Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 01:39 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Is iemand Live zien een betrouwbare bron om diegene productie technisch gezien te beoordelen?

een 'dj' mag gaat niet over of iemand productietechnisch is maar over of iemand mix technisch goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 01:48 

Hardtraxx Veteran

Distinctive schreef:
mensen die stemmen op de dj mag top 100 en dan dit als reden geven
"ook productie technisch geniaal maar nog nooit live gezien"

85% van de DJ-Mag stemmers stemt puur op uitgebrachte nummers volgens mij. Ik kan daar met een aantal vrienden ook echt niet over praten, 'ja ik heb Martin Garrix op 1 staan want hij is m'n favoriete dj, hij heeft de beste nummers.'
En dan proberen uit te leggen dat een dj niet per se nummers maakt, en dat het de bedoeling is dat je op het draaitechnische aspect stemt en niet op uitgebrachte nummers van die dj... Verloren zaak xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 02:28 

Hardtraxx Addict

Distinctive schreef:
Ventrue schreef:
Is iemand Live zien een betrouwbare bron om diegene productie technisch gezien te beoordelen?

een 'dj' mag gaat niet over of iemand productietechnisch is maar over of iemand mix technisch goed is.

Ohh op die fiets, maar dat lijkt me nou niet dat dat ook het doel is van deze DJ Mag aangezien het grootste deel van het publiek inclusief mijzelf naar een artiest komt kijken vanwege z'n platen en niet zijn mix technieken. Veel mensen hebben het volgens mij niet eens door als een dj wat gewaagde dingen doet tijdens zijn mix. Je zal nooit groot publiek trekken als je alleen geweldig kan mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 02:36 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
Distinctive schreef:
Ventrue schreef:

Ohh op die fiets, maar dat lijkt me nou niet dat dat ook het doel is van deze DJ Mag aangezien het grootste deel van het publiek inclusief mijzelf naar een artiest komt kijken vanwege z'n platen en niet zijn mix technieken. Veel mensen hebben het volgens mij niet eens door als een dj wat gewaagde dingen doet tijdens zijn mix. Je zal nooit groot publiek trekken als je alleen geweldig kan mixen.

ik weet niet hoe lang de dj mag top 100 al bestaat maar eerder was dat wel degelijk mogelijk, kijk maar naar een Pavo, Mind Illusion, Kutski. die allemaal bekend zijn geworden omdat ze goed kunnen draaien, danielle mondello ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 10:22 

Donateur

Noem zo is een aantal (moderne) house artiesten? Bij hardstyle/hardcore is het draaien altijd wel een ding geweest. Jammer dat 9/10 artiesten tegenwoordig die traditie totaal verloochenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 10:53 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Noem zo is een aantal (moderne) house artiesten? Bij hardstyle/hardcore is het draaien altijd wel een ding geweest. Jammer dat 9/10 artiesten tegenwoordig die traditie totaal verloochenen.

chuckie
laidback luke
fedde le grand
don diablo
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 11:04 

Donateur

Die hebben alle 4 ook voldoende producties neergezet waardoor ze hoog eindigen/eindigden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 12:27 

Kraak... Piep...

Axwell
Ingrosso
Alesso
Angello
Third Party
Dirty South

Ook allemaal goede DJ's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Die hebben alle 6 ook voldoende producties neergezet waardoor ze hoog eindigen/eindigden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 15:13 

Hardtraxx Veteran

Jean, de self proclaimed Master of the Wheels of Steel ;)

(ja ja het is heel oud en hij was dronken maar hij heeft toen heel veel gezeik gehad hierover)

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 15:36 

Hardtraxx Addict

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 15:43 

Donateur

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ventrue schreef:
:sick:

Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 15:49 

Hardtraxx Veteran

Keelontsteking hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 19:58 

Hardtraxx Addict

The Venator schreef:
Fothermucker schreef:
Afbeelding

ik word hier suïcidaal van.

Mijne is ook drama vandaag
Afbeelding

Ik zal ook maar meedoen:
Afbeelding

Hier zit ik dus al ongeveer 10 jaar mee. En het was ooit erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 20:23 

Hardtraxx Veteran

Moet jij niet in zo'n kut gehucht als Lottum wonen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 20:54 

Hardtraxx Elite

Maar je internet valt uit tijdens LoL dusja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 21:18 

Hardtraxx Veteran

Ik was laatst bij een optreden van DJ Sean en serieus geen enkele plaat lag gelijk en of werd fatsoenlijk over gemixt. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 16:54 

Hardtraxx Elite

Roulette >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 16:56 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Ik was laatst bij een optreden van DJ Sean en serieus geen enkele plaat lag gelijk en of werd fatsoenlijk over gemixt. :lol:

Moet je volgende keer naar een optreden van Jean, die kan volgens het filmpje wel draaien.

Zijn broer Sean kan er inderdaad helemaal niets van maar dit is algemeen bekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 17:54 

Thuis komen en een boete van €237 op de mat vinden :cry:. Door rood gereden schijnbaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 19:33 

Hardtraxx Veteran

Daar gaat het geld voor de kinderkamer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 19:36 

Hardtraxx Veteran

Wat een vervelende grap :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 20:02 

Joey schreef:
Daar gaat het geld voor de kinderkamer...

Yupp. Mijn vriendin had het gedaan en dit is al de 4e boete die ze gereden heeft sinds begin 2015. Bij elkaar toch al bijna €1000 weggegooid :x >.<. Behoorlijk zonde en op deze manier raakt ze ook haar rijbewijs nog is kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2015 20:33 

Hardtraxx Veteran

Even serieus, door het rood rijden moet je toch al echt niet al te snugger voor zijn. Het is echt een eeuw lang oranje, als je nog 100m moet stop je toch gewoon. Ik rij soms ook door het oranje wanneer het al aan de late kant is, maar enkel wanneer ik zeker ben dat er geen camera staat. En die camera's zijn toch echt heel makkelijk te zien. xd
Vorige  1 ... 858, 859, 860, 861, 862, 863, 864 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic