Drivers controlerenoostzaner wrote:dat ik nu op een computer zit zonder geluid (ook niet via de oordopjes).
Active topics in Off-Topic
Moderators
dat ik half 9 op mn werk moest zijn en dat ik daar was maar ik weer werd terug gestuurd omdat ik half 11 moest beginnen en mij dat niet was doorgegeven 
-
T
Intervention wrote:dat ik half 9 op mn werk moest zijn en dat ik daar was maar ik weer werd terug gestuurd omdat ik half 11 moest beginnen en mij dat niet was doorgegeven
dat mn buurman nog steeds bij mn lekkere milf buuurvrouw is
-
T
Dat ze mij elke donderdag ochtend om half 8 wakker bellen terwijl ik pas om kwart voor 1 naar school hoef 
Mensen die de hele avond stil staan bij een feest, en dan komt er een camera langs, en dan gaan ze opeens fucking hard los

-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen. 
Voor de ekte ekte spammertsdj-rico01 wrote:Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Duurt wel buitensporiglang voor snelle lezers en typers zoals ik (en kswoosh toevalligkatamaran wrote:Voor de ekte ekte spammertsdj-rico01 wrote:Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
penis is kapot te veel afgetrokken
Spammerdj-rico01 wrote:Duurt wel buitensporiglang voor snelle lezers en typers zoals ik (en kswoosh toevalligkatamaran wrote:Voor de ekte ekte spammertsdj-rico01 wrote:Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.)
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Protoss wrote:penis is kapot te veel afgetrokken
mn vriendin trok te hardRAW-vizion wrote:Protoss wrote:penis is kapot te veel afgetrokkenexplain?
-
RHardtraxx Veteran
en nu issie pok?Protoss wrote:mn vriendin trok te hardRAW-vizion wrote:Protoss wrote:penis is kapot te veel afgetrokkenexplain?
-
RHardtraxx Veteran
kapotProtoss wrote:pok"?
oh
nou ik zie het morgen wel ga ik weer naar der toe
-
RHardtraxx Veteran
maareh moest ze niezen en schoot ze vervolgens uit dat je nu in deze toestand ben ofwa?Protoss wrote:ohnou ik zie het morgen wel ga ik weer naar der toe
Neem dan maar een zalfje meeProtoss wrote:ohnou ik zie het morgen wel ga ik weer naar der toe
-
RHardtraxx Veteran
hoeft helemaal niet, als hij nou vraagt zij der mond wil gebruiken inplaats van der hand, is er niks aan de handnielstil wrote:Neem dan maar een zalfje meeProtoss wrote:ohnou ik zie het morgen wel ga ik weer naar der toe
goed puntRAW-vizion wrote:hoeft helemaal niet, als hij nou vraagt zij der mond wil gebruiken inplaats van der hand, is er niks aan de handnielstil wrote:Neem dan maar een zalfje meeProtoss wrote:ohnou ik zie het morgen wel ga ik weer naar der toe
![]()
Als ze het aandurft om korstjes en zweertjes in der mond te nemen zou dat een optie zijn jaRAW-vizion wrote:hoeft helemaal niet, als hij nou vraagt zij der mond wil gebruiken inplaats van der hand, is er niks aan de handnielstil wrote:Neem dan maar een zalfje meeProtoss wrote:ohnou ik zie het morgen wel ga ik weer naar der toe
![]()
-
RHardtraxx Veteran
hoeft helemaal niet, als hij nou vraagt zij der mond wil gebruiken inplaats van der hand, is er niks aan de handnielstil wrote:Neem dan maar een zalfje mee
goed punt
behalve als ze polio in der kaak heeft, dan heb je miss wel een groter probleem als met een hand
-
G
wrattekes en krabbekesmaarten1410 wrote:Als ze het aandurft om korstjes en zweertjes in der mond te nemen zou dat een optie zijn ja