Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:39 

Hardtraxx Addict

Die nieuwe waveform op soundcloud -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:48 

Hardtraxx Veteran

Opmerkingen die uit zn verband worden getrokken, en waar mensen over blijven doorzeiken >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 11:54 

Hardtraxx Elite

2 toetsen verneukt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:12 

Hardtraxx Veteran

28 jaar maar voel me een klein kind zoveel zin heb ik in DQ

Kan me vandaag dus totaal niet concentreren en komt bar weinig werk uit mijn handen.

Irritatiemoment: heb 2 belangrijke afspraken aan het einde van de werkdag dus kan niet eerder weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:21 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
28 jaar maar voel me een klein kind zoveel zin heb ik in DQ

Kan me vandaag dus totaal niet concentreren en komt bar weinig werk uit mijn handen.

Hier precies hetzelfde, inclusief de leeftijd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 14:30 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:

Nieuwe wavevorm?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 15:50 

SL8492 schreef:
SIM-kaart zo goed als kapot >.<

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2015 20:58 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Basxt schreef:

Nieuwe wavevorm?

Lijkt veel rechter ipv echt een waveform zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 00:07 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
SL8492 schreef:

Afbeelding

Lol Lebara. Ik ben geen Pool hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jun 2015 10:25 

Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
En-er-gy schreef:
SL8492 schreef:

Afbeelding

Lol Lebara. Ik ben geen Pool hoor.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jun 2015 15:36 

Hardtraxx Elite

Die Villain met zn klote pet en zonnebril, ziet er altijd meteen zo onpersoonlijk uit vind ik(in hoeverre het dat nog niet is). >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:07 

Bierkoning

De hele week tegen jezelf en je vrienden zeggen dat je het weekend rustig aan gaat doen omdat je hard moet leren, maar als je eenmaal 1 slok bier op hebt dat hele plan de prullenbak in kan. En nu te verrot zijn om daadwerkelijk te leren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jun 2015 15:20 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
De hele week tegen jezelf en je vrienden zeggen dat je het weekend rustig aan gaat doen omdat je hard moet leren, maar als je eenmaal 1 slok bier op hebt dat hele plan de prullenbak in kan. En nu te verrot zijn om daadwerkelijk te leren.

Same. Vrijdag op zaterdag half 6 uit de kroeg komen rollen, vannacht half 5 thuis en vanavond BBQ met collega's bij de Jumbo.

Morgen Treasurystatuut presenteren aan de Manager Finance & Control en Controller Finance. Gaat helemaal goed komen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:06 

Hardtraxx Veteran

Kreeg net dit mailtje van me docent:

Hi Paul

Ik zou met punt 5 beginnen. Nu leest het als een grote lange verhaal. Als je het onderbreekt in de punten die staan op p47 komt het vanzelf goed. Soms kan het een kwestie van een nieuwe subheading zijn. Er moet helaas wel het een en ander aangepasd worden, omdat het soms moeilijk is om die elementen terug te vinden. Ik hou rekening met wat je doorgegeven hebt, mara op deze manier krijgt je beroepsproduct een onvoldoende.

Mocht je nog vragen hebben, aarzel niet.

Mvg

Man man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:18 

Donateur

Ik kaart dat soort dingen vaak, op normale toon, aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 17:25 

Hardtraxx Veteran

Moet je eens nagaan, zo iemand als leraar, dat kan toch niet. :lol:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 20:59 

Hardtraxx Veteran

Als ik leraar zou zijn zou ik misschien ook zoiets schrijven om aan te tonen dat je spelfouten heb. Just sayin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2015 21:21 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Zou ik misschien ook zoiets schrijven om aan te tonen dat je spelfouten heb. Just sayin.

Zie hier de logica van hardstyleboi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2015 14:09 

Hardtraxx Veteran

Linkse dikke teen die nog altijd veel pijn doet sinds zondagochtend (bedankt Main Concern xd ). Enorm irritant bij het schakelen in de auto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:12 

Hardtraxx Elite

(jank)momentje.
Vanmiddag onze trouwe viervoeter laten inslapen, heeft toch wat meer impact dan je van te voren denkt. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:24 

Hardtraxx Veteran

tijntjuh120 schreef:
(jank)momentje.
Vanmiddag onze trouwe viervoeter laten inslapen, heeft toch wat meer impact dan je van te voren denkt. :cry:

Sterkte, snap volledig wat je bedoelt. Onze vorige hebben we 6 jaar geleden in moeten laten slapen, er ontstaat toch een grote leegte. Binnen een jaar hadden we onze huidige hond alweer, moet er ook niet aan denken dat we haar nu zouden verliezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2015 22:49 

Hardtraxx Veteran

Sterkte man. Hoop dat je je er een beetje in redt. Het is heel logisch dat het zoveel impact heeft, het is toch een vast onderdeel van het gezin. Ik was ook ontzettend in paniek toen het laatst niet zeker was of m'n kat (wat men minder erg schijnt te vinden dan een hond) z'n alvleesklierontsteking zou overleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 01:18 

Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Sterkte man. Hoop dat je je er een beetje in redt. Het is heel logisch dat het zoveel impact heeft, het is toch een vast onderdeel van het gezin. Ik was ook ontzettend in paniek toen het laatst niet zeker was of m'n kat (wat men minder erg schijnt te vinden dan een hond) z'n alvleesklierontsteking zou overleven.

Gewoon geen waarde hechten aan zoiets, logisch dat je gehecht raakt aan zo'n beest. Als iemand moet huilen als zijn goudvis doodgaat, tja, je weet niet wat voor band iemand met z'n dier heeft he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 01:21 

Hardtraxx Veteran

Het is haast onmogelijk geen waarde te hechten aan een hond of kat, als het jarenlang met je samenleeft, naar je toe komt om te spelen, om te eten, etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

Idd. Honden hechten zich ook enorm aan jou. Wij hebben thuis geen huisdieren maar één van mijn vrienden heeft ze wel, kom daar al zo lang dat je een band met ze opbouwt. Toch wel even slikken ook toen ze hun trouwe viervoeter moesten laten inslapen.

Sterkte.
Vorige  1 ... 847, 848, 849, 850, 851, 852, 853 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic