Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 819, 820, 821, 822, 823, 824, 825 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 19:37 

Hardtraxx Veteran

Nee, totaal niet zelfs
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 19:53 

Peperkoek schreef:
Nee, totaal niet zelfs

Ok, ga ergens anders vervelend liggen doen. Lekker bezig joh de laatste weken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 19:53 

Kraak... Piep...

sandervanbruggen schreef:
Peperkoek schreef:
Nee, totaal niet zelfs

Ok, ga ergens anders vervelend liggen doen. Lekker bezig joh de laatste weken.

Weken?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 19:57 

Hardtraxx Veteran

maar daar maar minimaal maanden van xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 19:58 

Nou ja het valt me nu in ieder geval wel heel erg vaak op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 20:51 

Hardtraxx Veteran

Mij gaat het meer over het gehele beeld van een wedstrijd, wie positioneel de baas is over zijn tegenstanders, dan wie er toevallig de bal net goed raakte waarom hij binnenkant paal er invliegt. Dit beeld van de wedstrijd kun jij dan niet over meepraten.

Of jij ziet bij de samenvattingen 3 goede acties van Depay, voor de rest raakt hij alles verkeerd, jij ziet alleen die 3 acties bij een samenvatting (alleen die goede acties zullen waarde hebben om in de samenvatting te zitten, dat depay een bal van linksvoor over de rechter zijlijn schiet zal er niet inzitten).

Hierdoor heb je GEEN goed beeld van een wedstrijd vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2015 21:04 

Hardtraxx Elite

Het is heel simpel, een samenvatting zijn alle hoogtepunten (vloeiend) achter elkaar gemonteerd. Ofwel alle belangrijkste/leukste/meest aantrekkelijke gebeurtenissen. Het geeft vaak wel een idee van het spelbeeld, maar het is niet altijd betrouwbaar. Zo kan ploeg A 70% balbezit hebben gehad, maar weinig kansen gecreëerd hebben, terwijl ploeg B enkel twee counters had in de hele wedstrijd en dat ook direct twee grote kansen of doelpunten waren. In de samenvatting zul je denken dat ploeg B beter was, wat niet zo is.

Ik ben het er overigens niet mee eens dat als je de samenvattingen kijkt geen supporter/fan bent. Niet iedereen heeft tijd/geld om iedere wedstrijd te zien en dan kan je het best een keer afdoen met een samenvatting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 01:02 

Hardtraxx Veteran

Nutteloze discussie over wanneer je een ekte supporter bent in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:31 

Hardtraxx Veteran

Ik ben een peer aan het eten, maar had geen zin om hem helemaal te schillen. Nu zit ik dus die peer te happen en loopt als dat sap langs m'n muil naar beneden. Voel me net een geil sperma hoertje
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

Oja, eigenlijk weet ik niet of dit irritatiemomentje of genietmoment is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

:lol: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 14:54 

Hardtraxx Veteran

b2s die met de HB enquête enorm doorvraagt op privé gegevens. Het lijkt wel alsof ze de gegevens gaan gebruiken voor het verkopen aan derden. Niet ingevuld langs mijn kant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:09 

Hardtraxx Elite

teupie schreef:
Ik ben een peer aan het eten, maar had geen zin om hem helemaal te schillen. Nu zit ik dus die peer te happen en loopt als dat sap langs m'n muil naar beneden. Voel me net een geil sperma hoertje

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:16 

Donateur

Grim schreef:
b2s die met de HB enquête enorm doorvraagt op privé gegevens. Het lijkt wel alsof ze de gegevens gaan gebruiken voor het verkopen aan derden. Niet ingevuld langs mijn kant.

Wat willen ze allemaal weten dan? De hele bende valt nu allemaal onder SFX. Ze hebben zo dadelijk de mogelijkheid om te kunnen filteren op de zaken die in worden gevoerd. Daarvoor hoeven ze het nog niet eens te verkopen aan derden.

Zulk soort enquêtes zijn toch altijd wel berust op privé gegevens? Of vragen ze je pincode :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 15:16 

Grim schreef:

Stond ook dat het maar 10 minuten duurde, ben er godverdomme 20 minuten aan bezig geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 16:34 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Grim schreef:

Stond ook dat het maar 10 minuten duurde, ben er godverdomme 20 minuten aan bezig geweest

Zo herkenbaar dit :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 17:03 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:
Grim schreef:

waren de vragen te moeilijk? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 17:51 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Grim schreef:

Wat willen ze allemaal weten dan? De hele bende valt nu allemaal onder SFX. Ze hebben zo dadelijk de mogelijkheid om te kunnen filteren op de zaken die in worden gevoerd. Daarvoor hoeven ze het nog niet eens te verkopen aan derden.

Zulk soort enquêtes zijn toch altijd wel berust op privé gegevens? Of vragen ze je pincode :P

Vragen over of je werkloos bent/werkt/studeert, of je alleen woont/samenwoont/bij je ouders woont, eerste 4 cijfers van je postcode (in België heb je enkel 4 cijfers, geen letters dus dan weten ze ook direct je gemeente/stad), jaarloon, ...

Na de jaarloon vraag heb ik weg geklikt. De enquête ging niet meer over het verbeteren van komende events maar puur privé informatie om zoveel mogelijk over je te weten te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 19:22 

AniThing schreef:
bloemkool schreef:
Grim schreef:

waren de vragen te moeilijk? :D

Ja :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 19:35 

Hardtraxx Veteran

Peperkoek schreef:
Mij gaat het meer over het gehele beeld van een wedstrijd, wie positioneel de baas is over zijn tegenstanders, dan wie er toevallig de bal net goed raakte waarom hij binnenkant paal er invliegt. Dit beeld van de wedstrijd kun jij dan niet over meepraten.

Oh jij bent er zo één. Vreselijk, al die 'experts'...
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2015 20:44 

Hardtraxx Veteran

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 13:25 

Hardtraxx Veteran

Hoofd stoten tegen een openhangend keukenkastje. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 14:49 

Donateur

Nergens bij kunnen. Ever.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2015 14:51 

TiMOTHYb schreef:
Nergens bij kunnen. Ever.