Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 14:32 

Hardtraxxer

sandervanbruggen schreef:
Paultheone schreef:
Net terug van het ziekenhuis, moet minstens nog 2 weken met een brace blijven lopen. Heb afgelopen zaterdag Visions of hardstyle al afgezegd, Reverze ga ik wel maar ik mag me knie niet tot nauwelijks bewegen en over 2 weken Loudness ook maar afgezegd want daar is ook geen lol aan als je niet mag bewegen.

Wat heb je eigenlijk met je knie gedaan? Dat heb ik gemist volgens mij...

heftige werkdag gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:10 

Godverdomme soundcloud sws voor mobiele versie vernieuwd. Niks meer normaal te gebruiken nu, kan niet eens meer inloggen, tyfus zooi :mad: >.< :mad: :sick: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 17:46 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
Net terug van het ziekenhuis, moet minstens nog 2 weken met een brace blijven lopen. Heb afgelopen zaterdag Visions of hardstyle al afgezegd, Reverze ga ik wel maar ik mag me knie niet tot nauwelijks bewegen en over 2 weken Loudness ook maar afgezegd want daar is ook geen lol aan als je niet mag bewegen.

Uit de kom gegaan tijdens werk, wel bij blijven he haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 18:42 

Paultheone schreef:
Paultheone schreef:

Uit de kom gegaan tijdens werk, wel bij blijven he haha

Haha ik doe mijn best xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2015 22:21 

Bierkoning

Pinkpop line-up... Het is dat ik Muse zo graag wil zien, anders had ik sws geen moeite gedaan voor kaarten. Nu enkel de vrijdag proberen ipv het hele weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 11:09 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Pinkpop line-up... Het is dat ik Muse zo graag wil zien, anders had ik sws geen moeite gedaan voor kaarten. Nu enkel de vrijdag proberen ipv het hele weekend.

THEEEEEEEEEEEY WILL NOT FORCE UUUUUUUUUUUSSSSSSSSS
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 13:22 

Hardtraxx Addict

"Irritatiemomentje"

Het feit dat:

stefan_helmond schreef:
THEEEEEEEEEEEY WILL NOT FORCE UUUUUUUUUUUSSSSSSSSS

Nog steeds niet uit is. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 14:03 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Dat bijna alle broeken knopen hebben i.p.v. een ontzettend handige, snelle, makkelijke rits.

Haha hier heb ik me vorig jaar maar bij neer gelegd na een lange zoektocht :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 17:34 

Hardtraxx Veteran

Arriva. AGAIN. :mad:

Ik zie dat de bus nog op het station staat, trek een sprint van 200 meter, klop vriendelijk op de deur en de chauffeur doet alsof hij niets hoort. Ik klop nogmaals op de deur (iets minder vriendelijk) en de chauffeur blijft voor zich uitstaren en rijdt weg.

EDIT: degene die de ritschema's in elkaar knutselt mag van mij ook per direct ontslagen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 19:26 

Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Arriva. AGAIN. :mad:

Ik zie dat de bus nog op het station staat, trek een sprint van 200 meter, klop vriendelijk op de deur en de chauffeur doet alsof hij niets hoort. Ik klop nogmaals op de deur (iets minder vriendelijk) en de chauffeur blijft voor zich uitstaren en rijdt weg.

EDIT: degene die de ritschema's in elkaar knutselt mag van mij ook per direct ontslagen worden.

Openbaar vervoer in het algemeen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 19:34 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:

Muse :worship: :loving:
Op Muse en Rise Against na vind ik het ook weinig soeps. Foo Fighters is misschien nog wel leuk maar daar luister ik alleen maar The Pretender van. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 21:30 

Bierkoning

Fluxion schreef:
Pommer schreef:

Muse :worship: :loving:
Op Muse en Rise Against na vind ik het ook weinig soeps. Foo Fighters is misschien nog wel leuk maar daar luister ik alleen maar The Pretender van. :P

Ja The Pretender is vet, verder hebben ze nog wel wat leuke nummers zoals Everlong en Learn To Fly maar ik moet zeggen dat het niet helemaal mijn ding is. Muse daarentegen :loving: Zoveel vette nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2015 22:49 

Kraak... Piep...

Lolwat Muse en Rise Against op Pinkpop?

Misschien dat ik ook maar eens heen moet gaan. Rise Against :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2015 22:43 

Hardtraxx Veteran

http://www.telfort.nl/Persoonlijk/Servi ... chzelf.htm

Heel irritant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 01:09 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
Dat bijna alle broeken knopen hebben i.p.v. een ontzettend handige, snelle, makkelijke rits.

Knopen zijn juist chill man :love: Ritsen haten mij meestal alleen maar, ga je even zitten, sta je op en krijg je 5 minuten later voor de 80 miljoenste keer te horen dat je gulp open staat. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 13:22 

Hardtraxx Elite

Rawbin schreef:
Cruelty schreef:

Knopen zijn juist chill man :love: Ritsen haten mij meestal alleen maar, ga je even zitten, sta je op en krijg je 5 minuten later voor de 80 miljoenste keer te horen dat je gulp open staat. xd

Vind ik ook ja :) heb al meedere broeken weg kunnen gooien omdat de rits kapot ging..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2015 18:10 

Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Cruelty schreef:

Haha zo herkenbaar dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 14:24 

Hardtraxx Veteran

Exit Mind gister horen draaien :') Jezus, die man kan amper 2 platen gelijk laten lopen. Het is dat Dark Pact er was om hem te redden anders had ie helemaal voor lul gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 14:35 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Exit Mind gister horen draaien :') Jezus, die man kan amper 2 platen gelijk laten lopen. Het is dat Dark Pact er was om hem te redden anders had ie helemaal voor lul gestaan.

Herkenbaar.. Ging vorig jaar op Hardfest ook gruwelijk de fout in. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

Hij heeft een paar keer de verkeerde schuif omhoog gedaan waardoor het ineens stil was en nog een aantal fouten, de laatste 20 minuten heeft Dark Pact alles maar voor hem gemixt xD En dan te bedenken dat hij ook nog op de Qapital mainstage staat :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

Vandaag met gigantische koppijn moeten werken terwijl er geen ene flikker te doen was. Soms gewoon 15-30 minuten lang geen 1 klant in de winkel >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2015 22:45 

Hardtraxx Veteran

Da's toch juist relaxt geld verdienen? Of had je liever constant klanten gehad waarbij je constant alert moet zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 00:01 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Hij heeft een paar keer de verkeerde schuif omhoog gedaan waardoor het ineens stil was en nog een aantal fouten, de laatste 20 minuten heeft Dark Pact alles maar voor hem gemixt xD En dan te bedenken dat hij ook nog op de Qapital mainstage staat :x

Dan staat hij wel live, dus kan hij het van te voren op (laten) nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 11:45 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:

Goed moment om even de 2de zaal op te zoeken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2015 14:29 

Donateur

Cruelty schreef:
Klanten zijn kut.
Vooral de soort die aan mij als vakkenvuller gaan vragen welke macaroni lekker is.

Misschien een idee om van baan te wisselen? xd
Vorige  1 ... 821, 822, 823, 824, 825, 826, 827 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic