Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:35 

Hardtraxx Veteran

Mensen die op zoon manier antwoorden op vragen:

Vraag; Heb je nog orange is the new black gekeken?
Antwoord; Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:43 

provehito schreef:

Antwoord; Ja

ja maar ze geven precies antwoord op wat je vraagt dus wat dat betreft is er niks mis mee, als je een ander antwoord wil kan je dan misschien beter een andere vraag stellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:44 

Hardtraxx Veteran

Misschien, maar alsnog is het zwaar kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:45 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Misschien, maar alsnog is het zwaar kut

ik vind het irritanter als je een vraag stelt en je wil alleen maar ja of nee horen en je krijgt ineens een hele uitleg van 3 pagina's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2015 18:52 

Hardtraxx Veteran

haha ja daar heb je ook wel gelijk in,
gewoon er tussen in, en weten wanneer je wel of niet een "lang" antwoord moet geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 09:36 

Hardtraxx Elite

Dimitri Vegas & Like Mike met hun smerige marketing voor de dj mag. :x :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2015 17:55 

Hardtraxx Veteran

Je stelt een ja/nee vraag en dan vind je het kut als je dat als antwoord krijgt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2015 04:31 

Hardtraxx Veteran

jeffrey2107 schreef:
provehito schreef:

Antwoord; Ja

ja maar ze geven precies antwoord op wat je vraagt dus wat dat betreft is er niks mis mee, als je een ander antwoord wil kan je dan misschien beter een andere vraag stellen

ik snap je hoor, als je gewoon iets vraagt om het gesprek op gang te helpen/houden en iemand antwoord ja/nee, is kut. mn tante heeft een soort alzheimer en daar kun je ook niet echt meer een gesprek mee voeren, is ook ja en nee en oh en oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 12:06 

Hardtraxx Veteran

games die gereleased worden op een bepaalde tijd op de dag van release :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 16:23 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
games die gereleased worden op een bepaalde tijd op de dag van release :thumbdown:

The Taken King?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:19 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
AniThing schreef:

The Taken King?

neuh forza 6

heb deluxe edition en die kan je vanaf 15-9 spelen
dus k vanacht xbox aanzette..staat er 12.01 am est.

een uur geleden kon k m nog niet spele xd

en die taken king haal ik wel een keer als ie afgeprijsd id :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 17:45 

Hardtraxx Veteran

ik twijfel heel erg om the taken king te kopen, lijkt me een gave uitbreiding, alleen wil er niet nog eens 40 aan besteden.

Alhoewel ik graag zag dat je dagen/weken moet grinden om het beste gear/wapens te halen, en niet dat je na 1 dagje speelt weer alles al max hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:05 

Hardtraxx Veteran

Dat mn vriendin nu naar Teen Mom op MTV gaat zitten kijken terwijl voorbeschouwing van PSV - United begint.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:17 

Donateur

Is ze zich aan het oriƫnteren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 20:30 

Hardtraxx Veteran

Ja, zoveel keus joh. Jongentje, meisje... Enz enz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 21:38 

Donateur

Ja of een Militant
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:21 

Bierkoning

Jeffrey Bruma
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2015 22:27 

Hardtraxx Elite

Fluxion schreef:
Studystore.
Heb afgelopen vrijdag mijn boeken besteld en deze zouden binnen ik geloof 3 werkdagen aankomen. Krijg ik donderdag de mail dat het vrijdag binnenkomt, beetje te laat maar dat maakt verder niet heel veel uit, track en trace link werkte gewoon en ik zag dat het vrijdag binnen zou komen via postnl. Vandaag werkt de track en trace opeens niet meer? Postnl geeft aan dat die niet is gevonden. Ook is er vandaag niemand aan de deur geweest tenzij ze er waren terwijl ik naar school was, maar er is niks in de brievenbus of bij de buren achtergelaten.

tldr:
Studystore levert mijn boeken niet op tijd en ik heb ze echt nodig voor maandag (eigenlijk vandaag al).

11 dagen later.

Nog steeds geen boeken, 100x contact opgenomen, inmiddels al 3x gehoord ja vandaag hebben we het opgestuurd om vervolgens 2 dagen later te horen krijgen dat het die dag weer is verstuurd. Is het zo moeilijk om daadwerkelijk mijn boeken naar mij toe te sturen?
Serieus?
Even op chronologische volgorde:
De pakketbezorger van postnl stuurt mijn pakket retour naar studystore omdat hij of zij het verschil niet weet tussen mijn huisnummer en straatnaam. SERIEUS??????????????????????? Vervolgens komt het pakket eindelijk retour bij Studystore om opnieuw verstuurd te worden, VORIGE WEEK MAANDAG AL. De medewerkers die hebben mij inmiddels al 3x vertelt dat het is verstuurd, elke keer toevallig ook op die dag natuurlijk. Ondertussen heb ik al bijna 2 lesweken geen boeken en erger ik mij kapot aan dit vreselijk bedrijf. Ik moet maar wachten tot het aankomt krijg ik dan te horen. Als jullie godverdomme mijn pakket dan eens opsturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

Ik had ook echt veel te vaak gezeik met studystore. Wat wel goed werkt is het op facebook zetten, en studystore er in taggen, of op de wall van studystore zelf schrijven. Heb jij je boeken ineens morgenochtend op de mat liggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 16:18 

Hardtraxx Veteran

Filmpje van Franse supporters die de binnenstad van Groningen kort en klein slaan...

Ik zeg met geweld oppakken, ze de grens bij frankrijk over donderen. Het liefst ergens in de middle of nowhere.

Edit:
Politie: "Bij de supportersrellen hebben we niemand aangehouden en er is niemand gewond geraakt"

Maar als Nederlander kun je voor t minste of geringste wel een bekeuring krijgen of een knuppel in je nek. Wtf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:36 

Hardtraxx Crew

Parvuz schreef:
Politie: "Bij de supportersrellen hebben we niemand aangehouden en er is niemand gewond geraakt"

Hoe dan? Ze lopen letterlijk over de politie heen in een van de filmpjes :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:41 

https://www.facebook.com/marco.viriato?hc_location=ufi
Deze mensen... mag ik een teiltje :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 18:49 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:

:sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 20:35 

Hardtraxx Addict

iets langer als 3 jaar een relatie en nog steeds praten als pubers die net een week verkering hebben :')

Maarja, lekker boeien. Als ze gelukkig zijn lekker laten gaan.. toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2015 20:46 

Hardtraxx Elite

Afbeelding
Vorige  1 ... 861, 862, 863, 864, 865, 866, 867 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic