Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785 ... 1303  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2014 19:21 

Hardtraxx Veteran

Lenny schreef:
Ik vlieg nooit KLM eigenlijk. :P

Maar belachelijk dat je dat apart moet betalen. Je betaalt gvd ook al voor je ticket. Dit is gewoon geldklopperij :mad:

brandstoffen worden ook alleen maar duurder dus is het logisch dat vliegtuigmaatschappijen ergens extra kosten vandaan moeten halen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 16:02 

Hardtraxx Veteran

film of serie downloaden in rar bestand en vervolgens zit er een wachtwoord op :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: altijd fijn als ze dat niet aangeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 17:53 

Hardtraxxer

AniThing schreef:
film of serie downloaden in rar bestand en vervolgens zit er een wachtwoord op :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: altijd fijn als ze dat niet aangeven

Mod edit: het is niet toegestaan om hier links te delen waar materiaal waar normaal gesproken voor betaald dient te worden, gratis te downloaden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 17:57 

Hardtraxx Veteran

Of gewoon weten wat je downloadt. Nog nooit meegemaakt namelijk.

Ps: Negert, vrees dat je dat niet mag linken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 18:02 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Of gewoon weten wat je downloadt. Nog nooit meegemaakt namelijk.

Ps: Negert, vrees dat je dat niet mag linken :P

maar bij de meeste staat gewoon aangegeven dat er een wachtwoord op zit
alleen bij sommige niet dus denk je dat je wel een goeie hebt

totdat er ineens een bestandje bij zit van get here your password!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2014 22:14 

Hardtraxx Veteran

Ja en dan krijg je een site waar je een vette iPhone winnen. Nadat je hebt gewonnen krijg je je wachtwoord. Snap dus het probleem ook niet zo, win-win situatie toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 10:36 

Donateur

Rawbin schreef:
Ja en dan krijg je een site waar je een vette iPhone winnen. Nadat je hebt gewonnen krijg je je wachtwoord. Snap dus het probleem ook niet zo, win-win situatie toch?

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 11:33 

Hardtraxx Veteran

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2014 15:00 

Hardtraxx Addict

Weer zo'n irritante 'soevereine' bloedlul net als laatst...

http://www.dumpert.nl/mediabase/6607917 ... oedje.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2014 01:20 

Hardtraxx Veteran

Wat voel ik me vertieft
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2014 09:03 

Hardtraxx Veteran

Grootste verzameling paupers en drugsverslaafden dat partyflock heet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2014 17:01 

Hardtraxx Veteran

Cruelty schreef:
screeches en anti-climaxen.

Dat was gister anders niet te merken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2014 16:39 

Hardtraxx Veteran

Steam account gehijacked :mad: :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 12:32 

Hardtraxx Veteran

in de RandstadRail staan om naar een vriend te gaan
ding rijd 2 meter gaat ie ineens vol in de remmen....

weet nu dat je met een heel klein btje vaart een aardig eindje door de trein kan schuiven xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 20:49 

Hardtraxx Newbie

Waarom stelt iedereen zich zo aan wat betreft die vliegtuigramp? Laat ik vooropstellen dat het erg is maar er gebeuren dagelijks veel ergere dingen waar we met z'n allen schuld aan hebben en waar geen aandacht aan besteed wordt. Ik vind de aandacht echt overdreven.

De aandacht wordt misschien wel als Westerse propaganda gebruikt in de strijd tegen Rusland. Noord-Korea taferelen maar dan vrijwilliger en geraffineerder. En tweede is het een beetje eigen schuld omdat er op militair gebied te weinig wordt ingegrepen in dat gebied (ikzel ben zonder uitzodering altijd tegen geweld, maar de enige reden waarom er niet ingegrepen wordt zijn economische belangen :sick:) en dat ze erboven gaan vliegen is gewoon dom.

Ps. Kan mij het schelen hoeveel hollanders of fransen er dood zijn. Een mens is een mens. Basta.

