Active topics in Off-Topic
Moderators
wrote:kijk maar uit straks krijg je ook een stickerwrote:Witte broccoli verveelt zich echt he
en dan nu ook nog de shout ....
ik zeg banwrote:en dan nu ook nog de shout ....
Ik neem zaterdag wel stickers mee dan krijgt hij er wel 1 of 2 ofzo.
tandartskosten
niet normaal duur tegenwoordig.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
5 minuten bij de kno-arts geweest, 167,- euro aftikken. (soort oorontsteking)wrote:tandartskostenniet normaal duur tegenwoordig.
Tandarts is ook prijzig ja, maar meeste valt wel onder verzekering. Dus of je hebt een verrot gebit of je hebt pech dat het buiten de verzekerde dingen viel.
of een beetje van beiden + een pauper verzekeringwrote:5 minuten bij de kno-arts geweest, 167,- euro aftikken. (soort oorontsteking)wrote:tandartskostenniet normaal duur tegenwoordig.
Tandarts is ook prijzig ja, maar meeste valt wel onder verzekering. Dus of je hebt een verrot gebit of je hebt pech dat het buiten de verzekerde dingen viel.
Dit artikel.
Havik, T., Bru, E. and Ertesvåg, S. (2013). Parental perspectives of the role of school factors in school refusal. Emotional and Behavioural Difficulties, 19(2), pp.131-153.

Havik, T., Bru, E. and Ertesvåg, S. (2013). Parental perspectives of the role of school factors in school refusal. Emotional and Behavioural Difficulties, 19(2), pp.131-153.
Jysk rolgordijn voor Velux dakraam..
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Die nieuwe Facebook hype om je profiel foto te veranderen in een stripfiguur om kinderkanker onder de aandacht te brengen. Stop die kleine moeite liever in het doneren van een (klein) bedrag, zodat iemand die aan deze ziekte lijdt er daadwerkelijk iets aan heeft.
Maar als je geld doneert ziet toch niemand hoe goed je bezig bent?wrote:Die nieuwe Facebook hype om je profiel foto te veranderen in een stripfiguur om kinderkanker onder de aandacht te brengen. Stop die kleine moeite liever in het doneren van een (klein) bedrag, zodat iemand die aan deze ziekte lijdt er daadwerkelijk iets aan heeft.
Het gaat niet om geld inzamelen, het gaat om awareness. Ja oke, uiteindelijk gaat het wel om geld, maar in den beginne is dit een andere manier om aandacht te schenken aan dit probleem. Soort van ALS ice bucket challange, maar dan zonder de liters water die verloren gaanwrote:Die nieuwe Facebook hype om je profiel foto te veranderen in een stripfiguur om kinderkanker onder de aandacht te brengen. Stop die kleine moeite liever in het doneren van een (klein) bedrag, zodat iemand die aan deze ziekte lijdt er daadwerkelijk iets aan heeft.
Wou zeggen, die ALS is juist door de awareness zo gaan groeien, en dat terwijl de helft van die aandachtshoerige filmpjes waren i.p.v. ook iets toe te voegen over wat de ziekte is of zelf doneren.
Ik ben trouwens inmiddels weer gewoon mezelf ipv mickey mouse 
Kan nog gewoon tracks luisteren op jouw kanaal hoor. :owrote:Me Soundcloud kanaal gebant
Maar ik kan niet meer inloggen en heb een mailtje gehad dat ik gebant ben, dus vrij bijzonderwrote:Kan nog gewoon tracks luisteren op jouw kanaal hoor. :owrote:Me Soundcloud kanaal gebant
-
S
Waarom? Copy right shit zekerwrote:Maar ik kan niet meer inloggen en heb een mailtje gehad dat ik gebant ben, dus vrij bijzonderwrote:Kan nog gewoon tracks luisteren op jouw kanaal hoor. :owrote:Me Soundcloud kanaal gebant
als ik tegen me bureau stoot, valt me computer uit of in blauw scherm

Het bumpen van eigen setjes in de livesets sectie. Kan hier heel slecht tegen op 1 of andere manier.