Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
SL8492 schreef:
Vandaag met gigantische koppijn moeten werken terwijl er geen ene flikker te doen was. Soms gewoon 15-30 minuten lang geen 1 klant in de winkel >.<

Klanten zijn kut.
Vooral de soort die aan mij als vakkenvuller gaan vragen welke macaroni lekker is.

De klanten die vragen aan je gaan stellen terwijl je al een klant aan het helpen bent zijn kut. Ookal hebben ze het vaak niet door, gewoon klote is het wel :P
Maar ik maak dat eigenlijk alleen 's middags mee als het druk is, en alleen in vakanties werk ik 's middags.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

''Weet jij misschien hoe duur dit is?''

Dat is ook zo'n kutvraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 18:25 

Hardtraxx Veteran

mensen die niet meewillen naar festival kingsland in den bosch
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 18:40 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:

Amsterdam is beter :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 18:42 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
AniThing schreef:

Ook veel drukker en dat is ook wel iets waar k rekening mee hou :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 19:33 

Bierkoning

Lenny schreef:
AniThing schreef:

Kingsland of Kingsday? Ik heb namelijk kaarten voor Kingsday (Knife Party, Skrillex, Yellow Claw etc)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 19:34 

Hardtraxx Veteran

Je hebt kingsland in 2 steden. Amsterdam en den bosch :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 20:44 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Lenny schreef:
AniThing schreef:

Kingsland of Kingsday? Ik heb namelijk kaarten voor Kingsday (Knife Party, Skrillex, Yellow Claw etc)

Kingsday is Olympisch Stadion.

Kingsland is in de RAI en buiten de RAI.

Wij zouden eerst ook Kingsday gaan en toen zagen we de line-up van Kingsland en toen was de keuze snel gemaakt :P. Is allebei ook maar 15 minuten met bus of metro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 23:25 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Da's toch juist relaxt geld verdienen? Of had je liever constant klanten gehad waarbij je constant alert moet zijn?

Dat is t wel ja, maar heb al meerdere werkdagen gehad dat ik gewoon hele dag op de bureaustoel zit te hangen xd gaat op een gegeven moment echt behoorlijk vervelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 00:39 

Hardtraxx Veteran

Kingsland in Amsterdam vorig jaar was echt vreselijk. Geluid niet je van het, veel te druk, wc's waren smerig en na 6'en was al het bier al op. Verder was er niks goed aangegeven, organisatorisch zwaar onder de maat. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Kingsland in Amsterdam vorig jaar was echt vreselijk. Geluid niet je van het, veel te druk, wc's waren smerig en na 6'en was al het bier al op. Verder was er niks goed aangegeven, organisatorisch zwaar onder de maat. :P

Haha das klote. Gaan toch eerst naar Gerard Joling, dus hopelijk daar niet teveel uitgeven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:55 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:

De ergste mensen zijn de mensen die eerst aan een vuller vragen of een bepaald product nog op voorraad is in het magazijn, en wanneer ze horen dat het er niet meer is de teamleider of (assistent) manager de zelfde vraag stellen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:56 

'Jow Sander ga ook mee naar Intens' >.< plssssss het is Intents!! Echt iedereen die ik ken zegt en schrijft dit fout -.- >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 16:57 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:

daarom wil k naar den bosch :P zal het iig minder druk zijn dan amsterdam haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2015 17:08 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Lenny schreef:

De ergste mensen zijn de mensen die eerst aan een vuller vragen of een bepaald product nog op voorraad is in het magazijn, en wanneer ze horen dat het er niet meer is de teamleider of (assistent) manager de zelfde vraag stellen

Meestal als ik dat zie dat ze het aan een andere teamleider gaan vragen of aan de (A)SM. Bel ik zeg ik ''hebben we niet'' en hang ik op. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 12:08 

Hardtraxx Veteran

Dbz xenoverse servers :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 12:57 

Hardtraxx Veteran

Kun je dat eten en/of drinken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 13:18 

Hardtraxx Elite

STAN- schreef:
Lenny schreef:

Groot deel van de vullers heeft ook geen zin om te kijken en loopt alleen ff heen en terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 13:20 

Hardtraxx Veteran

Godver wat is dit herkenbaar :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:11 

Hardtraxx Veteran

Vannacht tijdens het slapen verkeerd gelegen hebben en nu de hele dag auw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:38 

Hardtraxx Veteran

Bij mij op het werk (soort van outlet/partijhandel) bestaat de helft ongeveer uit lampen. Klanten vragen mij soms echt de gekste dingen alsof ik een expert erin ben xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:43 

Hardtraxx Veteran

STAN- schreef:
Lenny schreef:

Bij mij vraagt elke dag nog wel iemand waar de eieren staan, of waar het brood is. Dan vaak ook nog terwijl ze er met hun neus direct naast staan. "oh haha dan keek ik er zo overheen" terwijl het een wand van 3 bij 2 meter is. Tijdens mijn werk bij de supermarkt ben ik maar al te snel achter het feit gekomen dat de mens het meest verdomd luie schepsel is op deze wereld, welke liever voor het gemak even vraagt waar iets staan dan de eigen kop even een kwartslag draaien

[/rage]
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 22:49 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
STAN- schreef:
Lenny schreef:

Bij mij vraagt elke dag nog wel iemand waar de eieren staan, of waar het brood is. Dan vaak ook nog terwijl ze er met hun neus direct naast staan. "oh haha dan keek ik er zo overheen" terwijl het een wand van 3 bij 2 meter is. Tijdens mijn werk bij de supermarkt ben ik maar al te snel achter het feit gekomen dat de mens het meest verdomd luie schepsel is op deze wereld, welke liever voor het gemak even vraagt waar iets staan dan de eigen kop even een kwartslag draaien

[/rage]

Verhalen als deze doen mij van opluchting zuchten dat ik niet meer bij de AH werk. Tweeënhalf jaar gewerkt en in die tijd echt de domste dingen voorbij horen komen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 23:03 

Hardtraxx Veteran

"Snapchat is gestopt" x10000000 :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mrt 2015 23:05 

Hardtraxxer

Destination schreef:
"Snapchat is gestopt" x10000000 :cry:

Niet gedacht dat ik Snap zo erg zou 'missen'.. :lol:
Vorige  1 ... 822, 823, 824, 825, 826, 827, 828 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic