Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 14:53 

Hardtraxx Veteran

De bussen (en treinen) van Veolia :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2015 18:14 

bussen en treinen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 12:20 

Hardtraxx Veteran

mensen die je naam verkeerd schrijven terwijl je naam een paar regels boven het gespreksvenster staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 12:31 

Hardtraxxer

https://www.facebook.com/hardstyletroll ... =1&theater

vreselijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 13:04 

AniThing schreef:
mensen die je naam verkeerd schrijven terwijl je naam een paar regels boven het gespreksvenster staat

Mark was het toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 13:10 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
AniThing schreef:

Mark was het toch?

gaat niet zozeer over me eigen naam hoor :P al komt het wel vaak zat voor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:35 

Hardtraxx Addict

Ik ga even in een hoekje huilen
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 20:56 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:

Zit je op een ouderwetse telefoonlijn ofzo? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:07 

das wel erg slecht qua snelheid :lol:

ot.

meisjes die er erg leuk uit zien maar dan echt de meest vreselijk stem ooit hebben >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2015 21:13 

Hardtraxx Addict

Norther66 schreef:
Pannenkoek schreef:

Zit je op een ouderwetse telefoonlijn ofzo? xd

Nee dat nog net niet :x . Zit in het buitengebied dus ben lage snelheden wel gewend, maar dit sloeg echt alles. Trok gelukkig na een minuut of 20 wel weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 16:16 

Hardtraxx Elite

Dat er altijd wel iets met mijn oren aan de hand is. Heb nu weer last van mijn oren maar er was niks te zien volgens de huisarts. Heb nu een neusspray gekregen en tabletjes tegen allergieën, ik heb inderdaad wel allergieën maar daar heb ik nog nooit tabletjes of iets voor gehad. Denk niet dat het gaat helpen. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 19:11 

Hardtraxx Veteran

die irritante bla bla bla nametest bullshit op facebook
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 20:29 

Hardtraxx Veteran

Fluxion schreef:
Dat er altijd wel iets met mijn oren aan de hand is. Heb nu weer last van mijn oren maar er was niks te zien volgens de huisarts. Heb nu een neusspray gekregen en tabletjes tegen allergieën, ik heb inderdaad wel allergieën maar daar heb ik nog nooit tabletjes of iets voor gehad. Denk niet dat het gaat helpen. :(

Heb je ook dat het soms gaat kraken en dat je oren niet de juiste tonen kan filteren? Iig dat had ik, moest toen ook sprayen ivm ook hooikoorts, is nu bijna weg.

Je trommelvlies staat dan iets schuin ofzo. Buis van estagius die onder je ogen loopt heeft er ook mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 20:44 

Hardtraxxer

Lenny schreef:
Buis van estagius die onder je ogen loopt heeft er ook mee te maken.

:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 20:58 

Saartje schreef:
Lenny schreef:

Dat kun je gewoon zien hoor als je goed kijkt :P, kijk maar eens goed in de spiegel naar je oog
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 21:02 

Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
Saartje schreef:
Lenny schreef:

Dat kun je gewoon zien hoor als je goed kijkt :P, kijk maar eens goed in de spiegel naar je oog

Je bedoelt je traanbuis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 21:11 

Ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 21:17 

Donateur

"Ja" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:05 

Hardtraxx Elite

Lenny schreef:
Fluxion schreef:

Heb je ook dat het soms gaat kraken en dat je oren niet de juiste tonen kan filteren? Iig dat had ik, moest toen ook sprayen ivm ook hooikoorts, is nu bijna weg.

Je trommelvlies staat dan iets schuin ofzo. Buis van estagius die onder je ogen loopt heeft er ook mee te maken.

Of ik niet de juiste tonen kan filteren weet ik niet, zo ver ik weet heb ik daar geen problemen mee. Wel krijg ik altijd een krakend geluid als ik slik als je dat bedoelt? Huisarts zei wel dat mijn trommelvlies een klein beetje was ingetrokken maar verder niks. Merk tot nu toe nog niet veel van de tabletjes (vandaag 2e keer ingenomen) behalve dat ik heel moe word. Vandaag en gister gewoon 's middags gaan slapen? :huh: Ik was sowieso wel moe maar dat ik echt opeens wil gaan slapen en dat dan ook doe binnen 2 minuten heb ik nog nooit gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2015 22:16 

TiMOTHYb schreef:
"Ja" :lol:

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 00:06 

Hardtraxx Addict

Krakend geluid bij je oren en een verschoven trommelvlies kan te maken hebben met te veel oorsmeer, dit kan je in 1x weg laten spuiten met water of met tijd weg laten trekken door middel van neus spray.

Je buis van Eustachius zit vanaf de binnenkant van je oren verbonden met je keel en niet onder je ogen. deze klikt open als je slikt, om de druk binnenin je oren gelijk te houden met de druk er buiten. als je verkouden ben kan het zijn dat hij niet zo makkelijk klikt en daardoor heb je een beetje druk op je oren.

Heb je dus veel oorsmeer in je oren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 00:22 

Hardtraxx Elite

Ventrue schreef:
Krakend geluid bij je oren en een verschoven trommelvlies kan te maken hebben met te veel oorsmeer, dit kan je in 1x weg laten spuiten met water of met tijd weg laten trekken door middel van neus spray.

Je buis van Eustachius zit vanaf de binnenkant van je oren verbonden met je keel en niet onder je ogen. deze klikt open als je slikt, om de druk binnenin je oren gelijk te houden met de druk er buiten. als je verkouden ben kan het zijn dat hij niet zo makkelijk klikt en daardoor heb je een beetje druk op je oren.

Heb je dus veel oorsmeer in je oren?

Ik heb er juist last van sinds ik mijn oren heb laten uitspuiten wat inmiddels al bijna een half jaar geleden is. xd
Ze zeggen altijd dat er dan waarschijnlijk iets is met mijn buis van Eustachius en dan krijg ik een neusspray waardoor het uiteindelijk weg zou moeten gaan maar dat is nog niet gebeurt. Het is wel een stuk minder als eerst maar toch. Ik ben wel heel vaak verkouden, ook al is het niet heel ernstig maar wel vervelend. Ik heb trouwens wel redelijk wat aanmaak van oorsmeer maar ik geloof niet dat dit de oorzaak is.

De pijn/last die ik heb is niet heel erg maar wel genoeg dat ik mij er aan ga ergeren. Er is altijd wel iets met mijn oren. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 00:41 

Hardtraxx Addict

Mijn probleem was zeg maar dat mijn oren zo vol zaten dat ik vooral 's nachts hele harde suizen in mijn oren kreeg. Toen ben ik die spray gaan gebruiken want dat uitspuiten was vreselijk. na een maandje was het weg, hoelang gebruik je de spray nu?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 01:09 

Hardtraxx Elite

Ventrue schreef:
Mijn probleem was zeg maar dat mijn oren zo vol zaten dat ik vooral 's nachts hele harde suizen in mijn oren kreeg. Toen ben ik die spray gaan gebruiken want dat uitspuiten was vreselijk. na een maandje was het weg, hoelang gebruik je de spray nu?

Ik heb mijn oren ook laten uitspuiten omdat ik veel last van suizen had en ik dacht dat het er misschien aan lag dat mijn oren verstopt zaten, dit was helaas niet echt het geval, het was toen zo erg dat ik er constant last van had, overdag, 's avonds, 's nachts en bij het wakker worden ook. Op het moment eigenlijk alleen 's nachts als ik ga slapen en soms als ik wakker word. Het ligt er vooral aan of ik er op die dag zelf aan denk. En tja als je constant last van je oren hebt dan ga je er wel aan denken. Neusspray gebruik ik nu weer 2 dagen maar heb ik een tijdje geleden zo'n anderhalve maand gebruikt. Werd toen wat minder verkouden en het slik geluid was wat minder maar nog steeds wel aanwezig. Maar in die tijd was mijn gehoorgang ook een beetje ontstoken wat blijkbaar nu niet het geval is, terwijl ik nog wel pijn/last weer heb. Ik weet het allemaal niet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

Dit is wat ik bedoel met onder je ogen :list:

Afbeelding
Vorige  1 ... 860, 861, 862, 863, 864, 865, 866 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic