Nou ja. Je ouders konden niet kiezen tussen Rob en Bert. Dus 2 B's mag van mij ook welroberttt wrote:Jonge quote dan goed is met 1 B !!!!!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
G
Chukkels wrote:Nou ja. Je ouders konden niet kiezen tussen Rob en Ert. Dus 2 B's mag van mij ook welroberttt wrote:Jonge quote dan goed is met 1 B !!!!!
-
G
dat oostzaad de stel je vraaf offtopic dichtgooit terwijl die niet kapot gespamt wordt
KSwoosh wrote:dat oostzaad de stel je vraaf offtopic dichtgooit terwijl die NOG niet kapot gespamt wordt
-
G
en het dus ook nergens op slaat dat ie dat wel doet, want het blijkt dus dat wij ons WEL aan de regels kunnen houdenoostzaner wrote:KSwoosh wrote:dat oostzaad de stel je vraaf offtopic dichtgooit terwijl die NOG niet kapot gespamt wordt
je moet niet zo para doen man, je verneukt et zo.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
ga zelf moderaten danKSwoosh wrote:en het dus ook nergens op slaat dat ie dat wel doet, want het blijkt dus dat wij ons WEL aan de regels kunnen houdenoostzaner wrote:KSwoosh wrote:dat oostzaad de stel je vraaf offtopic dichtgooit terwijl die NOG niet kapot gespamt wordt
je moet niet zo para doen man, je verneukt et zo.
-
G
would if i coulddj-rico01 wrote:ga zelf moderaten dan
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
regel dat dan met jordyKSwoosh wrote:would if i coulddj-rico01 wrote:ga zelf moderaten dan
-
G
he wont make medj-rico01 wrote:regel dat dan met jordyKSwoosh wrote:would if i coulddj-rico01 wrote:ga zelf moderaten dan
dat terwijl ik dan al die shit waar ik me aan erger, zou fixen, oa. release startposts, feest startposts
Last edited by Guest on 13 Mar 2011 22:15, edited 1 time in total.
-
E
ik voel hier een lichte irritatie:

-
G
Browsing Hardtrax...biscuit wrote:ik voel hier een lichte irritatie:
Finding nice and usefull topics...
Stupid mod oostzaad closing them before anyone could even post because he is way too paranoid...
FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
beleeft blijven swoosh, waarschuwing heb ej zo 
-
G
als oostzaadje es niet zo para doet, dan doe ik weer beleefd.dj-rico01 wrote:beleeft blijven swoosh, waarschuwing heb ej zo
gaat gewoon nergens over.
weet je niet hoeveel tijd erin gaat zitten.KSwoosh wrote: he wont make me"geen behoefte aan nog meer admins"
maar GILL mag dan weer wel
dat terwijl ik dan al die shit waar ik me aan erger, zou fixen, oa. release startposts, feest startposts
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
regel dat dan over de pm met hemKSwoosh wrote:als oostzaadje es niet zo para doet, dan doe ik weer beleefd.dj-rico01 wrote:beleeft blijven swoosh, waarschuwing heb ej zo
gaat gewoon nergens over.
-
G
die tijd heb ik blijkbaar wel heoostzaner wrote:weet je niet hoeveel tijd erin gaat zitten.KSwoosh wrote: he wont make me"geen behoefte aan nog meer admins"
maar GILL mag dan weer wel

Powned? eerder kansloos.
en als jij vind dat we het slecht doen, begin dan je eigen forum.
en als jij vind dat we het slecht doen, begin dan je eigen forum.
-
DHardtraxx Veteran
- last seen Mar 2011
geef het goede voorbeeld eens en vecht onzin uit over de pmoostzaner wrote:Powned? eerder kansloos.
-
G
wil ie niet op reagerendj-rico01 wrote:geef het goede voorbeeld eens en vecht onzin uit over de pmoostzaner wrote:Powned? eerder kansloos.
maar het blijft gewoon triest dat jij stel je vraag topic dichtgooit terwijl er helemaal niks ergs aan de hand was.
slaat gewoon nergens op.
je arresteerd toch ook niet elke buitenlander om maar te voorkomen dat ze misdaden plegen?
sjeesh.
Nou dat vind ik eigenlijk anders best een goed idee.KSwoosh wrote: je arresteerd toch ook niet elke buitenlander om maar te voorkomen dat ze misdaden plegen?
sjeesh.
-
T
Haha anders ik welhidde wrote:Nou dat vind ik eigenlijk anders best een goed idee.KSwoosh wrote: je arresteerd toch ook niet elke buitenlander om maar te voorkomen dat ze misdaden plegen?
sjeesh.
Irritatiemoment:
Op je vrije maandag naar school gaan omdat je met je groepje hebt afgesproken om aan een opdracht te werken. Kom je op school aan, krijg je een sms dat er een van de twee ziek is, en dat we het beter woensdag kunnen doen.
Op je vrije maandag naar school gaan omdat je met je groepje hebt afgesproken om aan een opdracht te werken. Kom je op school aan, krijg je een sms dat er een van de twee ziek is, en dat we het beter woensdag kunnen doen.
-
C
Maandagen over het algemeen met 3x college van 2 uur