Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 17 minutes ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Ventrue wrote:Is iemand Live zien een betrouwbare bron om diegene productie technisch gezien te beoordelen?
een 'dj' mag gaat niet over of iemand productietechnisch is maar over of iemand mix technisch goed is.
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Distinctive wrote:mensen die stemmen op de dj mag top 100 en dan dit als reden geven
"ook productie technisch geniaal maar nog nooit live gezien"
85% van de DJ-Mag stemmers stemt puur op uitgebrachte nummers volgens mij. Ik kan daar met een aantal vrienden ook echt niet over praten, 'ja ik heb Martin Garrix op 1 staan want hij is m'n favoriete dj, hij heeft de beste nummers.'
En dan proberen uit te leggen dat een dj niet per se nummers maakt, en dat het de bedoeling is dat je op het draaitechnische aspect stemt en niet op uitgebrachte nummers van die dj... Verloren zaak xd
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Distinctive wrote:
Ventrue wrote:Is iemand Live zien een betrouwbare bron om diegene productie technisch gezien te beoordelen?
een 'dj' mag gaat niet over of iemand productietechnisch is maar over of iemand mix technisch goed is.
Ohh op die fiets, maar dat lijkt me nou niet dat dat ook het doel is van deze DJ Mag aangezien het grootste deel van het publiek inclusief mijzelf naar een artiest komt kijken vanwege z'n platen en niet zijn mix technieken. Veel mensen hebben het volgens mij niet eens door als een dj wat gewaagde dingen doet tijdens zijn mix. Je zal nooit groot publiek trekken als je alleen geweldig kan mixen.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 18 days ago
Ventrue wrote:
Distinctive wrote:
Ohh op die fiets, maar dat lijkt me nou niet dat dat ook het doel is van deze DJ Mag aangezien het grootste deel van het publiek inclusief mijzelf naar een artiest komt kijken vanwege z'n platen en niet zijn mix technieken. Veel mensen hebben het volgens mij niet eens door als een dj wat gewaagde dingen doet tijdens zijn mix. Je zal nooit groot publiek trekken als je alleen geweldig kan mixen.
ik weet niet hoe lang de dj mag top 100 al bestaat maar eerder was dat wel degelijk mogelijk, kijk maar naar een Pavo, Mind Illusion, Kutski. die allemaal bekend zijn geworden omdat ze goed kunnen draaien, danielle mondello ook.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Noem zo is een aantal (moderne) house artiesten? Bij hardstyle/hardcore is het draaien altijd wel een ding geweest. Jammer dat 9/10 artiesten tegenwoordig die traditie totaal verloochenen.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
TiMOTHYb wrote:Noem zo is een aantal (moderne) house artiesten? Bij hardstyle/hardcore is het draaien altijd wel een ding geweest. Jammer dat 9/10 artiesten tegenwoordig die traditie totaal verloochenen.
chuckie
laidback luke
fedde le grand
don diablo
Donateur
last seen Aug 2024
Die hebben alle 4 ook voldoende producties neergezet waardoor ze hoog eindigen/eindigden.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Axwell
Ingrosso
Alesso
Angello
Third Party
Dirty South

Ook allemaal goede DJ's.
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
TiMOTHYb wrote:Die hebben alle 6 ook voldoende producties neergezet waardoor ze hoog eindigen/eindigden.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Jean, de self proclaimed Master of the Wheels of Steel ;)

(ja ja het is heel oud en hij was dronken maar hij heeft toen heel veel gezeik gehad hierover)

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
:sick:
Donateur
last seen Aug 2024
:lol:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Ventrue wrote::sick:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Keelontsteking hebben.
Hardtraxx Addict
1450 posts member since 2013
last seen Apr 2017
The Venator wrote:
Fothermucker wrote:Irritatiemomentjes

ik word hier suïcidaal van.
Mijne is ook drama vandaag
Irritatiemomentjes
Ik zal ook maar meedoen:
Irritatiemomentjes

Hier zit ik dus al ongeveer 10 jaar mee. En het was ooit erger.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 4 hours ago
Moet jij niet in zo'n kut gehucht als Lottum wonen :whistle:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Maar je internet valt uit tijdens LoL dusja.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Ik was laatst bij een optreden van DJ Sean en serieus geen enkele plaat lag gelijk en of werd fatsoenlijk over gemixt. :lol:
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Roulette >.<
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Lenny wrote:Ik was laatst bij een optreden van DJ Sean en serieus geen enkele plaat lag gelijk en of werd fatsoenlijk over gemixt. :lol:
Moet je volgende keer naar een optreden van Jean, die kan volgens het filmpje wel draaien.

Zijn broer Sean kan er inderdaad helemaal niets van maar dit is algemeen bekend
S
Thuis komen en een boete van €237 op de mat vinden :cry:. Door rood gereden schijnbaar...
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Daar gaat het geld voor de kinderkamer...
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Wat een vervelende grap :x
S
Joey wrote:Daar gaat het geld voor de kinderkamer...
Yupp. Mijn vriendin had het gedaan en dit is al de 4e boete die ze gereden heeft sinds begin 2015. Bij elkaar toch al bijna €1000 weggegooid :x >.<. Behoorlijk zonde en op deze manier raakt ze ook haar rijbewijs nog is kwijt.
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Even serieus, door het rood rijden moet je toch al echt niet al te snugger voor zijn. Het is echt een eeuw lang oranje, als je nog 100m moet stop je toch gewoon. Ik rij soms ook door het oranje wanneer het al aan de late kant is, maar enkel wanneer ik zeker ben dat er geen camera staat. En die camera's zijn toch echt heel makkelijk te zien. xd