Ik vind het hele gedrag zo hypocriet als de pest dat ik het ga verdenken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 20:51 

Hardtraxx Veteran

Gelukkig is er niemand hier die jou serieus neemt, dus dat scheelt weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 21:36 

Aan het typen...

Nou ik ben zover ik weet niet dagelijks schuldig aan de dood van bijna 300 onschuldige mensen, maar ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 22:12 

Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Nou ik ben zover ik weet niet dagelijks schuldig aan de dood van bijna 300 onschuldige mensen, maar ik weet niet wat jij in je vrije tijd doet.

Dat is het probleem juist: de verantwoordelijkheid wordt steeds doorgeschoven. Met 'wij' bedoel ik de hele westerse cultuur van mensen die alleen aan zichzelf denken. Wat dacht je ervan dat je met je dikke pens het eten van een afrikaan zit te eten terwijl je zelf zit te kokhalzen? Of wat dacht je van de milieuproblemen en de kanker die verspreid wordt via medicijnen en voedsel wat jij koopt? Ik doe er ook aan mee maar doe dan niet zo hypocriet al er 'maar' 300 man sterft in een ongeluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 22:21 

Hardtraxx Newbie

Een van de meest schrijnende voorbeelden vin ik nog dat er in ons land bejaarden letterlijk liggen weg te rotten of verzuipen in hun eigen diaree terwijl nieland tijd voor ze heeft. Ik walg hier echt van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2014 22:49 

Hardtraxx Elite

nera schreef:
Een van de meest schrijnende voorbeelden vin ik nog dat er in ons land bejaarden letterlijk liggen weg te rotten of verzuipen in hun eigen diaree terwijl nieland tijd voor ze heeft. Ik walg hier echt van.

Zuster Nieland heeft heus wel tijd voor ze hoor..
Maar verzuipen in je eigen diarree? Wist dat bejaarden nog wel eens seksueel actief waren, maar serieus; Stoma gorgelen is not kind of ..... nice.. lijkt me. :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 09:51 

Hardtraxx Veteran

Log gewoon uit en kom nooit meer terug Nera, wat een verschrikkelijke kerel ben jij zeg. Ik kots van je.
Dat jij de verschillen tussen zaken niet kunt zien is niet ons probleem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 10:37 

Aan het typen...

nera schreef:
Lyst schreef:

Dat is het probleem juist: de verantwoordelijkheid wordt steeds doorgeschoven. Met 'wij' bedoel ik de hele westerse cultuur van mensen die alleen aan zichzelf denken. Wat dacht je ervan dat je met je dikke pens het eten van een afrikaan zit te eten terwijl je zelf zit te kokhalzen? Of wat dacht je van de milieuproblemen en de kanker die verspreid wordt via medicijnen en voedsel wat jij koopt? Ik doe er ook aan mee maar doe dan niet zo hypocriet al er 'maar' 300 man sterft in een ongeluk.

Wat maakt mijn eten dat van een Afrikaan? Dat die mensen daar niet genoeg geld en voorzieningen hebben om genoeg te eten is zeker erg, maar het zijn onze verre voorvaderen geweest die dat probleem voor een groot deel veroorzaakt hebben en ik ben niet verantwoordelijk voor de keuzes die honderden jaren geleden gemaakt zijn. Je kunt wel de moraalridder uit gaan hangen, maar als 300 onschuldige doden je niets doet, dan blijft er weinig moraal meer over. Je snapt toch ook wel dat het onmogelijk leven is als je het leed van de hele wereld aantrekt, daarom beperk je je tot je eigen omgeving.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 11:28 

Hardtraxx Newbie

Lyst schreef:
Wat maakt mijn eten dat van een Afrikaan?

