Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 20:21 

Hardtraxx Addict

J oey schreef:
Mensen die screenshots maken van je snapchat. Echt, is mijn foto zo interessant dat je het gelijk met iedereen moet delen die je kent? :thumbdown:

Nou, heb in die Hardtraxx whatsapp een paar snapchats van jou voorbij zien komen, dan vind ik het niet zo gek dat mensen screenshots maken. :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 20:28 

Hardtraxx Veteran

De eerste muggenbeten. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 21:12 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
J oey schreef:
Mensen die screenshots maken van je snapchat. Echt, is mijn foto zo interessant dat je het gelijk met iedereen moet delen die je kent? :thumbdown:

Nou, heb in die Hardtraxx whatsapp een paar snapchats van jou voorbij zien komen, dan vind ik het niet zo gek dat mensen screenshots maken. :lol:

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:
Dit waren gewoon normale foto's op het terras.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2015 21:18 

Hardtraxx Veteran

Totaal niet boeiende foto's om mooi wat mee te testen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 00:17 

Hardtraxx Addict

Een hardtraxx whatsapp? :lol: is dat wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 00:18 

Hardtraxx Veteran

Basxt schreef:
Een hardtraxx whatsapp? :lol: is dat wat?

Als je van een hoop onzin en gespam houdt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 00:21 

Hardtraxx Addict

Kan ik mee leven :lol: Als daar af en toe nog meetups tussen zitten op feesten dan wil ik me er wel voor aanmelden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 00:23 

Jup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2015 01:07 

Hardtraxx Veteran

Yup op Intents was er een meeting en op Defqon ook sws.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 08:31 

Hardtraxx Veteran

Door een paar azijnzeikers gaat ons weekendje rondom qbase niet door :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 23:41 

Hardtraxx Veteran

http://www.nu.nl/werk-en-prive/4069084/ ... erras.html
Eerst jagen ze iedereen naar buiten en aparte ruimtes omdat ze willen dat er binnen niet gerookt wordt, willen ze ook nog een rookverbod buiten op het terras. :') Je kan ook doorslaan zeg. Dan wil ik ook een alcohol op het verbod omdat ik gewoon lekker ongestoord van m'n Ice Tea wil genieten zonder elke keer die alcohol lucht om me heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 23:48 

Hardtraxx Veteran

Alcohollucht is in ieder geval niet schadelijk voor anderen. Maar van mij hoeft het in de buitenlucht nou ook weer niet verboden te worden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2015 23:58 

Hardtraxx Veteran

Wat een vergelijking inderdaad :lol:. Wat steffnov zegt, maar het is ook gewoon grotsgruwelijk vervelend al komt al die rook lucht jouw kant op, de stank dan (en natuurlijk schadelijk ja).
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 00:00 

Hardtraxx Veteran

Zo kan je alles wel gaan verbieden, met alles is er wel iemand die zich eraan stoort...

Heerlijk egocentrisch is de wereld geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 00:03 

Hardtraxx Veteran

Die vergelijking is dan ook allesbehalve serieus om aan te geven hoe onzinnig ik het vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 00:10 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop dat ik je verkeerd begrijp, Norther. Je bedoelt toch niet dat mensen die zich ergeren aan de stank/schadelijkheid van anderen die roken egoïstisch zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 00:22 

Hardtraxx Veteran

Dit is trouwens die enquête. Ik word er geen wijs uit in ieder geval, wat een onsamenhangend lijstje cijfers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 00:23 

Hardtraxx Veteran

Ik bedoel meer in het algemeen, dat tegenwoordig iedereen alleen nog maar aan zichzelf denkt, en een ander niets meer gunt.. Of het nu een sigaretje is, of 1x per jaar een feest dat een beetje geluidsoverlast geeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 09:33 

Hardtraxx Veteran

Roken is gewoon iets wat beetje bij beetje "uit" is. Als je mensen vraagt zit je liever op een terras naast iemand die niet rookt of naast iemand die wel rookt dan kom je er wel op uit dat de helft van de Nederlanders wil dat terrassen ook rookvrij zijn. Maar dat vind ik zelf ook beetje overdreven. Ik heb zelf nooit gerookt. Heb ook niet echt vaak meegemaakt dat ik echt vond dat iemand zn sigaret of sigaar moest uitdoen omdat ik er last van had ofzo.

Kan me wel voorstellen dat als mensen op een terras zitten te lunchen dat het niet echt lekker is als er naast je een Johan Derksen zit die een sigaar zit weg te paffen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 10:46 

Donateur

Norther66 schreef:
Ik bedoel meer in het algemeen, dat tegenwoordig iedereen alleen nog maar aan zichzelf denkt, en een ander niets meer gunt.. Of het nu een sigaretje is, of 1x per jaar een feest dat een beetje geluidsoverlast geeft

Precies. Zulke zaken gaan m.i. op een gegeven moment niet meer om het probleem zelf maar over de tolerantie van mensen die tot het nulpunt is gekelderd. Ongeacht wat het probleem nu precies is. Bepaalde groepen botsen continu in hun normen en waarden en dit is weer zo'n dingetje waar dat in geuit kan worden.

Niet roken in restaurants kan ik helemaal inkomen. In discotheken niet, omdat er zat mensen zijn die er niet op zitten te wachten. In kleine kroegjes waar 90% van de clientèle (inclusief het personeel) rookt vind ik het alweer een raar verhaal worden. Op een terras, of bijvoorbeeld een open station begrijp ik er alweer geen fluit van. Ik zou zelf m'n stoel een halve meter verschuiven. Maar goed ik ben echt ziek tolerant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 13:26 

Hardtraxx Veteran

vorige maand zo'n btje al me xbox 360 games verkocht...lees k ineens dat microsoft ineens aan komt zetten met backwards compatibility :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 13:39 

Kraak... Piep...

Ik snap dat mensen niet in die lucht willen zitten als men ergens gaat lunchen, maar in de avonduren moeten ze niet gaan zeuren, dan zitten mensen daar nou eenmaal met een drankje en een peukje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2015 13:45 

Bierkoning

Fijn, nog meer mensen in het rookhok, erg sfeerbevorderend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 00:39 

Hardtraxx Veteran

Het nachtelijk gezoem is ook weer begonnen >.< stomne kut muggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 22:21 

Hardtraxx Veteran

SIM-kaart zo goed als kapot >.<
Vorige  1 ... 846, 847, 848, 849, 850, 851, 852 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic