Men moeder die na 6!!!! biertjes op een familiefeest begint te zeiken dat ik teveel drink 
Active topics in Off-Topic
Moderators
Daar zul jij wel erg veel last van hebben heaPommer wrote:alhocol
Neem dan een 2e racket meehidde wrote:
Irritatiemomentje: Je bespanning kapotslaan bij het inspelen en geen reserveracket bij je hebben. :')
Ik heb altijd wel 3 á 4 rackets bij me.
-
G
ik koop gewoon raketjes bij zon kraampjeDaveytl wrote:Neem dan een 2e racket meehidde wrote:
Irritatiemomentje: Je bespanning kapotslaan bij het inspelen en geen reserveracket bij je hebben. :')![]()
anders ook zon gedoe met dat ze smelten enzo
:')
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Kswooooooosh dit gaat te fur :')
-
G
dj-rico01 wrote:Kswooooooosh dit gaat te fur :')
Een tijdje geleden was het zo dat KSwoosh wrote:They see me trollin',
They hatin'.
Moderatin, and trying to catch me postin' dirty.
Last edited by Guest on 13 Mar 2011 13:19, edited 1 time in total.
Dramatische grapKSwoosh wrote: ik koop gewoon raketjes bij zon kraampje
anders ook zon gedoe met dat ze smelten enzo
:')
Op dit moment welmarsiascout wrote:Daar zul jij wel erg veel last van hebben heaPommer wrote:alhocol
mensen die je in de kroeg de hand schudden en op straat niks zeggen
alcohol hehdjpatt wrote:mensen die je in de kroeg de hand schudden en op straat niks zeggen
kan nog steeds focking niks op rtl gemist kijkennnnnnnnnnnnnn
-
G
browser?Protoss wrote:alcohol hehdjpatt wrote:mensen die je in de kroeg de hand schudden en op straat niks zeggen
kan nog steeds focking niks op rtl gemist kijkennnnnnnnnnnnnn![]()
Het Willem II-publiek dat zingt "Helemaal niets in Amsterdam", terwijl ze zelf degraderen :')
Chukkels wrote:Het Willem II-publiek dat zingt "Helemaal niets in Amsterdam", terwijl ze zelf degraderen :')
laatste minuut zingt ajax dat ook, als het 1-2 word
3 á 4.Daveytl wrote:Neem dan een 2e racket meehidde wrote:
Irritatiemomentje: Je bespanning kapotslaan bij het inspelen en geen reserveracket bij je hebben. :')![]()
Ik heb maar 1 racket, neem tennis allang niet serieus meer. Vind er eigenlijk geen flikker meer aan en ga er het liefst zsm vanaf.
Yup: "Ze gaan naar Omniworld"djpatt wrote:Chukkels wrote:Het Willem II-publiek dat zingt "Helemaal niets in Amsterdam", terwijl ze zelf degraderen :')
laatste minuut zingt ajax dat ook, als het 1-2 word
wat bedoelde gij?KSwoosh wrote:browser?Protoss wrote:alcohol hehdjpatt wrote:mensen die je in de kroeg de hand schudden en op straat niks zeggen
kan nog steeds focking niks op rtl gemist kijkennnnnnnnnnnnnn![]()
die godverdeklere tyfus kut NS
bah. kut werkzaamheden heletijd.
enschede naar apeldoorn:
Enschede tot hengelo stoptrein
Hengelo tot Zutphen stoptrein
Zutphen tot Apeldoorn stoptrein

bah. kut werkzaamheden heletijd.
enschede naar apeldoorn:
Enschede tot hengelo stoptrein
Hengelo tot Zutphen stoptrein
Zutphen tot Apeldoorn stoptrein
-
G
welke browser je gebruiktProtoss wrote:wat bedoelde gij?
Kut wedstrijd spelen kom je als nog 2-0 voor.
2de helft niet tot scoren toe, komen hun tot 2-2 terug blijkt het dat we 2de helft een uur hebben gespeeld ipv van 45 minuten hun laatste goal was laatste 10 minuten....
Eerste helft volgens mij dan ook wel te lang gespeeld.
2de helft niet tot scoren toe, komen hun tot 2-2 terug blijkt het dat we 2de helft een uur hebben gespeeld ipv van 45 minuten hun laatste goal was laatste 10 minuten....
firefox ?KSwoosh wrote:welke browser je gebruiktProtoss wrote:wat bedoelde gij?
-
T
Morgen weer naar school moeten na een te gekke vakantie 
wesskeej wrote:Morgen weer naar school moeten na een te gekke vakantie
Wij stonden vandaag ook 0-3 voor (uit) en toen werd het in de laatste 15min ff 3-3.. fail!mikeee wrote:Kut wedstrijd spelen kom je als nog 2-0 voor.