Ik ga uit van gelijkheid. Iedereen heeft naar mijn mening recht op voedsel en als iemand meer heeft dan een ander en er komen mensen tekort vind ik het te gek voor woorden dat er niks aan gedaan wordt. Ik vind dat het eten dat jij niet nodig hebt maar toch krijgt aan hen toebehoort. De reden dat het niet gebeurt is angst door egoïsme.
Citaat:
Dat die mensen daar niet genoeg geld en voorzieningen hebben om genoeg te eten is zeker erg, maar het zijn onze verre voorvaderen geweest die dat probleem voor een groot deel veroorzaakt hebben en ik ben niet verantwoordelijk voor de keuzes die honderden jaren geleden gemaakt zijn.

Je bent er niet verantwoordelijk voor maar we zijn er wel verantwoordelijk voor hoe we de wereld achterlaten voor andere generaties. Geloof me dat zal geen pretje zijn. De kleinkinderen van de huidige mensen die honger lijden krijgen ook niks te eten en anderen krijgen nog meer te maken met 'welvaarts'ziektes(haha wat een woord, wat doen we het toch goed) Ik denk er zelfs over om me niet voort te planten omdat het een grote teringzooi is en wordt.
Citaat:
Je kunt wel de moraalridder uit gaan hangen, maar als 300 onschuldige doden je niets doet, dan blijft er weinig moraal meer over.

Ik zeg toch dat ik het erg vind. Maar wel net zo erg als voor de mensen die slachtoffer zijn van ons systeem.

Citaat:
Je snapt toch ook wel dat het onmogelijk leven is als je het leed van de hele wereld aantrekt, daarom beperk je je tot je eigen omgeving.

Zo zou het moeten zijn ja. Maar dat doet niet iedereen hoor. De meesten doen het alleen voor hun hele eigen omgeving (d.w.z. binnen een straal van een halve meter vanaf hun ruggengraat). Er zijn ook mensen die zich inzetten voor onrecht en ongelijkheid maar die doen het of voor zichzelf (bijna iedereen die in de publiciteit komt) of ze hebben niet genoeg middelen om iets te kunnen. Het zal dus moeten komen van degenen die het kunnen maar dst vertikken ze. Omdat ik van de gelijkheid ben moet dan maar iedereen voor de welvaart van alle mensen zorgen. Heel erg idealistisch en niet realistisch, maar het is beter dan denken dat je helemaal niet verantwoordelijk bent.

En dat is het probleem bij het kapitalistische Westerse systeem. We zitten er zelf in gevangen en uit angst doen we niks en krijgen we vanuit alle hoeken te horen dat het niet ons probleem is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 11:33 

Hardtraxx Veteran

nera schreef:
Lyst schreef:
Wat maakt mijn eten dat van een Afrikaan?

Ik ga uit van gelijkheid. Iedereen heeft naar mijn mening recht op voedsel en als iemand meer heeft dan een ander en er komen mensen tekort vind ik het te gek voor woorden dat er niks aan gedaan wordt. Ik vind dat het eten dat jij niet nodig hebt maar toch krijgt aan hen toebehoort. De reden dat het niet gebeurt is angst door egoïsme.

Dan krijgen ze last van overgewicht, dat lijkt me ook weer niet ideaal.

En over dat voortplanten, lijkt me idd geen goed plan, krijgen we nog maar van die onbenullen op aarde zoals jij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2014 11:47 

Aan het typen...

Iedereen is verantwoordelijk volgens jouw denkbeeld ja. Het voedsel wat ik teveel heb die kant opsturen is overigens symptoombestrijding. En er is niemand op deze wereld die zich de drama van de hele wereld aantrekt, zelfs de mensen die zich inzetten in arme gebieden, zetten zich weer niet in voor andere problemen op deze wereld.

En van meneer de moraalridder verwacht ik nu ook dat hij aan ontwikkelingshulp doet, voedselpakketten opstuurt naar Afrika, al zijn spaargeld uitgeeft aan waterputten en scholen daar. Anders ben je net zo hypocriet als alle anderen, alleen wil je dat alleen voor het beeld anders doen voorkomen.
Vorige  1 ... 779, 780, 781, 782, 783, 784, 785 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic