Hey die spiegels hebben wij ook hangen hier thuis
Active topics in Off-Topic
Moderators
Me lekker ergeren aan mensen op twitter over het Thalys gebeuren. Al die tweets over zijn huidskleur. Niet blond en blauwe ogen... Zo makkelijk.
En de vraag waarom de NOS de herhaling wel blurred en live niet.
En de vraag waarom de NOS de herhaling wel blurred en live niet.
Last edited by Parvuz on , edited 1 time in total.
Tsja, het is 2 uit 2. Dus kun je zeggen dat 100% van de Thalys-gekkies geen Ariërs zijn. Dus zijn alle Thalys overvallers vanaf nu vluchtende marokaanbuitenlanders.
Dit. Het is 'ergeren' potverdorie.wrote:Me lekker irriteren
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
wrote:Mn telefoon lader vergeten mee te nemen bij joey
Omg nu kan je radical niet on stage filmen
Ik heb anders wel mooi beeld materiaal van joeys zangkunstenwrote:wrote:Mn telefoon lader vergeten mee te nemen bij joey
Omg nu kan je radical niet on stage filmen
Trance trakcs met een epsiche opbouw en dan vlak voor de drop zegmaar ff een snelle drumroffel met melodietje, zodat het afgeraffeld klinkt en het hele gevoel, de emotie van de opbouw gewoon over de schutting word geflikkerd, doe dat nou eens niet echt
voorbeeldje
View on YouTube
voorbeeldje
View on YouTube
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
Die krijg je inderdaad niet.wrote:Ik heb anders wel mooi beeld materiaal van joeys zangkunstenwrote:wrote:Mn telefoon lader vergeten mee te nemen bij joey
Omg nu kan je radical niet on stage filmenMaar denk niet dat ik toestemming krijg deze te verspreiden
endurance races in forza 6 
weet niet welke debielen dat verzonnen hebben
De zelfde die het in Granturismo 3 dedenwrote:endurance races in forza 6
Ik heb em weerwrote:Mn telefoon lader vergeten mee te nemen bij joey
leuk om te zien dat sommige leden ook buiten dit forum elkaar eens treffen. zullen we een keer wat organiseren? bbq ofzo bij iemand? of op feesten? ik herken altijd niemand
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Vroege dip?wrote:leuk om te zien dat sommige leden ook buiten dit forum elkaar eens treffen. zullen we een keer wat organiseren? bbq ofzo bij iemand? of op feesten? ik herken altijd niemand
http://www.nu.nl/gezondheid/4130682/dru ... bruik.html
Oh echt waar?Vera Bergkamp van D66 noemde de cijfers dinsdag in De Nieuws BV "zorgwekkend. De nieuwe wet was bedoeld om de gezondheidsrisico's onder jongeren te beperken, maar het blijkt averechts te werken."
Dat de Nederlandse overheid meebetaald aan twee schilderijen van Rembrandt met een totaal bedrag van 80 miljoen euro. Wat komt te hangen in een museum wat wij als Nederlanders niet gratis kunnen bezoeken. En terwijl er wel actieavonden op tv moeten komen om geld in te zamelen voor de vluchtelingenhulp. Of nog erger, ouderen die minder hulp krijgen omdat er zo hard bezuinigd moet worden.
Wat de neuk is het nut van die twee schilderijen, die overigens in Spanje ook niet tentoongesteld werden, stonden gewoon in een kelder ofzo. En die lui uit de tweede kamer maar zeggen: "Ja het is belangrijk voor Nederland... Het is een stukje geschiedenis van Nederland... Het hoort hier thuis..." Geeft niet echt antwoord op de vraag wat we dr in godsnaam aan hebben.
Wat de neuk is het nut van die twee schilderijen, die overigens in Spanje ook niet tentoongesteld werden, stonden gewoon in een kelder ofzo. En die lui uit de tweede kamer maar zeggen: "Ja het is belangrijk voor Nederland... Het is een stukje geschiedenis van Nederland... Het hoort hier thuis..." Geeft niet echt antwoord op de vraag wat we dr in godsnaam aan hebben.
Investering. Geen waardeverlies. Trekt toeristen. -> Geld.
gaat anders aardig lang duren denk voordat ze dat bedrag terughebben van toeristen.wrote:Investering. Geen waardeverlies. Trekt toeristen. -> Geld.
In principe waar. Maar ze hangen in een museum. Ze zijn voor de helft van de overheid. Dus de vraag is hoe ze dat doorberekenen in de toegangsprijs van het museum.wrote:Investering. Geen waardeverlies. Trekt toeristen. -> Geld.
Blijf er bij dat het een raar contrast is met zaken die op dit moment meer geld nodig hebben.
Het is Nederlands cultureel erfgoed, en de volgende keer dat je de kans krijgt deze schilderijen terug in bezit te krijgen.. Het is nu of nooit (of in ieder geval veeeele jaren wachten)