patrickjeb schreef:
Wauw, jou gedachtegang is best wel fucked up

Dank je voor het samenvatten van de opinie van dit forum. Deze mening is al duidelijk geformuleerd door meerdere mensen dus wat is het nut ervan om het nog een keer te zeggen?
chicken schreef:
Dus jij wil nietsvermoedende vakantiegangers die uit de lucht geschoten worden door dronken rebellen vergelijken met festivalgangers waarvan je zelf al zegt dat zij zelf niet met drugs kunnen omgaan?
Ik vind ieder geval waarbij doden vallen verschrikkelijk. Ik vind het een niet erger dan het ander.
nielstil schreef:
Die mensen ZIJN junks die niet weten hoe om te gaan met drugs. Volledig eigen schuld
jou vraag ff formuleren met een ander voorbeeld. In Amerika wordt iemand op straat neergeschoten, dat is dan de fout van de wapenhandelaar omdat die een geweer verkocht heeft?
Wij hebben een verschil van mening over de actieve rol die de overheid moet vervullen als het gaat om de veiligheid en gezondheid van de mensen. Ik vind dat die in dit soort gevallen strenger moet zijn omdat er bekend is dat mensen niet verantwoord kunnen omgaan met ook nog eens illegale middelen. Ik vind dat er meer mag worden gedaan door de overheid om hun eigen regels te handhaven. Minder tolerantie maar dat gaat niet lukken met het huidige kabinet.
Ik en de rest van dit forum staan mijlenver uit elkaar zoals wel vaker dus ik laat het maar hierbij. Ik wil geen irritatie opwekken.