Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 863, 864, 865, 866, 867, 868, 869 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:02 

Hardtraxx Veteran

Misschien heb ik geen verstand van kunst, maar zoveel miljoen voor 2 schilderijen die nu in bezit zijn van een bank-familie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:04 

Donateur

Weet niet, maar is het Rijksmuseum niet gewoon sowieso in handen van het Rijk? Ik denk dat ze d'r wel een aantal algoritmes op loslaten, maar feit is wel dat je je hoofdstad toeristisch aantrekkelijk moet houden anders stort de hele boel in als een kaartenhuis over een aantal jaar.

Toeristen leveren meer op voor het land dan alleen een toegangskaartje voor het Rijks. Een investering van 150 miljoen hoeft doorgaans ook niet in een weekend terugverdiend te worden..

In ieder geval werkt het niet zomaar dat je zegt joh laat die dingen zitten, we pompen die 150 in de zorg/vluchtelingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:09 

Hardtraxx Veteran

Als ze nou eens duidelijk uitleggen dat ze echt een plan hebben met de aanschaf van die schilderijen dan zou ik het kunnen snappen. Maar ik heb helaas sterk het gevoel dat die fractievoorzitters het niet kunnen uitleggen. Daarom is het zo irritant. Want ze staan met hun blije bakkes voor de camera te zeggen hoe leuk ze het wel niet vinden dat ze twee knetter dure schilderijen hebben gekocht, maar ze vertellen niet wat het nut er nou van is. En het nieuwsitem daarna hoor je dat oma nog maar 1 keer in de week gedoucht kan worden omdat er bezuinigd moet worden.

Vandaar de irritatie. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 17:11 

Donateur

Snap je helemaal. Communicatie richting het volk is geen prio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 08:32 

Hardtraxx Veteran

Dat ik sinds zaterdag al ziek ben en dat ik van al die vakken op de uni geen werkgroepen mag missen omdat ik anders het vak gelijk niet haal. Kan niet eens fatsoenlijk uitzieken zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 08:55 

Hardtraxx Elite

Joey schreef:
Dat ik sinds zaterdag al ziek ben en dat ik van al die vakken op de uni geen werkgroepen mag missen omdat ik anders het vak gelijk niet haal. Kan niet eens fatsoenlijk uitzieken zo.

Dit is bullshit idd. Je kan je t je gewoon niet veroorloven om 2 dagen ziek te zijn. Wij hadden een training met verplichte aanwezigheid, 2 dagen achter elkaar. Een maat van me was ziek. Die is de tweede dag met koorts naar school gekomen omdat je maar 1 dag mag missen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 13:28 

Hardtraxxer

Vrijdag, alle foto's van me vriendin op me laptop gezet.
Zaterdag, vriendin haar laptop leeggehaald.
Zondag, externe harde schijf gehaald.
Zondagavond, start me laptop op. En de hele boel crasht.
Doei Doei alle muziek en foto's
Toch niet te geloven ?
Hoop dat het nog terug te halen valt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 13:50 

Hardtraxx Addict

robin92 schreef:
Vrijdag, alle foto's van me vriendin op me laptop gezet.
Zaterdag, vriendin haar laptop leeggehaald.
Zondag, externe harde schijf gehaald.
Zondagavond, start me laptop op. En de hele boel crasht.
Doei Doei alle muziek en foto's
Toch niet te geloven ?
Hoop dat het nog terug te halen valt..

Ligt eraan wat er precies gecrasht is. Stuur me maar eens een PB.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 13:54 

Hardtraxx Veteran

Wat je ook doet, laat Bas de HDD niet in handen krijgen of verbinding krijgen met de laptop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 14:14 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Wat je ook doet, laat Bas de HDD niet in handen krijgen of verbinding krijgen met de laptop.

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 14:41 

Hardtraxx Veteran

Als Windows crashed wilt niet zeggen dat je data weg is of je harde schijf moet naar de galemiezen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 14:48 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
Als Windows crashed wilt niet zeggen dat je data weg is of je harde schijf moet naar de galemiezen zijn.

