1 miljoen van vragen
Active topics in Off-Topic
Moderators
Vrienden worden en als die op gegeven moment vraagt. Ben je alleen vrienden geworden om m'n geld? Dan zeg je ja. Ok rot dan maar op, hier heb je je geld

Toch versneld aangevraagd? Sweet, zie ik je morgen?roberttt wrote:Ik heb me x-box snel verkocht.. anders kon ik het niet betalen. Moet ook nog defqon/reset kaartje halenD-Ruz wrote:Gelukkig heb ik de lessen en alles voor me verjaardag gekregen. Anders had ik nu op water en brood geleefd
Mensen die online zijn, posten, maar hun PM niet checken... 
-
C
Mensen die geen briefje achter laten als ze schade bij je maken!
lol kneus is dat een irritatiemomentje ?? (egt hulde voor dat soort mensen)robkuh1990 wrote:Mensen die geen briefje achter laten als ze schade bij je maken!
Dat ik heel nodig moet plassen op een feest, maar het maar niet wil 
-
C
dat is een irritatiemoment..djpatt wrote:lol kneus is dat een irritatiemomentje ?? (egt hulde voor dat soort mensen)robkuh1990 wrote:Mensen die geen briefje achter laten als ze schade bij je maken!
3-4 weken de auto, NIEUW... en dan nu al schade hebben zonder dat je zelf er wat aan kunt doen :|
Zooo irritant is dat he!Kevin-Raw wrote:Dat ik heel nodig moet plassen op een feest, maar het maar niet wil
-
G
nog erger: dat ik altijd naar de wc moet als ik in de trein zitMaximum wrote:Zooo irritant is dat he!Kevin-Raw wrote:Dat ik heel nodig moet plassen op een feest, maar het maar niet wil
Nee, je denkt dat je moet plassen, maar dat is niet zo.Kevin-Raw wrote:Dat ik heel nodig moet plassen op een feest, maar het maar niet wil
maar noem dan niet die persoon, weetje hoeveel mensen helemaal niks melden.robkuh1990 wrote:dat is een irritatiemoment..djpatt wrote:lol kneus is dat een irritatiemomentje ?? (egt hulde voor dat soort mensen)robkuh1990 wrote:Mensen die geen briefje achter laten als ze schade bij je maken!
3-4 weken de auto, NIEUW... en dan nu al schade hebben zonder dat je zelf er wat aan kunt doen :|
ik had mijn auto ook pas, heeft iemand met een sleutel over de motorkap gekrast
Kneuzen en kneuzinnen die naars mekaar profielfoto krabbelen, zuster of broeder etc.
Zou in de wet moeten staan dat je die mensen direct het ziekenhuis in mag stompen.djpatt wrote:ik had mijn auto ook pas, heeft iemand met een sleutel over de motorkap gekrast
Don't touch a man's car!!!!!!!
is heel sneu idd, over de gehele motorkap en 3 mm diepMol wrote:Zou in de wet moeten staan dat je die mensen direct het ziekenhuis in mag stompen.djpatt wrote:ik had mijn auto ook pas, heeft iemand met een sleutel over de motorkap gekrast
-
G
hebben wij ook keer gehaddjpatt wrote:is heel sneu idd, over de gehele motorkap en 3 mm diepMol wrote:Zou in de wet moeten staan dat je die mensen direct het ziekenhuis in mag stompen.djpatt wrote:ik had mijn auto ook pas, heeft iemand met een sleutel over de motorkap gekrast
toen kwam ik terug van een schoolfeest van de middelbare, en stond een kerel van school bij de auto van de buren, die blijkbaar niet helemaal in de gaten had dat ik aan kwam fietsen
toen stopte ik dus, om onze oprit op te lopen, buigt hij van de auto weg, en fietst ie snel weg
wat bleek: dikke krassen op de auto van me ma, en de auto van de buren
en het mooiste: ik wist precies wie het was, en heb getuigt voor de politie
eat that, kutkrasser
-
G
dat ik in mn mond een of ander wazig wondje heb dat al 3 dagen niet weggehaald en zwaar irritant is en pijn doen

Meer fruit eten.KSwoosh wrote:dat ik in mn mond een of ander wazig wondje heb dat al 3 dagen niet weggehaald en zwaar irritant is en pijn doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
G
ik eet elke dag minstens 1 mandarijntje alParvuz wrote:Meer fruit eten.KSwoosh wrote:dat ik in mn mond een of ander wazig wondje heb dat al 3 dagen niet weggehaald en zwaar irritant is en pijn doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Minder bier?KSwoosh wrote:ik eet elke dag minstens 1 mandarijntje alParvuz wrote:Meer fruit eten.KSwoosh wrote:dat ik in mn mond een of ander wazig wondje heb dat al 3 dagen niet weggehaald en zwaar irritant is en pijn doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
B
Minstens 2 stuks groenten en fruit per dag he jongeman!KSwoosh wrote:ik eet elke dag minstens 1 mandarijntje alParvuz wrote:Meer fruit eten.KSwoosh wrote:dat ik in mn mond een of ander wazig wondje heb dat al 3 dagen niet weggehaald en zwaar irritant is en pijn doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
E
je moet ook niet alles in je mond stoppeKSwoosh wrote:dat ik in mn mond een of ander wazig wondje heb dat al 3 dagen niet weggehaald en zwaar irritant is en pijn doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-
A
oja das lekker, en dan chips eten. iig iets met een hele hoop zoutKSwoosh wrote:dat ik in mn mond een of ander wazig wondje heb dat al 3 dagen niet weggehaald en zwaar irritant is en pijn doen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat ik nu op een computer zit zonder geluid (ook niet via de oordopjes).