Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 15:58 

Hardtraxx Elite

Peperkoek schreef:
2 weken vierkant ingeroosterd, 40uur dus nakomen ongeveer op school. En moet naar Duo, soort van leerplicht ofzo vgm.

Zou je denken, ja dat verdien je ook 'zult wel iets ergs gedaan hebben'.. 8keer tussen de 2 en5min te laat, en that's it

Ik heb een taakstraf van 8 uur gekregen door te laat komen op de middelbare school. Ik moest 8 uur lang meehelpen met het opruimen in het gemeentearchief. :lol: Ik begrijp dat er consequenties moeten zijn voor herhaald te laat komen maar dit vond ik toch een beetje ver gaan. Kreeg ik te horen dat er vooral mensen komen voor geweld en diefstal etc. kom ik daar met mijn te laat komen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Ligt ook aan docenten he ;), sommige geven je letterlijk 1 sec na de bel een te laat melding. Ik ken mensen die elke week spijbelen en daarvoor soms 2uur terugkomen en soms niks. Met 1uur spijbelen zijn ze meer absent dan ik dus met mijn 8 telaat meldingen. Gewoon kei scheef die strafregeling, maar dat kennen we wel meer in Nederland.

Ik ben het met je eens dat spijbelen strenger aangepakt moet worden, maar dat betekent niet dat we te laat komen maar moet toelaten, enkel om de verhouding weer recht te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:28 

Hardtraxx Veteran

Lol, je moet is te laat komen bij je werk dan kan je pas lachen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

haha taam zelfs de leraren op je school mogen je niet :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:41 

Donateur

peperkoek
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 16:42 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Bovendien vind ik het te idioot dat je rond die leeftijd al een keuze moet gaan maken over de richting waarin je straks tot je 70e carrière in wilt maken.

Dat is bullshit. Het is echt geen keus om je hele leven ergens aan vast te zitten qua opleiding/carrière. Gewoon doen wat je op dat moment leuk lijkt en dan zie je wel verder. Als je wat vind wat je droom is, is dat natuurlijk mooi op die leeftijd, maar ik ben nu 21 en ik weet echt nog niet wat voor carrière of beroep ik wil. Zit nu in de ICT maar daar ben ik echt klaar mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:06 

Hardtraxx Veteran

Je zou maar door een foutje van school een jaar lang moeten blokken. Godverdomme :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:08 

Hardtraxx Veteran

Hier op school moet je je de dag erna een half uur voor je eerste les melden als je te laat komt. Als het vaker gebeurt kan je voor een dag geschorst worden (8 tot 4 uur in straflokaal) maar geen idee wanneer dat precies is. Zelf ben ik maar 1x te laat gekomen in de inmiddels bijna 6 jaar middelbare school, en dat was een paar weken geleden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:21 

Taam zet gewoon de klok van je telefoon 2 minuten voor. Kom je een heel stuk minder vaak te laat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:32 

Hardtraxx Veteran

wees blij dat je alleen hoeft na te komen en niet een maand lang een uur eerder naar school moet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:46 

Hardtraxx Elite

Dit jaar 0x telaat gekomen en 20/30 uur geskipped en niemand die.het imteresseert. Als mensen telaat komen mogen ze gelijk nakomen. Dus als je toch al te laat bent kan je beter dat uur niet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 17:53 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:
Dit jaar 0x telaat gekomen en 20/30 uur geskipped en niemand die.het imteresseert. Als mensen telaat komen mogen ze gelijk nakomen. Dus als je toch al te laat bent kan je beter dat uur niet komen.

Zo werkte het bij ons ook ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:15 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
wees blij dat je alleen hoeft na te komen en niet een maand lang een uur eerder naar school moet xd

Moet ik ook volgens mij :P. Volgens mij 30 min eerder naar school (08.00 nu dus) en tot 5 uur 's middags, not sure.

Edit: Wat andro zegt inderdaad, maar als je al zoveel t laat meldingen hebt zien ze spijbelen als te laat+ spijbelen (denk dan dat je spijbelt omdat je weet dat je te laat bent)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 18:26 

Hardtraxx Veteran

Met 8uur moet je niet klagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 19:35 

Hardtraxx Veteran

Middelbare school altijd met de bus geweest dus als ik te laat was was er gelijk een man of 20-30 te laat (verdeeld over meerdere jaren/klassen) en maakte ze er geen probleem van. Als je te laat was moest je eerst langs het secretariaat met uitleg. Als er plots 20+ man staat gaan ze daar niet moeilijk over doen. :D

Op de hogeschool boeit het helemaal niets, enkele leerkrachten zeggen er wel iets van als het elke week gebeurd maar voor de rest maakt het niets uit wanneer je binnenkomt of weggaat. Zolang je de rest maar niet al te veel stoort. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:04 

Hardtraxx Veteran

Dat laatste, zo VIND IK, dat het ook in een Examenjaar kan gaan. Ik zit daar toch echt in de les om voor mezelf slimmer te worden en natuurlijk uiteindelijk te slagen. Zeker niet omdat een of andere minister in Den Haag dit wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:15 

Hardtraxx Veteran

Als jij blijft zitten, kost jij extra belastinggeld. Dus zo gek vind ik het niet. Maar goed, de grens op "volwassenheid" is op 18 gesteld, dus voor die tijd moet ervoor worden gezorgd dat jij gewoon naar je lessen gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:24 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Dat laatste, zo VIND IK, dat het ook in een Examenjaar kan gaan. Ik zit daar toch echt in de les om voor mezelf slimmer te worden en natuurlijk uiteindelijk te slagen. Zeker niet omdat een of andere minister in Den Haag dit wil.

Je bent al lekker volwassen ja. :lol: :lol: :lol: :lol: Schrijf jezelf aub van school, OH NEE KANIET
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:26 

Hardtraxx Veteran

Wat is nu je punt? Behalve héél veel smileys, ik vertel daaronder net dat ik op school WIL zitten, waarom zou ik mezelf dan van school 'afschrijven' (mooie zin ook...)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:32 

Hardtraxx Veteran

Mijn punt is dat ik hoop dat je van school gaat en ergens zonder baan eindigt. Geneuzel van je. Misschien gewoon is snappen dat er soms regels zijn en je niet je eigen betweterige mening naar buiten knalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:36 

Hardtraxx Veteran

Is goed, vriend. Neem aan dat je hier een warn voor krijgt, Keywarrior die je bent. Duistere vent, ben bang.

[/huilie]

Edit: Waarom pas je 't nu aan? :") Stoere jongen, laat het dan ook staan zoals het er stond: "Ik hoop dat je in een steegje beland met een spuit in je arm" onder andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 21:44 

Hardtraxx Beheerder

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 22:40 

Hardtraxx Veteran

:lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 22:43 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Is goed, vriend. Neem aan dat je hier een warn voor krijgt, Keywarrior die je bent. Duistere vent, ben bang.

[/huilie]

Edit: Waarom pas je 't nu aan? :") Stoere jongen, laat het dan ook staan zoals het er stond: "Ik hoop dat je in een steegje beland met een spuit in je arm" onder andere.

HAHAHAHA, stoere jongen? Jij bent degene die er een melding van maakt bij de mods. Je bent me geen warn waard
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mrt 2015 22:53 

Hardtraxx Elite

Ik hoop dat je in een steegje belandt met een spuit in je arm
Vorige  1 ... 824, 825, 826, 827, 828, 829, 830 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic