Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 12 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 27 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 4 hours ago
Mensen die op zoon manier antwoorden op vragen:

Vraag; Heb je nog orange is the new black gekeken?
Antwoord; Ja
Hardtraxx Veteran
4810 posts member since 2014
last seen 6 minutes ago
provehito wrote:Mensen die op zoon manier antwoorden op vragen:

Antwoord; Ja
ja maar ze geven precies antwoord op wat je vraagt dus wat dat betreft is er niks mis mee, als je een ander antwoord wil kan je dan misschien beter een andere vraag stellen
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
Misschien, maar alsnog is het zwaar kut
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
provehito wrote:Misschien, maar alsnog is het zwaar kut
ik vind het irritanter als je een vraag stelt en je wil alleen maar ja of nee horen en je krijgt ineens een hele uitleg van 3 pagina's :P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
haha ja daar heb je ook wel gelijk in,
gewoon er tussen in, en weten wanneer je wel of niet een "lang" antwoord moet geven
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dimitri Vegas & Like Mike met hun smerige marketing voor de dj mag. :x :x
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Je stelt een ja/nee vraag en dan vind je het kut als je dat als antwoord krijgt. xd
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 18 days ago
jeffrey2107 wrote:
provehito wrote:Mensen die op zoon manier antwoorden op vragen:

Antwoord; Ja
ja maar ze geven precies antwoord op wat je vraagt dus wat dat betreft is er niks mis mee, als je een ander antwoord wil kan je dan misschien beter een andere vraag stellen
ik snap je hoor, als je gewoon iets vraagt om het gesprek op gang te helpen/houden en iemand antwoord ja/nee, is kut. mn tante heeft een soort alzheimer en daar kun je ook niet echt meer een gesprek mee voeren, is ook ja en nee en oh en oke
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
games die gereleased worden op een bepaalde tijd op de dag van release :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
AniThing wrote:games die gereleased worden op een bepaalde tijd op de dag van release :thumbdown:
The Taken King?
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
ErikZ wrote:
AniThing wrote:games die gereleased worden op een bepaalde tijd op de dag van release :thumbdown:
The Taken King?
neuh forza 6

heb deluxe edition en die kan je vanaf 15-9 spelen
dus k vanacht xbox aanzette..staat er 12.01 am est.

een uur geleden kon k m nog niet spele xd

en die taken king haal ik wel een keer als ie afgeprijsd id :P
Hardtraxx Veteran
last seen 4 hours ago
ik twijfel heel erg om the taken king te kopen, lijkt me een gave uitbreiding, alleen wil er niet nog eens 40 aan besteden.

Alhoewel ik graag zag dat je dagen/weken moet grinden om het beste gear/wapens te halen, en niet dat je na 1 dagje speelt weer alles al max hebt.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Dat mn vriendin nu naar Teen Mom op MTV gaat zitten kijken terwijl voorbeschouwing van PSV - United begint.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is ze zich aan het oriënteren?
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Ja, zoveel keus joh. Jongentje, meisje... Enz enz.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja of een Militant
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Jeffrey Bruma
Hardtraxx Elite
2202 posts member since 2013
last seen Jan 2026
Fluxion wrote:Studystore.
Heb afgelopen vrijdag mijn boeken besteld en deze zouden binnen ik geloof 3 werkdagen aankomen. Krijg ik donderdag de mail dat het vrijdag binnenkomt, beetje te laat maar dat maakt verder niet heel veel uit, track en trace link werkte gewoon en ik zag dat het vrijdag binnen zou komen via postnl. Vandaag werkt de track en trace opeens niet meer? Postnl geeft aan dat die niet is gevonden. Ook is er vandaag niemand aan de deur geweest tenzij ze er waren terwijl ik naar school was, maar er is niks in de brievenbus of bij de buren achtergelaten.

tldr:
Studystore levert mijn boeken niet op tijd en ik heb ze echt nodig voor maandag (eigenlijk vandaag al).
11 dagen later.

Nog steeds geen boeken, 100x contact opgenomen, inmiddels al 3x gehoord ja vandaag hebben we het opgestuurd om vervolgens 2 dagen later te horen krijgen dat het die dag weer is verstuurd. Is het zo moeilijk om daadwerkelijk mijn boeken naar mij toe te sturen?
Serieus?
Even op chronologische volgorde:
De pakketbezorger van postnl stuurt mijn pakket retour naar studystore omdat hij of zij het verschil niet weet tussen mijn huisnummer en straatnaam. SERIEUS??????????????????????? Vervolgens komt het pakket eindelijk retour bij Studystore om opnieuw verstuurd te worden, VORIGE WEEK MAANDAG AL. De medewerkers die hebben mij inmiddels al 3x vertelt dat het is verstuurd, elke keer toevallig ook op die dag natuurlijk. Ondertussen heb ik al bijna 2 lesweken geen boeken en erger ik mij kapot aan dit vreselijk bedrijf. Ik moet maar wachten tot het aankomt krijg ik dan te horen. Als jullie godverdomme mijn pakket dan eens opsturen.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Ik had ook echt veel te vaak gezeik met studystore. Wat wel goed werkt is het op facebook zetten, en studystore er in taggen, of op de wall van studystore zelf schrijven. Heb jij je boeken ineens morgenochtend op de mat liggen ;)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Filmpje van Franse supporters die de binnenstad van Groningen kort en klein slaan...

Ik zeg met geweld oppakken, ze de grens bij frankrijk over donderen. Het liefst ergens in de middle of nowhere.

Edit:
Politie: "Bij de supportersrellen hebben we niemand aangehouden en er is niemand gewond geraakt"

Maar als Nederlander kun je voor t minste of geringste wel een bekeuring krijgen of een knuppel in je nek. Wtf.
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Parvuz wrote:Politie: "Bij de supportersrellen hebben we niemand aangehouden en er is niemand gewond geraakt"
Hoe dan? Ze lopen letterlijk over de politie heen in een van de filmpjes :/
B
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
bloemkool wrote:https://www.facebook.com/marco.viriato?hc_location=ufi
Deze mensen... mag ik een teiltje :sick:
:sick: :sick:
Hardtraxx Addict
1788 posts member since 2014
iets langer als 3 jaar een relatie en nog steeds praten als pubers die net een week verkering hebben :')

Maarja, lekker boeien. Als ze gelukkig zijn lekker laten gaan.. toch?
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Irritatiemomentjes