Nee, totaal niet zelfs
Ok, ga ergens anders vervelend liggen doen. Lekker bezig joh de laatste weken.wrote:Nee, totaal niet zelfs
Ok, ga ergens anders vervelend liggen doen. Lekker bezig joh de laatste weken.wrote:Nee, totaal niet zelfs
Weken?!wrote:Ok, ga ergens anders vervelend liggen doen. Lekker bezig joh de laatste weken.wrote:Nee, totaal niet zelfs
wrote:Ik ben een peer aan het eten, maar had geen zin om hem helemaal te schillen. Nu zit ik dus die peer te happen en loopt als dat sap langs m'n muil naar beneden. Voel me net een geil sperma hoertje
Wat willen ze allemaal weten dan? De hele bende valt nu allemaal onder SFX. Ze hebben zo dadelijk de mogelijkheid om te kunnen filteren op de zaken die in worden gevoerd. Daarvoor hoeven ze het nog niet eens te verkopen aan derden.wrote:b2s die met de HB enquête enorm doorvraagt op privé gegevens. Het lijkt wel alsof ze de gegevens gaan gebruiken voor het verkopen aan derden. Niet ingevuld langs mijn kant.
Stond ook dat het maar 10 minuten duurde, ben er godverdomme 20 minuten aan bezig geweestwrote:b2s die met de HB enquête enorm doorvraagt op privé gegevens. Het lijkt wel alsof ze de gegevens gaan gebruiken voor het verkopen aan derden. Niet ingevuld langs mijn kant.
Zo herkenbaar ditwrote:Stond ook dat het maar 10 minuten duurde, ben er godverdomme 20 minuten aan bezig geweestwrote:b2s die met de HB enquête enorm doorvraagt op privé gegevens. Het lijkt wel alsof ze de gegevens gaan gebruiken voor het verkopen aan derden. Niet ingevuld langs mijn kant.
waren de vragen te moeilijk?wrote:Stond ook dat het maar 10 minuten duurde, ben er godverdomme 20 minuten aan bezig geweestwrote:b2s die met de HB enquête enorm doorvraagt op privé gegevens. Het lijkt wel alsof ze de gegevens gaan gebruiken voor het verkopen aan derden. Niet ingevuld langs mijn kant.
Vragen over of je werkloos bent/werkt/studeert, of je alleen woont/samenwoont/bij je ouders woont, eerste 4 cijfers van je postcode (in België heb je enkel 4 cijfers, geen letters dus dan weten ze ook direct je gemeente/stad), jaarloon, ...wrote:Wat willen ze allemaal weten dan? De hele bende valt nu allemaal onder SFX. Ze hebben zo dadelijk de mogelijkheid om te kunnen filteren op de zaken die in worden gevoerd. Daarvoor hoeven ze het nog niet eens te verkopen aan derden.wrote:b2s die met de HB enquête enorm doorvraagt op privé gegevens. Het lijkt wel alsof ze de gegevens gaan gebruiken voor het verkopen aan derden. Niet ingevuld langs mijn kant.
Zulk soort enquêtes zijn toch altijd wel berust op privé gegevens? Of vragen ze je pincode
Jawrote:waren de vragen te moeilijk?wrote:Stond ook dat het maar 10 minuten duurde, ben er godverdomme 20 minuten aan bezig geweestwrote:b2s die met de HB enquête enorm doorvraagt op privé gegevens. Het lijkt wel alsof ze de gegevens gaan gebruiken voor het verkopen aan derden. Niet ingevuld langs mijn kant.
Oh jij bent er zo één. Vreselijk, al die 'experts'...wrote:Mij gaat het meer over het gehele beeld van een wedstrijd, wie positioneel de baas is over zijn tegenstanders, dan wie er toevallig de bal net goed raakte waarom hij binnenkant paal er invliegt. Dit beeld van de wedstrijd kun jij dan niet over meepraten.
Hoe groot ben je dan als ik vragen mag?wrote:Nergens bij kunnen. Ever.