Wat irritant niet?
wrote:Leuke irritatiemomentjes
Hele dagen bier drinken en kut roepen!wrote:Werkloos zijn![]()
Vandaag mijn laatste werkdag gehad.
Wat heb ik dat vaak aan moeten horen.wrote:Alleen de beste kunnen blijven, Rikkert.
Dan heb je iets verkeerd gedaan? Had je maar half werk geleverd dan?wrote:Werkloos zijn![]()
Hij zei altijd dat ie kwam, maar kwam daarna nooit opdagen.wrote:Dan heb je iets verkeerd gedaan? Had je maar half werk geleverd dan?wrote:Werkloos zijn![]()
wrote:Afmelden voor alle irritante mails, waaronder Twitter. Zet ik email uit bij Twitter, krijg ik binnen 2 seconden een mail, welkom terug op Twitter.
Wij hebben uw wijziging betreffende onze nieuwsbrieven ontvangen en verwerken uw aanpassing zo spoedig mogelijk.
Heeft u vragen of opmerkingen? Ga dan naar bol.com Klantenservice.
Met vriendelijke groet,
bol.com
Achja 3x scheepsrecht voor de FIFA 3e keer is het wel fataal voor ons.wrote:Scheidsrechters
Misschien de twee penalty's die robben al mee had moeten krijgen in de 1e helft.wrote:Nou ben ik toch wel benieuwd.. Wat heeft deze scheidsrechter dan precies fout gedaan?
wrote:Misschien de twee penalty's die robben al mee had moeten krijgen in de 1e helft.wrote:Nou ben ik toch wel benieuwd.. Wat heeft deze scheidsrechter dan precies fout gedaan?
Ook inderdaad, bedankt dat je m'n punt bevestigt dat de scheids slecht was.wrote:wrote:Misschien de twee penalty's die robben al mee had moeten krijgen in de 1e helft.wrote:Nou ben ik toch wel benieuwd.. Wat heeft deze scheidsrechter dan precies fout gedaan?![]()
Mexico had er ook een moeten krijgen dan