Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 11 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Cruelty wrote:
SL8492 wrote:Vandaag met gigantische koppijn moeten werken terwijl er geen ene flikker te doen was. Soms gewoon 15-30 minuten lang geen 1 klant in de winkel >.<
Klanten zijn kut.
Vooral de soort die aan mij als vakkenvuller gaan vragen welke macaroni lekker is.
De klanten die vragen aan je gaan stellen terwijl je al een klant aan het helpen bent zijn kut. Ookal hebben ze het vaak niet door, gewoon klote is het wel :P
Maar ik maak dat eigenlijk alleen 's middags mee als het druk is, en alleen in vakanties werk ik 's middags.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
''Weet jij misschien hoe duur dit is?''

Dat is ook zo'n kutvraag.
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen Aug 2026
mensen die niet meewillen naar festival kingsland in den bosch
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
AniThing wrote:mensen die niet meewillen naar festival kingsland in den bosch
Amsterdam is beter :D
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Lenny wrote:
Ook veel drukker en dat is ook wel iets waar k rekening mee hou :p
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 27 days ago
Lenny wrote:
Kingsland of Kingsday? Ik heb namelijk kaarten voor Kingsday (Knife Party, Skrillex, Yellow Claw etc)
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Je hebt kingsland in 2 steden. Amsterdam en den bosch :p
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
Pommer wrote:
Lenny wrote:
Kingsland of Kingsday? Ik heb namelijk kaarten voor Kingsday (Knife Party, Skrillex, Yellow Claw etc)
Kingsday is Olympisch Stadion.

Kingsland is in de RAI en buiten de RAI.

Wij zouden eerst ook Kingsday gaan en toen zagen we de line-up van Kingsland en toen was de keuze snel gemaakt :P. Is allebei ook maar 15 minuten met bus of metro.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
chicken wrote:Da's toch juist relaxt geld verdienen? Of had je liever constant klanten gehad waarbij je constant alert moet zijn?
Dat is t wel ja, maar heb al meerdere werkdagen gehad dat ik gewoon hele dag op de bureaustoel zit te hangen xd gaat op een gegeven moment echt behoorlijk vervelen.
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 12 days ago
Kingsland in Amsterdam vorig jaar was echt vreselijk. Geluid niet je van het, veel te druk, wc's waren smerig en na 6'en was al het bier al op. Verder was er niks goed aangegeven, organisatorisch zwaar onder de maat. :P
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
chas1n wrote:Kingsland in Amsterdam vorig jaar was echt vreselijk. Geluid niet je van het, veel te druk, wc's waren smerig en na 6'en was al het bier al op. Verder was er niks goed aangegeven, organisatorisch zwaar onder de maat. :P
Haha das klote. Gaan toch eerst naar Gerard Joling, dus hopelijk daar niet teveel uitgeven xd
Hardtraxx Veteran
5048 posts member since 2011
last seen Nov 2018
Lenny wrote:''Weet jij misschien hoe duur dit is?''

De ergste mensen zijn de mensen die eerst aan een vuller vragen of een bepaald product nog op voorraad is in het magazijn, en wanneer ze horen dat het er niet meer is de teamleider of (assistent) manager de zelfde vraag stellen
S
'Jow Sander ga ook mee naar Intens' >.< plssssss het is Intents!! Echt iedereen die ik ken zegt en schrijft dit fout -.- >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
chas1n wrote:Kingsland in Amsterdam vorig jaar was echt vreselijk. Geluid niet je van het, veel te druk, wc's waren smerig en na 6'en was al het bier al op. Verder was er niks goed aangegeven, organisatorisch zwaar onder de maat. :P
daarom wil k naar den bosch :P zal het iig minder druk zijn dan amsterdam haha
L
Hardtraxx Veteran
last seen Feb 2024
STAN- wrote:

De ergste mensen zijn de mensen die eerst aan een vuller vragen of een bepaald product nog op voorraad is in het magazijn, en wanneer ze horen dat het er niet meer is de teamleider of (assistent) manager de zelfde vraag stellen
Meestal als ik dat zie dat ze het aan een andere teamleider gaan vragen of aan de (A)SM. Bel ik zeg ik ''hebben we niet'' en hang ik op. :P
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2026
Dbz xenoverse servers :thumbdown:
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Kun je dat eten en/of drinken?
D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
STAN- wrote:

Groot deel van de vullers heeft ook geen zin om te kijken en loopt alleen ff heen en terug :P
Hardtraxx Veteran
11323 posts member since 2008
Godver wat is dit herkenbaar :lol:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Vannacht tijdens het slapen verkeerd gelegen hebben en nu de hele dag auw.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
Bij mij op het werk (soort van outlet/partijhandel) bestaat de helft ongeveer uit lampen. Klanten vragen mij soms echt de gekste dingen alsof ik een expert erin ben xd
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
STAN- wrote:

Bij mij vraagt elke dag nog wel iemand waar de eieren staan, of waar het brood is. Dan vaak ook nog terwijl ze er met hun neus direct naast staan. "oh haha dan keek ik er zo overheen" terwijl het een wand van 3 bij 2 meter is. Tijdens mijn werk bij de supermarkt ben ik maar al te snel achter het feit gekomen dat de mens het meest verdomd luie schepsel is op deze wereld, welke liever voor het gemak even vraagt waar iets staan dan de eigen kop even een kwartslag draaien

[/rage]
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
tommetjeuh wrote:
STAN- wrote:

Bij mij vraagt elke dag nog wel iemand waar de eieren staan, of waar het brood is. Dan vaak ook nog terwijl ze er met hun neus direct naast staan. "oh haha dan keek ik er zo overheen" terwijl het een wand van 3 bij 2 meter is. Tijdens mijn werk bij de supermarkt ben ik maar al te snel achter het feit gekomen dat de mens het meest verdomd luie schepsel is op deze wereld, welke liever voor het gemak even vraagt waar iets staan dan de eigen kop even een kwartslag draaien

[/rage]
Verhalen als deze doen mij van opluchting zuchten dat ik niet meer bij de AH werk. Tweeënhalf jaar gewerkt en in die tijd echt de domste dingen voorbij horen komen. :lol:
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
"Snapchat is gestopt" x10000000 :cry:
Hardtraxxer
593 posts member since 2014
last seen Dec 2020
Destination wrote:"Snapchat is gestopt" x10000000 :cry:
Niet gedacht dat ik Snap zo erg zou 'missen'.. :lol: