Je zou het niet zeggen, maar ook dat zijn mensen.wrote:het hele toernooi lopen scheidsrechters al te blunderenwrote:Nou ben ik toch wel benieuwd.. Wat heeft deze scheidsrechter dan precies fout gedaan?
Active topics in Off-Topic
Moderators
ja ok maar naar mijn id is er al meer geblunderd dan voorgaande toernooienwrote:Je zou het niet zeggen, maar ook dat zijn mensen.wrote:het hele toernooi lopen scheidsrechters al te blunderenwrote:Nou ben ik toch wel benieuwd.. Wat heeft deze scheidsrechter dan precies fout gedaan?
Dat zelfde soort mensen hebben de voorgaande keren toch een stuk minder geblunderd.wrote:Je zou het niet zeggen, maar ook dat zijn mensen.wrote:het hele toernooi lopen scheidsrechters al te blunderenwrote:Nou ben ik toch wel benieuwd.. Wat heeft deze scheidsrechter dan precies fout gedaan?
Staat ook een druk op bij hun hoor. Blijft een menselijk iets, en mensen maken fouten.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
"Van de tien vrije trappen die Robben kreeg, waren er maar vijf terecht. Dat is geen fair-play", zei de Mexicaanse aanvoerder Rafael Marquez na afloop. Hij was degene die in blessuretijd een strafschop veroorzaakte door Robben te haken.
"Ik raakte hem niet, hij raakte mij", aldus Marquez daarover.
View on YouTube
op 2:31
Edit: Eigenlijk toch wel meer een geniet momentje
Nee en die schop tegen Herrera's gezicht was zo hard dat hij een wond had. Vlaar kamde hooguit zijn haar voor hem.
Penal is terecht. Hij raakt hem misschien niet vollop maar hij loopt wel tegen zijn voet aan en het is een late tackle. Hoe hij neergaat is dan wel overdreven uitgevoerd maar ja anders ziet de scheids je niet als hij je al 2x mist.
Penal is terecht. Hij raakt hem misschien niet vollop maar hij loopt wel tegen zijn voet aan en het is een late tackle. Hoe hij neergaat is dan wel overdreven uitgevoerd maar ja anders ziet de scheids je niet als hij je al 2x mist.
Mn youtube account verbannen vanwege de Outbreak collab met Digital Punk te hebben gefilmt en de nieuwe Hard Driver op Defqon
Je mag dus dalijk blijkbaar niet eens meer LQ filmpjes online zetten, want dan krijg je waarschuwingen enzo.
lang leve het nieuwe youtube beleidwrote:Mn youtube account verbannen vanwege de Outbreak collab met Digital Punk te hebben gefilmt en de nieuwe Hard Driver op DefqonJe mag dus dalijk blijkbaar niet eens meer LQ filmpjes online zetten, want dan krijg je waarschuwingen enzo.
Ja godverdomme zeg, dit gaat gewoon te ver vind ik xD Het is gewoon een filmpje van het feestje zelf ongeacht wat voor audio er op de achtergrond is toch?wrote:lang leve het nieuwe youtube beleidwrote:Mn youtube account verbannen vanwege de Outbreak collab met Digital Punk te hebben gefilmt en de nieuwe Hard Driver op DefqonJe mag dus dalijk blijkbaar niet eens meer LQ filmpjes online zetten, want dan krijg je waarschuwingen enzo.
Ja precies, ik heb gewoon betaald voor een ticket en ik mag daar filmen wat ik wil dus als ik een nieuwe track wil filmen, omdat die daar voor het eerst gedraaid word mag ik dat gewoon doen en het is toch maar LQ. Het is niet dat ik de uitgelekte HQ versie heb o.i.d.wrote:Moeten ze dat nummer maar niet draaien.
Ik vind het allemaal maar gehuil van We R en Hard Driver etc bahbah
Google.wrote:lang leve het nieuwe youtube beleidwrote:Mn youtube account verbannen vanwege de Outbreak collab met Digital Punk te hebben gefilmt en de nieuwe Hard Driver op DefqonJe mag dus dalijk blijkbaar niet eens meer LQ filmpjes online zetten, want dan krijg je waarschuwingen enzo.
Hopelijk gaan zij niet zeiken.
-
KHardtraxxer
- 492 posts member since 2014
Wat een triestelingen zeg, alsof je aan een live opname echt iets hebtwrote:Mn youtube account verbannen vanwege de Outbreak collab met Digital Punk te hebben gefilmt en de nieuwe Hard Driver op DefqonJe mag dus dalijk blijkbaar niet eens meer LQ filmpjes online zetten, want dan krijg je waarschuwingen enzo.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Bewakers die mijn doosje van mijn oordoppen telkens schuin wilde openmaken en dan boos werden als ik zei dat het niet zo moest en het weer uit hun handen viste.. 
geen xbox kunnen bestellen omdat ze geen creditcard accepteren bij het betalen van consoles
en de games kan je dan weer wel bestellen met creditcard
en de games kan je dan weer wel bestellen met creditcard
En zij hebben natuurlijk het meeste verstand er van in ter plaats van de Nederlanders die het al jarenlang vieren en de geschiedenis er maar al te goed van weten.
Niemand hier in Nederland ziet het als racistisch. Hun bestempelen het zelf als racistisch, de gene die in eerste instantie geen kloot met het feest te maken hebben en er de ballen verstand van hebben.
Niemand hier in Nederland ziet het als racistisch. Hun bestempelen het zelf als racistisch, de gene die in eerste instantie geen kloot met het feest te maken hebben en er de ballen verstand van hebben.
Bovendien zijn die zwarte pieten eigenlijk gewoon blanke mensen die onder het roet zitten :')
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Hoe creëer je nog meer haat naar buitenlanders... Ze gooien hun eigen glazen in. Maak er gewoon niet zo'n ophef over dan worden ze ook niet met een scheef oog aangekeken.
-
MHardtraxx Veteran
- 14191 posts member since 2013
wrote:wrote:Scheidsrechters
-
BHardtraxx Addict
- 1372 posts member since 2011
- last seen May 2022
wrote:wrote:wrote:Schijtsrechters
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Door warmte al 3 nachten niet goed kunnen slapen.
Dit.wrote:Door warmte al 3 nachten niet goed kunnen slapen.
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Krijg ik mijn vliegtickets van Corendon voor vakantie. Lees ik dat mailtje even goed door moeten we ineens betalen voor onze bagage sinds 1 april. Wat is dit voor oplichterij..
Kost gewoon 5,- per vlucht en als je het vergeet te doen dan moet je op het vliegveld 15,- betalen.

Kost gewoon 5,- per vlucht en als je het vergeet te doen dan moet je op het vliegveld 15,- betalen.
Dan ga je niet vaak op vakantie, andere maatschappijen hanteren dat al langer. KLM zelfs 15eu per koffer voor een enkeltjewrote:Krijg ik mijn vliegtickets van Corendon voor vakantie. Lees ik dat mailtje even goed door moeten we ineens betalen voor onze bagage sinds 1 april. Wat is dit voor oplichterij..![]()
-
LHardtraxx Veteran
- last seen Feb 2024
Ik vlieg nooit KLM eigenlijk. 
Maar belachelijk dat je dat apart moet betalen. Je betaalt gvd ook al voor je ticket. Dit is gewoon geldklopperij
Maar belachelijk dat je dat apart moet betalen. Je betaalt gvd ook al voor je ticket. Dit is gewoon geldklopperij