Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 19:26 

Hardtraxx Veteran

De truc is oefenen. Gewoon random mensen aanspreken overal en nergens, dan gaat het op een gegeven moment allemaal vanzelf. Ik ken het, had er zelf ook lang last van maar heb het mezelf aangeleerd om niet zo verlegen en onzeker meer te zijn. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2015 19:43 

Paultheone schreef:
De truc is oefenen. Gewoon random mensen aanspreken overal en nergens, dan gaat het op een gegeven moment allemaal vanzelf. Ik ken het, had er zelf ook lang last van maar heb het mezelf aangeleerd om niet zo verlegen en onzeker meer te zijn. :thumbup:

dat word het tijd om dat eens een keer serieus goed te gaan proberen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 09:53 

Hardtraxx Veteran

Gisteren op Arnhem CS had ik nog een minuut of zo om de trein naar Nijmegen te pakken. Ik dus in volle vaart de trap op naar spoor 8, sprint de trein in en op het moment dat ik ging zitten rijdt 'ie aan.
Viel me meteen op hoe leeg de trein was en dat 'ie wel heel langzaam reed, ik zag de bui al hangen... En ja hoor, de trein werd gerangeerd :') Kijk ik uit het raam, ze ik daar ook nog eens de trein naar Nijmegen langs me wegrijden...
Dus ik helemaal naar voren lopen naar de machinist, maar dat was echt een pokke-eind lopen aangezien ik in de achterste coupe zat en de trein megalang was. Tegen de tijd dat ik daar was had de machinist de trein al verlaten en er was ook nergens ander personeel te bekennen, dus ik denk 'nouja dan loop ik de trein maar uit en zoek ik wel personeel ergens in de buurt.' Zitten de deuren ook nog eens vergrendeld...
Toen maar de NS opgebeld en het verhaal uitgelegd, krijg ik als reactie met een chagrijnige stem: 'Ja dus wat denk je dat ik nou voor je kan doen?' :thumbdown:
Uiteindelijk heeft de vriendelijke mevrouw me 5 minuten in de wacht gezet om daarna te vertellen dat ik nog gebeld zou worden door iemand anders. Uiteindelijk ben ik 4x gebeld met het bericht 'dat ik nog even geduld moest hebben' en na drie kwartier werd ik dan eindelijk uit de trein gehaald.
Dieptepunt was trouwens wel dat er iemand van de NS langs de trein liep, dus ik klop op het raam en zwaai, zwaait 'ie terug en loopt weer verder.....

Resultaat: drie kwartier van m'n leven weggegooid en een uur en een kwartier te laat op mijn werk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 09:55 

Hardtraxx Elite

vastzitten in een trein :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 09:56 

Donateur

Hahahahah hoor dat wel is vaker. Ongelooflijk hoe je dan je hoofd koel kan houden. Zijn die deuren niet gewoon manueel te ontgrendelen trouwens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 10:16 

Hardtraxx Veteran

Nope Timothy, vanalles geprobeerd maar ze gingen niet open :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 10:18 

Donateur

Hmm, en stel de boel vliegt in de hens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 10:27 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hmm, en stel de boel vliegt in de hens?

Dan had ik een ruit in moeten tikken. Als ik geen telefoon bij me had gehad was dat ook de enige optie geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 10:34 

Donateur

Doe je toch met veel plezier in zo'n geval lijkt mij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 10:40 

Hardtraxx Veteran

Ja nou ja als ik wist dat het drie kwartier zou duren voordat ze me eruit zouden komen halen nadat ik gebeld had had ik dat misschien wel gedaan in plaats van bellen... xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 10:42 

Hardtraxx Veteran

Over het spoor lopen zonder de juiste kledij en vergunningen is ook strafbaar, zelfs het volgen van iemand met wel de juiste papieren is alsnog niet toegestaan, kan je flinke boetes opleveren :x

In het ergste geval wordt je pas gered als die trein waar je in zit weer opnieuw ingezet gaat worden voor zn volgende rit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 11:29 

Hardtraxxer

Fuzzylogic schreef:
Dieptepunt was trouwens wel dat er iemand van de NS langs de trein liep, dus ik klop op het raam en zwaai, zwaait 'ie terug en loopt weer verder.....

Man man man :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 11:32 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 14:21 

Hardtraxx Veteran

lekker bezig tom :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 16:11 

Hardtraxx Veteran

voor een achievement 10 games achter elkaar moeten winnen met titanfall win je er 9...sta je de 10de pot ruim voor...kapt ineens de helft van je team ermee waardoor me team verliest :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 17:33 

Basxt schreef:
lil kleine.

:x :x opsluiten en nooit meer vrijlaten.
Kan ook echt niet begrijpen waarom zo veel tieners helemaal weg zijn van hem en die andere tosti. Hun muziek is kut en gaat helemaal nergens over, ze gedragen zich als idiote en nog vinden mensen het helemaal geweldig :x. Hoe kunnen deze 2 in hemelsnaam een voorbeeld voor zo veel mensen -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 17:37 

Donateur

Ik vond t wel een leuk nummertje eigenlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 17:41 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:

Kan ook echt niet begrijpen waarom zo veel tieners helemaal weg zijn van hem en die andere tosti..

Volgens hemzelf door MDMA ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 18:26 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

ik word hier suïcidaal van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 21:18 

Hardtraxx Beheerder

Fothermucker schreef:
Afbeelding

ik word hier suïcidaal van.

Mijne is ook drama vandaag
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 23:20 

Friendzone
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2015 23:50 

Hardtraxx Veteran

Die hoorcolleges op mn nieuwe opleiding. Er wordt ineens zoveel informatie aan je kop gegooid joh xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 00:03 

Hardtraxx Veteran

Ook niet uitgenodigd voor de ht bbq :thumbdown:

Dat moet dan wel kut zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 01:17 

Hardtraxx Veteran

mensen die stemmen op de dj mag top 100 en dan dit als reden geven
"ook productie technisch geniaal maar nog nooit live gezien"
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 sep 2015 01:32 

Hardtraxx Addict

Is iemand Live zien een betrouwbare bron om diegene productie technisch gezien te beoordelen?
Vorige  1 ... 857, 858, 859, 860, 861, 862, 863 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic