronkelijk zelfs vooral de dromedaris mee: de tweebultige kameel wordt in de Arabische wereld niet gehouden. Het woord kameel is afgeleid van de wortel ǧ-m-l 'schoonheid' en betekent dan ook zoveel als 'sierlijk beest'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 10:52 

Hardtraxx Veteran

Voortaan dus elke Kamal 'schoonheid' gaan noemen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 15:23 

Hardtraxx Veteran

windows 10....of ik moet er nog aan wennen

maar nu heb ik er vooralsnog een hekel aan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 15:32 

Hardtraxx Beheerder

AniThing schreef:

Een van de betere besturingssystemen. Mag wat mij betreft in het rijtje xp/7
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 15:38 

Hardtraxx Veteran

The Venator schreef:
AniThing schreef:

Een van de betere besturingssystemen. Mag wat mij betreft in het rijtje xp/7

dan zal ik er wss nog wel aan moeten wennen xd

vond het al een prestatie op zich dat ik bijna na anderhalf jaar 'reserveren' vorige week ineens de melding kreeg dat ik kon updaten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2016 20:18 

Hardtraxx Elite

AniThing schreef:

al een paar maanden windows 10, heb er nog steeds een hekel aanl. enige voordeel tot nu toe is het snellere opstarten. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 11:47 

Hardtraxx Beheerder

Cruelty schreef:
Windows 10 doet ook je User folder verwijderen als hij daar zin in heeft.

Je moet ook na het upgraden karma-mode uitschakelen jong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 12:02 

Bierkoning

Ik krijg ook elke week een miljoen meldingen op m'n PC dat ik windows 10 kan installeren, maar ik gebruik liever nog steeds windows 7 xd Word zelfs al gek van windows 8 op m'n laptop, dus 10 hoef ik al helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 12:47 

Hardtraxx Veteran

Vind 10 stukken chiller dan 7, heb ook helemaal niet hoeven wennen of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2016 12:57 

Hardtraxx Veteran

7 master race
Vorige  1 ... 894, 895, 896, 897, 898, 899, 900 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic