Denken dat iemand vakantie al heeft geboekt en later blijkt niet zo te zijn.
Vandaag bellen ben je uiteraard te laat...
Vandaag bellen ben je uiteraard te laat...
Josh-T wrote:genietmomentje is dan weer wel: normaal elke maandag en dinsdag vrij![]()
Dus dan heb ik het wel beter dan jij Rob
Morfine werkt beter!Banaanslak wrote:Dat ik net terug kom van de chirurg om een litteken op me knie te laten verwijderen en dat het ontiegelijke pijn doet want de verdoving begint uit te werken en ik heb al me dagelijkse limiet asperientjes achterover getikt..
Heb jij nog een beetje voor me dan?Chukkels wrote:Morfine werkt beter!Banaanslak wrote:Dat ik net terug kom van de chirurg om een litteken op me knie te laten verwijderen en dat het ontiegelijke pijn doet want de verdoving begint uit te werken en ik heb al me dagelijkse limiet asperientjes achterover getikt..
wat had je gedaan dan?Banaanslak wrote:Dat ik net terug kom van de chirurg om een litteken op me knie te laten verwijderen en dat het ontiegelijke pijn doet want de verdoving begint uit te werken en ik heb al me dagelijkse limiet asperientjes achterover getikt..
Ik was gevallen toen ik achterop de brommer zat na het uitgaan en toen kwam er nogal een raar dik litteken op mijn knie.KSwoosh wrote:wat had je gedaan dan?Banaanslak wrote:Dat ik net terug kom van de chirurg om een litteken op me knie te laten verwijderen en dat het ontiegelijke pijn doet want de verdoving begint uit te werken en ik heb al me dagelijkse limiet asperientjes achterover getikt..
Ravenwood wrote:dat hele releases forum volstaat met kut releases...
hehe inderdaaddjpatt wrote:kaaswous die je op msn toevoegd en vervolgens niks zegt
idddj-rico01 wrote:hehe inderdaaddjpatt wrote:kaaswous die je op msn toevoegd en vervolgens niks zegt
heel HT?jeone wrote:dat nog steeds niemand mee wil naar loudness
Ik heb me x-box snel verkocht.. anders kon ik het niet betalen. Moet ook nog defqon/reset kaartje halenD-Ruz wrote:Gelukkig heb ik de lessen en alles voor me verjaardag gekregen. Anders had ik nu op water en brood geleefd
Is dat irritatie? Ik zou het wel vet vinden als iemand van mn voetbalclub dat wint.hidde wrote:Kereltje van de voetbalverenigin en tennisvereniging die even 27,5 miljoen wint. :')
Ja klopt!Parvuz wrote:Is dat irritatie? Ik zou het wel vet vinden als iemand van mn voetbalclub dat wint.hidde wrote:Kereltje van de voetbalverenigin en tennisvereniging die even 27,5 miljoen wint. :')
Wel als die heeft gewonnen...Kevin-Raw wrote:Ja klopt!Parvuz wrote:Is dat irritatie? Ik zou het wel vet vinden als iemand van mn voetbalclub dat wint.hidde wrote:Kereltje van de voetbalverenigin en tennisvereniging die even 27,5 miljoen wint. :')je heb dr zelf alleen niks aan