Hmm das vervelend jawrote:168
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
S
Dat is net zo'n understatement als mijn lengte. 
-
S
Hahaha 
Is me ook meerdere keren overkomen.wrote:Hoe groot ben je dan als ik vragen mag?wrote:Nergens bij kunnen. Ever.
@Joey, tegen een openstaande autodeur aan fietsen das pas kut
Of tegen een auto die gewoon stilstaat omdat je in gedachten verzonken bent.
Ik ben zelf trouwens 1.77m dus ik vind 't raar dat ik m'n hoofd stoot tegen die kastjes.
-
S
wrote:Is me ook meerdere keren overkomen.wrote: @Joey, tegen een openstaande autodeur aan fietsen das pas kut
Of tegen een auto die gewoon stilstaat omdat je in gedachten verzonken bent..
random buitenlanders die je toevoegen op facebook 
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
eens. 
wrote:Nergens bij kunnen. Ever.
Nou nou, wat erg.wrote:168
Ik ben 1.51
Dan ben jij alsnog zo ongeveer het enige in 't leven waar ik "bij kan".
Volgens mij ben ik 1.67, zal nog wel de 1.75 aantikken hoop ik..
-
S
Tijdens het douche een hele klodder shampoo in je oog kwakken.
-
S
Hahahahaha hou je mond is 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Mensen die eens door is vervangen..
Dit is echt een heftig irritatiemoment.wrote:Hahahahaha hou je mond is
-
S
Sorry 
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Net terug van het ziekenhuis, moet minstens nog 2 weken met een brace blijven lopen. Heb afgelopen zaterdag Visions of hardstyle al afgezegd, Reverze ga ik wel maar ik mag me knie niet tot nauwelijks bewegen en over 2 weken Loudness ook maar afgezegd want daar is ook geen lol aan als je niet mag bewegen.
gewoon lekker op krukkenwrote:Net terug van het ziekenhuis, moet minstens nog 2 weken met een brace blijven lopen. Heb afgelopen zaterdag Visions of hardstyle al afgezegd, Reverze ga ik wel maar ik mag me knie niet tot nauwelijks bewegen en over 2 weken Loudness ook maar afgezegd want daar is ook geen lol aan als je niet mag bewegen.
Zitten er weer tattoo's bij de chips?
Kreeg ik niet mee, moest gewoon als een manke lopenwrote:gewoon lekker op krukkenwrote:Net terug van het ziekenhuis, moet minstens nog 2 weken met een brace blijven lopen. Heb afgelopen zaterdag Visions of hardstyle al afgezegd, Reverze ga ik wel maar ik mag me knie niet tot nauwelijks bewegen en over 2 weken Loudness ook maar afgezegd want daar is ook geen lol aan als je niet mag bewegen.
-
S
Wat heb je eigenlijk met je knie gedaan? Dat heb ik gemist volgens mij...wrote:Net terug van het ziekenhuis, moet minstens nog 2 weken met een brace blijven lopen. Heb afgelopen zaterdag Visions of hardstyle al afgezegd, Reverze ga ik wel maar ik mag me knie niet tot nauwelijks bewegen en over 2 weken Loudness ook maar afgezegd want daar is ook geen lol aan als je niet mag bewegen.