Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
De truc is oefenen. Gewoon random mensen aanspreken overal en nergens, dan gaat het op een gegeven moment allemaal vanzelf. Ik ken het, had er zelf ook lang last van maar heb het mezelf aangeleerd om niet zo verlegen en onzeker meer te zijn. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 29 minutes ago
Paultheone wrote:De truc is oefenen. Gewoon random mensen aanspreken overal en nergens, dan gaat het op een gegeven moment allemaal vanzelf. Ik ken het, had er zelf ook lang last van maar heb het mezelf aangeleerd om niet zo verlegen en onzeker meer te zijn. :thumbup:
dat word het tijd om dat eens een keer serieus goed te gaan proberen
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Gisteren op Arnhem CS had ik nog een minuut of zo om de trein naar Nijmegen te pakken. Ik dus in volle vaart de trap op naar spoor 8, sprint de trein in en op het moment dat ik ging zitten rijdt 'ie aan.
Viel me meteen op hoe leeg de trein was en dat 'ie wel heel langzaam reed, ik zag de bui al hangen... En ja hoor, de trein werd gerangeerd :') Kijk ik uit het raam, ze ik daar ook nog eens de trein naar Nijmegen langs me wegrijden...
Dus ik helemaal naar voren lopen naar de machinist, maar dat was echt een pokke-eind lopen aangezien ik in de achterste coupe zat en de trein megalang was. Tegen de tijd dat ik daar was had de machinist de trein al verlaten en er was ook nergens ander personeel te bekennen, dus ik denk 'nouja dan loop ik de trein maar uit en zoek ik wel personeel ergens in de buurt.' Zitten de deuren ook nog eens vergrendeld...
Toen maar de NS opgebeld en het verhaal uitgelegd, krijg ik als reactie met een chagrijnige stem: 'Ja dus wat denk je dat ik nou voor je kan doen?' :thumbdown:
Uiteindelijk heeft de vriendelijke mevrouw me 5 minuten in de wacht gezet om daarna te vertellen dat ik nog gebeld zou worden door iemand anders. Uiteindelijk ben ik 4x gebeld met het bericht 'dat ik nog even geduld moest hebben' en na drie kwartier werd ik dan eindelijk uit de trein gehaald.
Dieptepunt was trouwens wel dat er iemand van de NS langs de trein liep, dus ik klop op het raam en zwaai, zwaait 'ie terug en loopt weer verder.....

Resultaat: drie kwartier van m'n leven weggegooid en een uur en een kwartier te laat op mijn werk.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
vastzitten in een trein :lol:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Hahahahah hoor dat wel is vaker. Ongelooflijk hoe je dan je hoofd koel kan houden. Zijn die deuren niet gewoon manueel te ontgrendelen trouwens?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Nope Timothy, vanalles geprobeerd maar ze gingen niet open :x
Donateur
last seen Aug 2024
Hmm, en stel de boel vliegt in de hens?
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
TiMOTHYb wrote:Hmm, en stel de boel vliegt in de hens?
Dan had ik een ruit in moeten tikken. Als ik geen telefoon bij me had gehad was dat ook de enige optie geweest :P
Donateur
last seen Aug 2024
Doe je toch met veel plezier in zo'n geval lijkt mij :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Ja nou ja als ik wist dat het drie kwartier zou duren voordat ze me eruit zouden komen halen nadat ik gebeld had had ik dat misschien wel gedaan in plaats van bellen... xd
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Over het spoor lopen zonder de juiste kledij en vergunningen is ook strafbaar, zelfs het volgen van iemand met wel de juiste papieren is alsnog niet toegestaan, kan je flinke boetes opleveren :x

In het ergste geval wordt je pas gered als die trein waar je in zit weer opnieuw ingezet gaat worden voor zn volgende rit :P
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Fuzzylogic wrote:Dieptepunt was trouwens wel dat er iemand van de NS langs de trein liep, dus ik klop op het raam en zwaai, zwaait 'ie terug en loopt weer verder.....
Man man man :lol:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Fuzzylogic wrote:Dieptepunt was trouwens wel dat er iemand van de NS langs de trein liep, dus ik klop op het raam en zwaai, zwaait 'ie terug en loopt weer verder.....
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 1 day ago
lekker bezig tom :lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
voor een achievement 10 games achter elkaar moeten winnen met titanfall win je er 9...sta je de 10de pot ruim voor...kapt ineens de helft van je team ermee waardoor me team verliest :thumbdown:
S
Basxt wrote:lil kleine.
:x :x opsluiten en nooit meer vrijlaten.
Kan ook echt niet begrijpen waarom zo veel tieners helemaal weg zijn van hem en die andere tosti. Hun muziek is kut en gaat helemaal nergens over, ze gedragen zich als idiote en nog vinden mensen het helemaal geweldig :x. Hoe kunnen deze 2 in hemelsnaam een voorbeeld voor zo veel mensen -.-
Donateur
last seen Aug 2024
Ik vond t wel een leuk nummertje eigenlijk
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
sandervanbruggen wrote:
Kan ook echt niet begrijpen waarom zo veel tieners helemaal weg zijn van hem en die andere tosti..
Volgens hemzelf door MDMA ;)
Hardtraxx Elite
2146 posts member since 2015
last seen Sep 2019
Irritatiemomentjes

ik word hier suïcidaal van.
Hardtraxx Beheerder
10593 posts member since 2010
last seen 13 days ago
Fothermucker wrote:Irritatiemomentjes

ik word hier suïcidaal van.
Mijne is ook drama vandaag
Irritatiemomentjes
B
Friendzone
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Die hoorcolleges op mn nieuwe opleiding. Er wordt ineens zoveel informatie aan je kop gegooid joh xd
Last edited by SL5963 on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 15 hours ago
Ook niet uitgenodigd voor de ht bbq :thumbdown:

Dat moet dan wel kut zijn geweest.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 17 days ago
mensen die stemmen op de dj mag top 100 en dan dit als reden geven
"ook productie technisch geniaal maar nog nooit live gezien"
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Is iemand Live zien een betrouwbare bron om diegene productie technisch gezien te beoordelen?