Fluxion schreef:
Studystore.
Heb afgelopen vrijdag mijn boeken besteld en deze zouden binnen ik geloof 3 werkdagen aankomen. Krijg ik donderdag de mail dat het vrijdag binnenkomt, beetje te laat maar dat maakt verder niet heel veel uit, track en trace link werkte gewoon en ik zag dat het vrijdag binnen zou komen via postnl. Vandaag werkt de track en trace opeens niet meer? Postnl geeft aan dat die niet is gevonden. Ook is er vandaag niemand aan de deur geweest tenzij ze er waren terwijl ik naar school was, maar er is niks in de brievenbus of bij de buren achtergelaten.
tldr:
Studystore levert mijn boeken niet op tijd en ik heb ze echt nodig voor maandag (eigenlijk vandaag al).
11 dagen later.
Nog steeds geen boeken, 100x contact opgenomen, inmiddels al 3x gehoord ja vandaag hebben we het opgestuurd om vervolgens 2 dagen later te horen krijgen dat het die dag weer is verstuurd. Is het zo moeilijk om daadwerkelijk mijn boeken naar mij toe te sturen?
Serieus?
Even op chronologische volgorde:
De pakketbezorger van postnl stuurt mijn pakket retour naar studystore omdat hij of zij het verschil niet weet tussen mijn huisnummer en straatnaam. SERIEUS??????????????????????? Vervolgens komt het pakket eindelijk retour bij Studystore om opnieuw verstuurd te worden, VORIGE WEEK MAANDAG AL. De medewerkers die hebben mij inmiddels al 3x vertelt dat het is verstuurd, elke keer toevallig ook op die dag natuurlijk. Ondertussen heb ik al bijna 2 lesweken geen boeken en erger ik mij kapot aan dit vreselijk bedrijf. Ik moet maar wachten tot het aankomt krijg ik dan te horen. Als jullie godverdomme mijn pakket dan eens opsturen.