Dit, als je laptop nog kan opstarten, probeer Windows in veilige modus te runnen en daarna te insalleren, van een CD/DVD (geen RW), en als dat niet werkt vanaf een USB.
Als het goed is bewaart Windows je oude bestanden als je opnieuw installeert. (Deed hij bij mij wel)
Ik had het zelfde probleem, Windows 7 wou niet meer opstarten, opnieuw geinstalleerd en hij deed het weer en hij had mijn oude bestanden bewaard. Ik weet niet meer zeker of je dat ergens kon aangeven tijdens de installatie of dat het automatish is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 15:38 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
Raven schreef:

Dit, als je laptop nog kan opstarten, probeer Windows in veilige modus te runnen en daarna te insalleren, van een CD/DVD (geen RW), en als dat niet werkt vanaf een USB.
Als het goed is bewaart Windows je oude bestanden als je opnieuw installeert. (Deed hij bij mij wel)
Ik had het zelfde probleem, Windows 7 wou niet meer opstarten, opnieuw geinstalleerd en hij deed het weer en hij had mijn oude bestanden bewaard. Ik weet niet meer zeker of je dat ergens kon aangeven tijdens de installatie of dat het automatish is.

Dat moet je dus niet gaan doen! Nooit zomaar gaan herinstalleren als je niet weet wat er aan de hand is. Daarnaast als je niet formatteerd, blijf je op de C schijf met een Windows.old installatie zitten waar allemaal oude meuk in zit.

Krijg je een foutmelding bij het opstarten? Zo ja, welke?

Eerst even rustig diagnose stellen voordat je zulke ingrijpende maatregelen gaat treffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Daarnaast als je niet formatteerd, blijf je op de C schijf met een Windows.old installatie zitten waar allemaal oude meuk in zit.

En het probleem daarvan is? :P
Kostbare spul uithalen en shift + delete naderhand.
Doe ik standaard. Hoef je ook niet moeilijk te doen met nieuwe partitie maken, alles overgooien etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 15:44 

Hardtraxxer

Zal thuis even kijken welke foutmelding het precies is.
Er staat dat de harde schijf niet geladen kan worden / niet aangesloten is.
Terwijl hij toch echt aangesloten is :p
Op welke manier ik hem ook probeer op te starten, herstel modus / veilige modus / windows normaal starten.
Breng hem morgen even naar zo'n computer techneut
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 15:57 

Hardtraxx Addict

patrickjeb schreef:
Bas schreef:
Daarnaast als je niet formatteerd, blijf je op de C schijf met een Windows.old installatie zitten waar allemaal oude meuk in zit.

En het probleem daarvan is? :P
Kostbare spul uithalen en shift + delete naderhand.
Doe ik standaard. Hoef je ook niet moeilijk te doen met nieuwe partitie maken, alles overgooien etc.

"Effe" je Windows opnieuw installeren zal betekenen dat bijvoorbeeld je program files map achter blijft met alle data, maar je wel alle programma's en drivers zal moeten installeren. Niet echt handig voor iets wat maar een klein probleempje hoeft te zijn. Daarnaast is het bij diverse merk pc's/laptops zo dat ie standaard je complete partitie wiped bij het uitvoeren van een recovery.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2015 16:35 

Hardtraxx Veteran

robin92 schreef:
Breng hem morgen even naar zo'n computer techneut

Beste oplossing. Niet zelf gaan sleutelen als je niet weet wat je doet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:43 

Hardtraxx Veteran

mensen die op facebook klagen over mensen die alleen maar plaatjes met gare teksten posten....terwijl ze het zelf ook doen xd

nog erger zijn de mensen die alleen maar op reacties reageren met stickers.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:47 

AniThing schreef:
mensen die op facebook klagen over mensen die alleen maar plaatjes met gare teksten posten....terwijl ze het zelf ook doen xd

nog erger zijn de mensen die alleen maar op reacties reageren met stickers.....

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:50 

Hardtraxx Veteran

moet je t wel goed doen en zonder tekst :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:51 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 13:57 

AniThing schreef: