Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 10 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
T
Hardtraxx Elite
2257 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Dank jullie allemaal! We hebben hem gister begraven in de achtertuin met een mooie steen erbij. :(
Na de zomer nemen we gelukkig weer een nieuwe, toch erg saai zo. :x
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
http://www.tubantia.nl/regio/wierden/bo ... -1.5039824

Dit artikel :thumbdown: Ik gebruik zelf niets, maar wat een onzin schrijft deze gast
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Inderdaad :lol:
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wat een onzin inderdaad, feesten kan echt niet zonder pillen hoor.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ook een beetje zo'n he Henk ga jij d'r is ff verslag van doen van dat evenement met die jongelui. Pak de trekker maar als je geen zin hebt om te lopen. Hier vergeet oew kladblok nie. Schrijv'n!!! - artikel
Hardtraxx Veteran
3622 posts member since 2013
last seen Jul 2015
Gaan we nu Brabanders belachelijk maken?

BIEEEEER
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Het is een Twens nieuwsblad, koek. en bij "trekker" en "schrijv'n" denk ik ook niet aan Brabant.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Trekker toch wel? Alle Brabanders zijn toch boeren, ofzo.
Donateur
last seen Aug 2024
Was een beetje fire for effect
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 18 hours ago
Ik hoor hier nooit trekker gezegd worden, iedereen zegt tractor.
Donateur
last seen Aug 2024
Ik gebruik zelf VirtualDJ
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
xd
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Dat dorp schijnt in de Bible Belt te liggen, verklaard het artikel dus weer xd
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
De spreuk "in de pocket" jezus christus. Rijbewijs! In de pocket. Diploma! In de pocket.
Hardtraxx Veteran
4809 posts member since 2014
last seen 16 hours ago
ouders die niet mee willen helpen inschrijven voor een hbo opleiding en dan die sites van opleiding waar de helft staat en de dingen die je nodig hebt zijn nergens te bekennen :/ >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Moet je jezelf nu nog inschrijven? En als je zelf naar het HBO gaat hoop ik toch wel dat je ook jezelf kunt inschrijven.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
jeffrey2107 wrote:ouders die niet mee willen helpen inschrijven voor een hbo opleiding en dan die sites van opleiding waar de helft staat en de dingen die je nodig hebt zijn nergens te bekennen :/ >.<
Je ouders niet mee willen helpen :huh: ? Wat doen ze dan, met hun armen over elkaar zitten en zeggen: nee ik help niet mee!!

Maar inderdaad als je naar het HBO wil mag ik toch hopen dat een inschrijfformulier (wel erg laat trouwens) geen problemen oplevert
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
ErikZ wrote:
jeffrey2107 wrote:ouders die niet mee willen helpen inschrijven voor een hbo opleiding en dan die sites van opleiding waar de helft staat en de dingen die je nodig hebt zijn nergens te bekennen :/ >.<
Je ouders niet mee willen helpen :huh: ? Wat doen ze dan, met hun armen over elkaar zitten en zeggen: nee ik help niet mee!!

Maar inderdaad als je naar het HBO wil mag ik toch hopen dat een inschrijfformulier (wel erg laat trouwens) geen problemen oplevert
meer qua geld, ik heb me al een tijd geleden ingeschreven, alleen mijn ouders weigeren iets te doen voordaqt ik volgens hun planning ga werken (24/7 ongeveer) waar ik dus geen zin in heb want ik wil ook vrije tijd houden
Donateur
last seen Aug 2024
Inschrijfbureau van je school bellen voor alles wat je mist en ze d'r gelijk op wijzen. Collegegeld bijlenen en je studie doen op je eigen tempo. Oh en zoek zo snel mogelijk een bijbaan in je sector. Scheelt later opboksen tegen 500+ lotgenoten die allemaal jaren lang niet / bij de AH hebben gewerkt. Veel plezier op het HBO!
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
Ik ben echt heel blij dat ik nog stufi hebt, en dat mn ouders mee betalen. Moet eigk alleen werken voor alles wat ik in mn vrije tijd uitgeef. :innocent:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Tot nu toe betaalden m'n ouders mijn HBO opleiding ook, maar vanaf volgend jaar moet ik het zelf doen, alleen m'n stufi houdt er ook mee op. Ga er dus zwaar op achteruit na de zomer... Ik werk wel veel bij maar met mijn uitgavepatroon de laatste jaren moet ik misschien ook maar wat bij lenen.
Hardtraxx Veteran
last seen 16 hours ago
lenen moet ik sowieso al en werk heb ik gelukkig al (en sollicitatiegesprek bij nummer 2)
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Jordi wrote:De spreuk "in de pocket" jezus christus. Rijbewijs! In de pocket. Diploma! In de pocket.
Eens. Vreselijk.
Donateur
last seen Aug 2024
Is*
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2015
Van 17.00 tot 22.30 werken zonder pauze, op een hoog tempo, in deze hitte.