Dat je die ene kneiter langs hoort komen. Je maatje aan wil tikken om de vreugde te delen, maar dat hij dankzij zijn lilliputterblaasje en bier weereens aan het pissen iswrote:Als je bier drinkt op een feest op een gegeven moment na elk biertje moeten pissen waardoor je weer 5-10 minuten van een set mist
Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:Dat je die ene kneiter langs hoort komen. Je maatje aan wil tikken om de vreugde te delen, maar dat hij dankzij zijn lilliputterblaasje en bier weereens aan het pissen iswrote:Als je bier drinkt op een feest op een gegeven moment na elk biertje moeten pissen waardoor je weer 5-10 minuten van een set mist![]()
.
zo herkenbaar dit hahawrote:\Je maatje aan wil tikken om de vreugde te delen.
een beetje maat/vriend waarmee je bent geeft aan wanneer die gaat pissen ipv zonder wat te zeggen weg te lopen
over irritatie gesproken...mensen die zonder aangeven weglopen bij een groep op een festival
over irritatie gesproken...mensen die zonder aangeven weglopen bij een groep op een festival
mn verstandskies die doorkomt
DOET GVD PIJN JONGE
DOET GVD PIJN JONGE
De line-up van Promised land op zaterdag zien: Aeros, Ecstatic, The Vision, phuture noize, radical, delete, angerfist. Enthousiast worden, dan beseffen dat het aan de andere kant van Nederland is 
Heb voor m'n oude werk een keer apresski muziek op m'n ipod gezet voor thema avonden. Maar nu dacht ik ze verwijdert te hebben, zit ik in de auto, komt er opeens zo'n apresski gedrocht voorbij. Vreemde is dat hij in itunes al niet te vinden is maar op de ipod nog wel staat.
Als t nou een normale muzieksoort was...
Als t nou een normale muzieksoort was...
Youtubers.
Hopen dat die hype snel over is.
Hopen dat die hype snel over is.
Ik heb ze gisteren nooit gezien, toen kwam ik in de rauwe tent en toen was het net een invasie 
Het houdt wel lekker je nek warm. Kan je shirt mooi uit doen.
Kan me daar niet aan irriteren
Zou het zelf ook niet om doen, maar als iemand dat leuk vindt prima. Ik heb wel betere dingen om me mee bezig te houden op een feest 
Als RR de Promo remix van G-Shock - Demons draait op Qapital, en iedereen je dan raar aankijkt als je een gat in de lucht springt van plezier 
Dit dus. Geldt niet alleen voor die mondkapjes, maar ook de pikachu pakken en weet ik veel wat nog meer voor vage outfits. Gewoon lekker negeren die hap.wrote:Kan me daar niet aan irriterenZou het zelf ook niet om doen, maar als iemand dat leuk vindt prima. Ik heb wel betere dingen om me mee bezig te houden op een feest
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
OV kwijt 
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Tandpasta op en je komt er te laat achter.
dus je poetst eerst je tanden en daarna denk je van he wat gaat dat kut
morgen lekker vissen
In mn doel op het voetbalveld
In mn doel op het voetbalveld
Mijn telefoon uit mijn tas gestolen in de sportschool. Ik was slecht 20 minuten weg op de loopband. Gore laffe hond
Waarom laat je zoiets in je tas in de kleedkamer zitten? Of waarom heb je geen kluisje?
Ik had mijn tas in het onderste vak zo'n ikea kubus kast gedrukt. Kast is gewoon in het zicht vanuit de gym(als je die kant op kijkt dan). Normaal echt altijd telefoon in m'n broekzak als ik gewoon krachttraining doe. Maar kwam nu alleen even om een cardio workout te doen die zo voorbij was. Tevens het eerste diefstal geval bij deze vestiging sinds het in januari open is dus zo'n ghetto dacht ik nou ook weer niet dat het was(fout). Als ik tijdens het rennen naar links had gekeken had ik die gast dus gewoon in mijn tas kunnen zien graven. Aardig lef heb je dan.
Ik train meestal met een maat Cruelty, lekker gezellig man oordoppen in.
Ik train meestal met een maat Cruelty, lekker gezellig man oordoppen in.