Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 1303  Volgende
Bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:26 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
HardstyleForEvah schreef:
Nou ben ik toch wel benieuwd.. Wat heeft deze scheidsrechter dan precies fout gedaan?

het hele toernooi lopen scheidsrechters al te blunderen

Je zou het niet zeggen, maar ook dat zijn mensen.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:31 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
AniThing schreef:
Nou ben ik toch wel benieuwd.. Wat heeft deze scheidsrechter dan precies fout gedaan?

ja ok maar naar mijn id is er al meer geblunderd dan voorgaande toernooien
Bericht Geplaatst op 30 jun 2014 13:47 

Kraak... Piep...

Raven schreef:
AniThing schreef:

Dat zelfde soort mensen hebben de voorgaande keren toch een stuk minder geblunderd.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2014 14:39 

Hardtraxx Veteran

Staat ook een druk op bij hun hoor. Blijft een menselijk iets, en mensen maken fouten.
Bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:04 

Hardtraxx Elite

Citaat:
"Van de tien vrije trappen die Robben kreeg, waren er maar vijf terecht. Dat is geen fair-play", zei de Mexicaanse aanvoerder Rafael Marquez na afloop. Hij was degene die in blessuretijd een strafschop veroorzaakte door Robben te haken.
"Ik raakte hem niet, hij raakte mij", aldus Marquez daarover.

:lol:

op 2:31

Edit: Eigenlijk toch wel meer een geniet momentje xd
Bericht Geplaatst op 30 jun 2014 17:49 

Kraak... Piep...

Nee en die schop tegen Herrera's gezicht was zo hard dat hij een wond had. Vlaar kamde hooguit zijn haar voor hem.

Penal is terecht. Hij raakt hem misschien niet vollop maar hij loopt wel tegen zijn voet aan en het is een late tackle. Hoe hij neergaat is dan wel overdreven uitgevoerd maar ja anders ziet de scheids je niet als hij je al 2x mist.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:05 

Hardtraxx Addict

Mn youtube account verbannen vanwege de Outbreak collab met Digital Punk te hebben gefilmt en de nieuwe Hard Driver op Defqon :cry: Je mag dus dalijk blijkbaar niet eens meer LQ filmpjes online zetten, want dan krijg je waarschuwingen enzo.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:07 

Hardtraxx Veteran

Zin schreef:
Mn youtube account verbannen vanwege de Outbreak collab met Digital Punk te hebben gefilmt en de nieuwe Hard Driver op Defqon :cry: Je mag dus dalijk blijkbaar niet eens meer LQ filmpjes online zetten, want dan krijg je waarschuwingen enzo.

lang leve het nieuwe youtube beleid :P
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:14 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Zin schreef:

Ja godverdomme zeg, dit gaat gewoon te ver vind ik xD Het is gewoon een filmpje van het feestje zelf ongeacht wat voor audio er op de achtergrond is toch?
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 13:24 

Hardtraxx Addict

Cruelty schreef:
Moeten ze dat nummer maar niet draaien.

Ja precies, ik heb gewoon betaald voor een ticket en ik mag daar filmen wat ik wil dus als ik een nieuwe track wil filmen, omdat die daar voor het eerst gedraaid word mag ik dat gewoon doen en het is toch maar LQ. Het is niet dat ik de uitgelekte HQ versie heb o.i.d.

Ik vind het allemaal maar gehuil van We R en Hard Driver etc bahbah xd
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:18 

Hardtraxx Addict

AniThing schreef:
Zin schreef:

Google.
Hopelijk gaan zij niet zeiken. :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 16:27 

Hardtraxxer

Zin schreef:

Wat een triestelingen zeg, alsof je aan een live opname echt iets hebt :/
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 18:13 

Hardtraxx Veteran

Bewakers die mijn doosje van mijn oordoppen telkens schuin wilde openmaken en dan boos werden als ik zei dat het niet zo moest en het weer uit hun handen viste.. >.<
Bericht Geplaatst op 01 jul 2014 18:32 

Hardtraxx Veteran

geen xbox kunnen bestellen omdat ze geen creditcard accepteren bij het betalen van consoles :thumbdown:
en de games kan je dan weer wel bestellen met creditcard
Bericht Geplaatst op 04 jul 2014 16:00 

Kraak... Piep...

En zij hebben natuurlijk het meeste verstand er van in ter plaats van de Nederlanders die het al jarenlang vieren en de geschiedenis er maar al te goed van weten.

Niemand hier in Nederland ziet het als racistisch. Hun bestempelen het zelf als racistisch, de gene die in eerste instantie geen kloot met het feest te maken hebben en er de ballen verstand van hebben.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2014 20:07 

Hardtraxx Veteran

Bovendien zijn die zwarte pieten eigenlijk gewoon blanke mensen die onder het roet zitten :')
Bericht Geplaatst op 04 jul 2014 23:44 

Hardtraxx Addict

Hoe creƫer je nog meer haat naar buitenlanders... Ze gooien hun eigen glazen in. Maak er gewoon niet zo'n ophef over dan worden ze ook niet met een scheef oog aangekeken.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2014 00:00 

Hardtraxx Veteran

AniThing schreef:
Scheidsrechters
Bericht Geplaatst op 05 jul 2014 01:13 

Hardtraxx Veteran

SL8492 schreef:
AniThing schreef:
Scheidsrechters
Bericht Geplaatst op 05 jul 2014 20:53 

Hardtraxx Addict

Mitzinator schreef:
SL8492 schreef:
AniThing schreef:
Schijtsrechters
Bericht Geplaatst op 06 jul 2014 10:33 

Hardtraxx Elite

Door warmte al 3 nachten niet goed kunnen slapen.
Bericht Geplaatst op 06 jul 2014 14:22 

Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Door warmte al 3 nachten niet goed kunnen slapen.

Dit. :yawn:
Bericht Geplaatst op 06 jul 2014 17:55 

Hardtraxx Veteran

Krijg ik mijn vliegtickets van Corendon voor vakantie. Lees ik dat mailtje even goed door moeten we ineens betalen voor onze bagage sinds 1 april. Wat is dit voor oplichterij.. :/
Kost gewoon 5,- per vlucht en als je het vergeet te doen dan moet je op het vliegveld 15,- betalen.

:thumbdown:
Bericht Geplaatst op 06 jul 2014 19:02 

Donateur

Lenny schreef:
Krijg ik mijn vliegtickets van Corendon voor vakantie. Lees ik dat mailtje even goed door moeten we ineens betalen voor onze bagage sinds 1 april. Wat is dit voor oplichterij.. :/
Kost gewoon 5,- per vlucht en als je het vergeet te doen dan moet je op het vliegveld 15,- betalen.

:thumbdown:

Dan ga je niet vaak op vakantie, andere maatschappijen hanteren dat al langer. KLM zelfs 15eu per koffer voor een enkeltje
Bericht Geplaatst op 06 jul 2014 19:14 

Hardtraxx Veteran

Ik vlieg nooit KLM eigenlijk. :P

Maar belachelijk dat je dat apart moet betalen. Je betaalt gvd ook al voor je ticket. Dit is gewoon geldklopperij :mad:
Vorige  1 ... 778, 779, 780, 781, 782, 783, 784 ... 1303  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic