Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

harry potter zijn vermogen geschat is op 45 miljoen euro ! Geef dat aan mij ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 21:15 
 

dat mn ketting er net af ging -.- gelukkig zat ie er in 20 sec weer op :P

Protoss schreef:
KSwoosh schreef:
Protoss schreef:
wat bedoelde gij?

welke browser je gebruikt

firefox ?

probeer IE es ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
harry potter zijn vermogen geschat is op 45 miljoen euro ! Geef dat aan mij ofzo.

45 miljoen maar? Hij kan er toch zo wat geld bijtoveren. Of wacht, dat kon niet, omdat dat in strijd was met de toverwet toch? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
harry potter zijn vermogen geschat is op 45 miljoen euro ! Geef dat aan mij ofzo.

45 miljoen maar? Hij kan er toch zo wat geld bijtoveren. Of wacht, dat kon niet, omdat dat in strijd was met de toverwet toch? :lol:

Nee dat is fairly odd parents. Daar mag je geen geld wensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ow jah klopt xd

Ow wacht nee, volgens mij ook bij HP hoor. Je kan geen eten toveren, geen geld en geen mensen tot leven wekken. Toch? :$

Trouwens... Ik mis Fairly Odd Parents wel. Was eek koewl programma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

is nog steeds op tv Nickelodeon. Gister nog gezien.
en harry potter mag dat wel, je mag alleen niet toveren in de bewoonde wereld als je nog geen 18 bent :lol: en volgens mij kunnen hun geen geld toveren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zal het laatste deel van het boek vanavond wel even doorlezen. Weet bijna zeker dat ik gelijk heb :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

oke kom maar met bewijzen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks als ik ga slapen ga ik wel lezen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

irritatie momentje van de dag.. Christian die ze gelijk wil halen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robert die niet wil toegeven dat ik gelijk heb :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:22 
 

Chukkels schreef:
Ow jah klopt xd

Ow wacht nee, volgens mij ook bij HP hoor. Je kan geen eten toveren, geen geld en geen mensen tot leven wekken. Toch? :$

Trouwens... Ik mis Fairly Odd Parents wel. Was eek koewl programma.

kan wel, mag niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:23 
 

Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben jij expert op het gebied van Harry Potter, Woosie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.


Juist ja :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen
.


Dan ben je dus een spammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen
.


Dan ben je dus een spammer

Zegt iemand met 22 berichten per dag :')

Ow jah... je moet 30 seconden wachten met het posten van een nieuw bericht ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dat is binnenkort wel lager. Aangezien ik vanaf volgende week weer serieus met school bezig moet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom krik je het nu nog even op, zodat het niet te veel zakt, je gemiddelde? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik own Robbert vooralsnog. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Ik own Robert vooralsnog. :cool:

is met 1 B ^^ altijd vervelend als mensen je naam verkeerd typen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Ik own Robbert vooralsnog. :cool:

Maar jij bent jong, onbedorven en onbezonnen. Dus dan mag het :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:30 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.
Je kunt niet zo snel na je laatste bericht weer een bericht plaatsen.

inderdaad :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hidde schreef:
Ik own Robbert vooralsnog. :cool:

Maar jij bent jong, onbedorven en onbezonnen. Dus dan mag het :yes:

Inderdaad. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2011 22:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jonge quote dan goed is met 1 B !!!!!
Vorige  1 ... 76, 77, 78, 79, 80, 81, 82 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic