Mensen die op zoon manier antwoorden op vragen:
Vraag; Heb je nog orange is the new black gekeken?
Antwoord; Ja
Antwoord; Ja
ja maar ze geven precies antwoord op wat je vraagt dus wat dat betreft is er niks mis mee, als je een ander antwoord wil kan je dan misschien beter een andere vraag stellenwrote:Mensen die op zoon manier antwoorden op vragen:
Antwoord; Ja
ik vind het irritanter als je een vraag stelt en je wil alleen maar ja of nee horen en je krijgt ineens een hele uitleg van 3 pagina'swrote:Misschien, maar alsnog is het zwaar kut
ik snap je hoor, als je gewoon iets vraagt om het gesprek op gang te helpen/houden en iemand antwoord ja/nee, is kut. mn tante heeft een soort alzheimer en daar kun je ook niet echt meer een gesprek mee voeren, is ook ja en nee en oh en okewrote:ja maar ze geven precies antwoord op wat je vraagt dus wat dat betreft is er niks mis mee, als je een ander antwoord wil kan je dan misschien beter een andere vraag stellenwrote:Mensen die op zoon manier antwoorden op vragen:
Antwoord; Ja
The Taken King?wrote:games die gereleased worden op een bepaalde tijd op de dag van release
neuh forza 6wrote:The Taken King?wrote:games die gereleased worden op een bepaalde tijd op de dag van release
11 dagen later.wrote:Studystore.
Heb afgelopen vrijdag mijn boeken besteld en deze zouden binnen ik geloof 3 werkdagen aankomen. Krijg ik donderdag de mail dat het vrijdag binnenkomt, beetje te laat maar dat maakt verder niet heel veel uit, track en trace link werkte gewoon en ik zag dat het vrijdag binnen zou komen via postnl. Vandaag werkt de track en trace opeens niet meer? Postnl geeft aan dat die niet is gevonden. Ook is er vandaag niemand aan de deur geweest tenzij ze er waren terwijl ik naar school was, maar er is niks in de brievenbus of bij de buren achtergelaten.
tldr:
Studystore levert mijn boeken niet op tijd en ik heb ze echt nodig voor maandag (eigenlijk vandaag al).
Hoe dan? Ze lopen letterlijk over de politie heen in een van de filmpjeswrote:Politie: "Bij de supportersrellen hebben we niemand aangehouden en er is niemand gewond geraakt"