Weer vrijgezel na 2 jaar..
Jij bent Pommer. Een Pommer is geen mens. En nu weer dronken gepraat gaarne.wrote:Maar er komt een tijd dat een mens verstandig moet worden.
Jij bent Pommer. Een Pommer is geen mens. En nu weer dronken gepraat gaarne.wrote:Maar er komt een tijd dat een mens verstandig moet worden.
Man man man...wrote:Mensen die nep dronken berichtjes op Hardtraxx plaatsen.
Ha-ha-ha...wrote:Man man man...wrote:Mensen die nep dronken berichtjes op Hardtraxx plaatsen.
Waarom wil je daar überhaupt naar kijken? Is toch niet om aan te gluren (imo)wrote:Jupiler League dat bijna nooit uitgezonden wordt
Er zijn toch écht nog steeds mensen fan van eerste divisie clubs hoor.wrote:Waarom wil je daar überhaupt naar kijken? Is toch niet om aan te gluren (imo)wrote:Jupiler League dat bijna nooit uitgezonden wordt
Mickey Mouse competitie.wrote:Gelukkig is de eredivisie wel een wekelijks festijn der voetbalkunst.
Samenvattingen zijn nog leuk om te kijken. Een hele wedstrijd gaan zitten kijken, nee bedankt.wrote:Gelukkig is de eredivisie wel een wekelijks festijn der voetbalkunst.
Mijn irritatiemomentje.wrote:Samenvattingen zijn nog leuk om te kijken. Een hele wedstrijd gaan zitten kijken, nee bedankt.wrote:Gelukkig is de eredivisie wel een wekelijks festijn der voetbalkunst.
Want iedereen heeft tijd om een wedstrijd te kijken.wrote:Mijn irritatiemomentje.wrote:Samenvattingen zijn nog leuk om te kijken. Een hele wedstrijd gaan zitten kijken, nee bedankt.wrote:Gelukkig is de eredivisie wel een wekelijks festijn der voetbalkunst.
Ow wat volwassen deze uitspraakMaar jij krijgt nog alles van mama dus dat is begrijpelijk.
wrote:Mijn irritatiemomentje.wrote:Samenvattingen zijn nog leuk om te kijken. Een hele wedstrijd gaan zitten kijken, nee bedankt.wrote:Gelukkig is de eredivisie wel een wekelijks festijn der voetbalkunst.
Ga slapen man, malloot.wrote:voetbal
wrote:Ga slapen man, malloot.wrote:voetbal
wrote:Ow wat volwassen deze uitspraak
Oftewel je bent een hypocriet die zijn mening baseert op vooroordelen?wrote:Omdat van die mensen zoals jij (teletekst supporters, waar van mijn part mensen die alleen samenvattingen kijken ook onder vallen) wel leuk mee proberen te praten terwijl een samenvatting geen goed beeld geeft van de volledige wedstrijd (9/10 samenvattingen in ieder geval).
Het bovenstaande zeg ik uit ervaring, weet niet of jij hier ook onder valt.
Mijn irritatiemomentje.wrote:Mijn irritatiemomentje.wrote:Samenvattingen zijn nog leuk om te kijken. Een hele wedstrijd gaan zitten kijken, nee bedankt.wrote:Gelukkig is de eredivisie wel een wekelijks festijn der voetbalkunst.
wrote:Omdat van die mensen zoals jij (teletekst supporters, waar van mijn part mensen die alleen samenvattingen kijken ook onder vallen) wel leuk mee proberen te praten terwijl een samenvatting geen goed beeld geeft van de volledige wedstrijd (9/10 samenvattingen in ieder geval).
Het bovenstaande zeg ik uit ervaring, weet niet of jij hier ook onder valt.