First world problemswrote:teveel muziek hebben, dat dan niet op mn telefoon past en geen idee hebben welke wel erop kan en welke niet omdat ik ze allemaal goed vind
Active topics in Off-Topic
Moderators
ja
Last edited by Jeffrey2107 on , edited 1 time in total.
Dit heb ik ook heel erg. Fucking irritant.wrote:teveel muziek hebben, dat dan niet op mn telefoon past en geen idee hebben welke wel erop kan en welke niet omdat ik ze allemaal goed vind
Als je 1 hap neemt van je tosti en meteen de hele plak ham er tussenuit trekt
Of een hele sliert kaas die meekomtwrote:Als je 1 hap neemt van je tosti en meteen de hele plak ham er tussenuit trekt
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
wrote:Niet uitgenodigd voor de HT BBQ
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Aaahw, paultje toch.
Het is gegroeid uit de HT BBQ, maar we doen het gewoon als vaste vriendengroep met elke keer enkele mensen erbij, die wel veel omgaan met mensen van de groep.
Het is gegroeid uit de HT BBQ, maar we doen het gewoon als vaste vriendengroep met elke keer enkele mensen erbij, die wel veel omgaan met mensen van de groep.
wrote:wrote:Niet uitgenodigd voor de HT BBQ
zon festival iets bij mij in de buurt met een "mainstage" met echt kutartiesten af en toe en een edm stage (vreselijk klein) met tracks met een vette buildup en een random klote fucking drop
Vrienden die op 't laatste moment afzeggen
kan het nou nooit eens een keer langer dan 3 dagen droog blijven in dit achterlijke land 
Oh en de kutresolutie van mn scherm
Oh en de kutresolutie van mn scherm
Foto's binnenkrijgen van mensen op een feest, en zelf moeten beginnen met werk

Veel flitsen gezien, maar van het onweer niets gehoord 
kwrote:wrote:Niet uitgenodigd voor de HT BBQ
Vanaf morgen weer hard aan de studie. 
Had er eerst wel zin in maar nu absoluut niet meer.
Had er eerst wel zin in maar nu absoluut niet meer.
Gewoon overal en nergens met vrienden zonder schaamte allerlei random dingen kunnen lopen schreeuwen en we gedragen ons dan alsof we zwaar vdk zijn, dat is totaal geen probleem.
Maar op een meisje afstappen? nope sorry zenuwen schaamte shit alles
Brain WTF 
trouwens , met een vreemde praten al is al gewoon kut, ik zit daar zo van ja eh wtf moet ik zeggen, en als het dan nog eens een leuk meisje is NOOOPE, het is om zo schijtziek van te worden en dan mensen die het niet begrijpen zijn ook nog eens hinderlijk.
zo ff al mn frustratie van me af getypt, het volet al wat beter
Maar op een meisje afstappen? nope sorry zenuwen schaamte shit alles
trouwens , met een vreemde praten al is al gewoon kut, ik zit daar zo van ja eh wtf moet ik zeggen, en als het dan nog eens een leuk meisje is NOOOPE, het is om zo schijtziek van te worden en dan mensen die het niet begrijpen zijn ook nog eens hinderlijk.
zo ff al mn frustratie van me af getypt, het volet al wat beter