Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 01:01 

Hardtraxx Elite

Destination schreef:
"Snapchat is gestopt" x10000000 :cry:

K vind t wel lekker rustig zonder al die onzin snaps van jou :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 09:47 

Hardtraxx Veteran

jordifcg voeg me toe dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 13:40 

Hardtraxx Veteran

2 weken vierkant ingeroosterd, 40uur dus nakomen ongeveer op school. En moet naar Duo, soort van leerplicht ofzo vgm.

Zou je denken, ja dat verdien je ook 'zult wel iets ergs gedaan hebben'.. 8keer tussen de 2 en5min te laat, en that's it
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 13:47 

Hardtraxx Veteran

Foei
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Foei

ja jij hebt nergens om te laat te komen hè, of wordt mama boos als je na 9 niet je bed uit bent en wat doet voor de maatschappij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 13:56 

Hardtraxx Veteran

Foei
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:06 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
2 weken vierkant ingeroosterd, 40uur dus nakomen ongeveer op school. En moet naar Duo, soort van leerplicht ofzo vgm.

Zou je denken, ja dat verdien je ook 'zult wel iets ergs gedaan hebben'.. 8keer tussen de 2 en5min te laat, en that's it

Ja lekker huilen, je bent toch gewoon vaak te laat gekomen. Is toch niet zo moeilijk om gewoon elke dag 5 minuten eerder te vertrekken...

Je kan gaan janken om de consequenties, je had ook vooraf kunnen bedenken dat er soms gewoon heel erg strak wordt gelet op de regeltjes en je er voor deze keer aan houden he :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:07 

Hardtraxx Veteran

Sinds wanneer jank ik, ik deel iets wat me irriteert, aangezien dit het topic 'irritatiemomentjes' is. Kusjes terug.
xoxo
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:26 

Hardtraxx Veteran

Het irriteert je dat anderen niet wat coulanter zijn als jij je niet aan de regels houdt?

Hmm...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:34 

Hardtraxx Beheerder

Peperkoek schreef:
Sinds wanneer jank ik, ik deel iets wat me irriteert, aangezien dit het topic 'irritatiemomentjes' is. Kusjes terug.
xoxo

Jij irriteert je dus eigenlijk aan jezelf, gezien je dit zelf had kunnen voorkomen door gewoon op tijd te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:35 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Het irriteert je dat anderen niet wat coulanter zijn als jij je niet aan de regels houdt?

Hmm...

De regels irriteren me, niet dat anderen de regels aanhouden (zou hier wat vaker moeten gebeuren..)

Edit: Kees, jij hebt nu precies bereikt wat mijn psychiater al 14 jaar geprobeerd, congratz. Zoals del zou zeggen: Jeetje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

lekker taam, ouwe pik, lekker blokken man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:42 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Steffnov schreef:

Hmm...

De regels irriteren me, niet dat anderen de regels aanhouden (zou hier wat vaker moeten gebeuren..)

Jij zou dus liever zijn dat er geen begintijd is en iedereen op elk gewenst binnen kan lopen? Want daar is de regel voor bedoeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:46 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Peperkoek schreef:
Steffnov schreef:

Hmm...

Jij zou dus liever zijn dat er geen begintijd is en iedereen op elk gewenst binnen kan lopen? Want daar is de regel voor bedoeld.

Moet ik nu echt het helemaal uitleggen? Mkaay...
'
Ik vind dat spijbelen en uit de klas gezet worden strenger moet worden aangepakt, te laat komen daarentegen minder streng.. Je kunt beter spijbelen dan te laat komen als je kijkt na de uren te laat komen, te laat wordt dus strenger meegeteld dan dat je 1 vol uur spijbelt. Tevens zouden leraren in een examenjaar idd coulanter kunnen zijn, eigen verantwoordelijkheid vind ik onderhand toch wel. Ik kan nou ongeveer tot m'n examen nakomen, terwijl ik laten we zeggen 8x5=40min 'absent' ben. Dit is zelfs nog overdreven, iets minder dan 40 min denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 14:52 

Ik ben het wel met je eens hoor lekker koekje, alleen je had wel iets minder vaak te laat kunnen komen. Dat had veel (lees: alles) kunnen voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:00 

Hardtraxx Veteran

Op je 16e al eigen verantwoordelijkheid?
Nah, wacht nog maar tot je 18e. Als je niet meer leerplichtig bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:01 

Hardtraxx Veteran

laat julian es buiten deze zaak
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:08 

Bierkoning

Wat een moraalridders hier jezus :lol: Gewoon belachelijke straf voor een paar keer te laat komen. Dan had ik net zo goed een heel jaar een vierkant rooster kunnen hebben met de uren die ik gemist heb (ja stoere boi enzo).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:21 

Hardtraxx Veteran

Ofniet, btw ook 6x dezelfde docent. Inb4 'ja dan weet je dat je bij hem 2min eerder moet opstaan', je weet zelf ook wel dat dat zo niet werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:23 

Hardtraxx Veteran

hoezo? Wanneer jij constant (lees; vaak) te laat komt, dan mag je nog wel blijven werken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Inderdaad, als jij continu te laat op je werk komt, lig je er ook nog wel een keertje uit

Daarnaast kan ik met trots *kuch* zeggen dat ik in 6 jaar middelbaar zeker geen 8 keer te laat ben gekomen, dus heb wel recht van spreken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:29 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geen recht van spreken. Weet nog wel dat we op de dag dat bob marley jarig was, we met wat jongens in t park gingen blowen. Tot meneer de congierge voor onze neus stond.

maar dat terzijde.

Ik heb er wel van geleerd.

Geintje natuurlijk. Kon me altijd erg goed onder spijbelen etc uit praten.

mag taam gewoon niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:30 

Donateur

Eigen verantwoordelijkheid over school als je 16 bent. :lol: Ik was blij dat ik staand kon plassen toen ik 16 was. Bovendien vind ik het te idioot dat je rond die leeftijd al een keuze moet gaan maken over de richting waarin je straks tot je 70e carrière in wilt maken. En vervolgens 500 verschillende HBO studies aanbieden die gewoon worden verkocht op hogescholen onder het mom open dagen. (gewoon opleidingen verkopen).

Misschien kunnen we voortaan foetussen vragen of ze alpha/beta willen gaan studeren later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:30 

Hardtraxx Veteran

Ligt ook aan docenten he ;), sommige geven je letterlijk 1 sec na de bel een te laat melding. Ik ken mensen die elke week spijbelen en daarvoor soms 2uur terugkomen en soms niks. Met 1uur spijbelen zijn ze meer absent dan ik dus met mijn 8 telaat meldingen. Gewoon kei scheef die strafregeling, maar dat kennen we wel meer in Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:35 

Bierkoning

Op je werk heb je collega's die op je rekenen en heb je gewoon je werk te doen dus daar kom ik nooit te laat. Op school btw ook bijna nooit, maar dat is meer omdat ik te laat komen sws kut/onfatsoenlijk vind. Maar dan lijkt me een middagje corveeën of na een x aantal keer nablijven wel voldoende straf. Zo werd dat bij ons opgelost althans.
Vorige  1 ... 823, 824, 825, 826, 827, 828, 829 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic