ja dat heb ik wel trouwens
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
msn popups waardoor je niet meer fatsoenlijk kan ALT TABen
bezet.KSwoosh wrote:msn popups waardoor je niet meer fatsoenlijk kan ALT TABen
Knap van je dat je het zo oplost. Dat soort mensen moet je gewoon kapot maken! Alsnog wel dikke straf voor hem!KSwoosh wrote:hebben wij ook keer gehad
toen kwam ik terug van een schoolfeest van de middelbare, en stond een kerel van school bij de auto van de buren, die blijkbaar niet helemaal in de gaten had dat ik aan kwam fietsen
toen stopte ik dus, om onze oprit op te lopen, buigt hij van de auto weg, en fietst ie snel weg
wat bleek: dikke krassen op de auto van me ma, en de auto van de buren
en het mooiste: ik wist precies wie het was, en heb getuigt voor de politie![]()
eat that, kutkrasser
-
G
ja aan de ene kant wil ik ze toch wel zien, want stel dat er nou eens iemand online komt die ik wil sprekenMaximum wrote:bezet.KSwoosh wrote:msn popups waardoor je niet meer fatsoenlijk kan ALT TABen
Gewoon af en toe de naam van dat meisje in de zoekbalk intypenKSwoosh wrote:ja aan de ene kant wil ik ze toch wel zien, want stel dat er nou eens iemand online komt die ik wil sprekenMaximum wrote:bezet.KSwoosh wrote:msn popups waardoor je niet meer fatsoenlijk kan ALT TABen
Per contactpersoon kan je dat gewoon instellen 
-
G
veel te veel werk, ik erger me wel gewoonChukkels wrote:Per contactpersoon kan je dat gewoon instellen
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
de wekker om 0615
gebeld worden door een bepaald persoon en dan de telefoon niet horen omdat je nog slaapt :')
Bij Schoonenberg zitten en te horen krijgen dat je over een week maar terug moet komen als je oren uitgespoten zijn... aargh
das naatje, dat gaan zijn doen of int ziekenhuis ?maarten1410 wrote:Bij Schoonenberg zitten en te horen krijgen dat je over een week maar terug moet komen als je oren uitgespoten zijn... aargh
wanneer je in de spits staat in de metro in Londen. 
en merkt dat nu je portomenee is geroldoostzaner wrote:wanneer je in de spits staat in de metro in Londen.
ik had zo'n turkentasje onder me jas. 
Ik snap niet wat er zo handig aan is. Ik stond gisteravond op Gatwick en ik gooide hem af en ik zei "die doe ik nooit meer om!!!"
Ik snap niet wat er zo handig aan is. Ik stond gisteravond op Gatwick en ik gooide hem af en ik zei "die doe ik nooit meer om!!!"
-
T
Die nektazjes zijn mijn grootste irritatieoostzaner wrote:ik had zo'n turkentasje onder me jas.
ik had hem als een heuptasje als ik hem om me nek deed werd ik al helemaal gek. 
Dat mijn schoenen voor de tweede keer stuk zijn en dat ik nu dus schoenen aan heb die totaal niet mijn stijl zijn. 
like a boss ?? hankoostzaner wrote:Dat mijn schoenen voor de tweede keer stuk zijn en dat ik nu dus schoenen aan heb die totaal niet mijn stijl zijn.
Dat je thuis komt, en dat je zusje alles bij elkaar aan het klagen is op je moeder.
Ik reageer daar op, en dan zegt mijn moeder: 'Klaag toch niet zo jullie'. JULLIE?!?!? Heb GVD geen verkeerd woord gezegd, en ben daar mijn moeder aan het verdedigen.
Ik reageer daar op, en dan zegt mijn moeder: 'Klaag toch niet zo jullie'. JULLIE?!?!? Heb GVD geen verkeerd woord gezegd, en ben daar mijn moeder aan het verdedigen.
Als je de oudste bent heb je het altijd gedaanDaveytl wrote:Dat je thuis komt, en dat je zusje alles bij elkaar aan het klagen is op je moeder.
Ik ken hetnielstil wrote:Als je de oudste bent heb je het altijd gedaanDaveytl wrote:Dat je thuis komt, en dat je zusje alles bij elkaar aan het klagen is op je moeder.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Hier nog eentjeChukkels wrote:Ik ken hetnielstil wrote:Als je de oudste bent heb je het altijd gedaanDaveytl wrote:Dat je thuis komt, en dat je zusje alles bij elkaar aan het klagen is op je moeder.
Ik reageer daar op, en dan zegt mijn moeder: 'Klaag toch niet zo jullie'. JULLIE?!?!? Heb GVD geen verkeerd woord gezegd, en ben daar mijn moeder aan het verdedigen.![]()
![]()
![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
ik ken dat niet 1 heb geen broers/zussen en 2 ook niet egt een moeder zegmaar....Chukkels wrote:Ik ken hetnielstil wrote:Als je de oudste bent heb je het altijd gedaanDaveytl wrote:Dat je thuis komt, en dat je zusje alles bij elkaar aan het klagen is op je moeder.
Ik reageer daar op, en dan zegt mijn moeder: 'Klaag toch niet zo jullie'. JULLIE?!?!? Heb GVD geen verkeerd woord gezegd, en ben daar mijn moeder aan het verdedigen.![]()
![]()
![]()