Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 41 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 3 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mensen die op het station staan te wachten en niet het geduld hebben om mensen eerst uit te laten stappen voordat ze instappen
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
Uitgebreide feedback geven op stukken van medestudenten :sleep: :sleep:
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
Twanneke wrote:Uitgebreide feedback geven op stukken van medestudenten :sleep: :sleep:
Herkenbaar. Wordt toch niks mee gedaan. -.-
Hardtraxxer
668 posts member since 2015
last seen May 2018
BuzzLightyear wrote:
Twanneke wrote:Uitgebreide feedback geven op stukken van medestudenten :sleep: :sleep:
Door de studenten zelf misschien niet nee, maar wij krijgen er zelfs een punt voor -.-
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Twanneke wrote:
BuzzLightyear wrote:
Door de studenten zelf misschien niet nee, maar wij krijgen er zelfs een punt voor -.-
Ging me inderdaad vooral om dat eerste. Wij moesten zoiets laatst ook doen; 3 (beroerd geschreven) verslagen doorspitten en daarop serieuze feedback geven, anders kreeg je geen cijfer voor je eigen verslag. :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Nederlandse lente
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Providers en internetbundels in het buitenland :list:
S
Destination wrote:Providers en internetbundels in het buitenland :list:
Gwn een draagbare wifi hotspot kopen ^^
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Moet je nog een simkaart met bundel aanschaffen :whistle:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Schoenen bestellen met schoenmaat 50.
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Steffnov wrote:Schoenen bestellen met schoenmaat 50.
normale boot naar Engeland te duur? xd
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 22 days ago
AniThing wrote:
Steffnov wrote:Schoenen bestellen met schoenmaat 50.
normale boot naar Engeland te duur? xd
xd :lol:
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
M'n telefoon die ineens uit het niets een fabrieksreset gaat doen, met als resultaat dat ik AL mijn foto's en video's kwijt ben :mad:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
MelvinFR wrote:M'n telefoon die ineens uit het niets een fabrieksreset gaat doen, met als resultaat dat ik AL mijn foto's en video's kwijt ben :mad:
Heb ik echt al heel vaak gehad, heb nu google photos als backup.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
iPhone?
S
Spanning Tree wrote:
MelvinFR wrote:M'n telefoon die ineens uit het niets een fabrieksreset gaat doen, met als resultaat dat ik AL mijn foto's en video's kwijt ben :mad:
Heb ik echt al heel vaak gehad, heb nu google photos als backup.
Sinds mijn tellie ook in een keer een hele berg foto's had verwijderd :mad: upload ik tegenwoordig mijn foto's direct naar google drive.
Super handig en makkelijk + je kunt je foto's dan ook gwn van je tellie verwijderen. Scheelt ook nog eens bergen ruimte aan geheugen op je sd kaart^^.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 days ago
Ramirez wrote:iPhone?
Nop, Galaxy S6. Maar heb zoveel gezeik met dat ding, ben er wel een keer klaar mee haha.
Hardtraxx Newbie
10 posts member since 2016
last seen May 2016
Dat je GoT nog niet hebt kunnen kijken en dat ook eigenlijk niet meer hoeft te doen, omdat alles en iedereen het je "per ongeluk" al verteld hebben. thanks mate.
Hardtraxx Veteran
last seen Nov 2021
Beastofbeatz wrote:Dat je GoT nog niet hebt kunnen kijken en dat ook eigenlijk niet meer hoeft te doen, omdat alles en iedereen het je "per ongeluk" al verteld hebben. thanks mate.
En Tyrion verliest in seizoen 5 zijn voorhuid in Volantis in het bijzijn van Varys, die samen met Ned Stark een complot orchestreert tegen Dorne. De White Walkers snuiven in de tussentijd tonnen, maar dan ook echt tonnen aan 'sneeuw'. Die pret willen ze met iedereen delen en daarom zwemmen ze naar de andere kant van Planetos om Dany in Vaes Dothrak te verrassen.

In all seriousness, ondanks alles is het het kijken waard als je van het genre houdt. Zat plottwists en verrassingen. Verder moet je gewoon dreigen met Red Weddings tegen iedereen die je wil spoilen. :P
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Je tabblad per ongeluk wegklikken waar je muziek op staat :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
MeneerEend wrote:Je tabblad per ongeluk wegklikken waar je muziek op staat :thumbdown:
ctrl+shift+t herstelt het laatst gesloten tabblad. Je kan het ook meerdere keren indrukken (ctrl+shift+t+t+t+...) om oudere gesloten tabbladen terug te halen (nieuw --> oud).
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Grim wrote:
MeneerEend wrote:Je tabblad per ongeluk wegklikken waar je muziek op staat :thumbdown:
ctrl+shift+t herstelt het laatst gesloten tabblad. Je kan het ook meerdere keren indrukken (ctrl+shift+t+t+t+...) om oudere gesloten tabbladen terug te halen (nieuw --> oud).
oh sick, thanks haha :D
Artiest
797 posts member since 2011
last seen 3 hours ago
SVB wrote:Songfestival :loving: :)
Hardtraxxer
387 posts member since 2016
last seen Mar 2017
Grim wrote:

Wow zieke life hack waar ik niks van afwist haha
Hardtraxx Veteran
5390 posts member since 2014
last seen Aug 2024
Lunatic wrote:
SVB wrote:Songfestival :loving: :)